Procediment d'incorporació i modificació d'informació, regulat en l'ORDRE 5/2021, de 12 de febrer, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen el contingut, l'ús i l'accés a l'expedient docent electrònic normalitzat (EDEN), al servei del sistema públic educatiu de la Generalitat. - GVA.ES
Procediment d'incorporació i modificació d'informació, regulat en l'ORDRE 5/2021, de 12 de febrer, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen el contingut, l'ús i l'accés a l'expedient docent electrònic normalitzat (EDEN), al servei del sistema públic educatiu de la Generalitat.
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aquesta ordre té per objecte regular el contingut, l'ús, l'accés i els efectes de la informació recollida en l'expedient docent electrònic normalitzat (EDEN) dels docents dependents de la Generalitat Valenciana.
A aquest efecte, l'Oficina Virtual del Docent (OVIDOC) constituirà la plataforma d'accés preferent a l'expedient docent electrònic normalitzat i a l'oferta de tràmits per a la presentació als procediments administratius relacionats amb l'àmbit d'aplicació d'aquesta ordre.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Qualsevol docent dins de l'àmbit d'aplicació d'aquesta ordre pot sol·licitar la incorporació de qualsevol informació a través d'OVIDOC. Per a això, ha d'omplir el formulari de sol·licitud específic, al qual ha d'annexar els documents justificatius necessaris, i ho ha de signar amb qualsevol dels mètodes de signatura electrònica que hi ha per a la seu electrònica de la Generalitat, publicats en https://sede.gva.es.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- ORDRE 5/2021, de 12 de febrer, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen el contingut, l'ús i l'accés a l'expedient docent electrònic normalitzat (EDEN), al servei del sistema públic educatiu de la Generalitat. [2021/9022]
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
El personal docent podrà presentar sol·licituds a aquest procediment durant tot el temps que dure la seua relació amb la conselleria competent en matèria d'educació.
Formularis documentació
S'han d'aportar els documents justificatius necessaris per a la incorporació i modificació de la informació.
Presentació
Presentació
Presencial
S'ha de fer telemàticament a través de la plataforma OVIDOC (https://ovidoc.edu.gva.es).
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí