Detall de Procediment

Sol·licitud de subvencions a entitats sense fi de lucre per a formació a persones professionals que interactuen en el desenvolupament de la seua professió amb persones menors d'edat per a l'exercici 2023.

Codi SIA: 2415918
Codi GUC: 21802
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: TANCAT
(31-12-2022
30-01-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

  • Justificació

  • Recurs Reposició

  • Renúncia

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La concessió en règim de concurrència competitiva de subvencions per a l'exercici 2023, per a programes de formació a persones professionals que interactuen en el desenvolupament de la seua professió amb persones menors d'edat. En 2023, únicament se subvencionaran els programes de formació sobre les següents temàtiques: a) Entorns segurs per a la infància i l'adolescència: bon tracte; prevenció, detecció precoç i actuació davant tota forma de violència; identificació de factors de risc i vulnerabilitats i impacte dels rols i estereotips de gènere. b) La seguretat i ús segur i responsable d'Internet en la infància i l'adolescència. Ús intensiu i generació de trastorns conductuals. c) Prevenció de la victimització secundària. d) Prevenció, detecció i atenció de l'abús sexual infantil. e) Prevenció, detecció i atenció de l'explotació sexual i tràfic de persones menors d'edat. f) Diversitat sexual i familiar, i detecció i prevenció de les diferents formes de LGTBIfobia

Observacions

Observacions

1. L'expedient s'instruirà per la direcció territorial competent territorialment en l'àmbit del programa. Si l'àmbit del programa abastara més d'una província, l'instruirà la direcció territorial de la província en la qual aquest preveja un major nombre d'actuacions. Per a això, en l'apartat "LLOC D'ACTIVITAT / PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD" de la sol·licitud, és necessari fer constar la direcció del lloc de realització del programa, i si hi haguera varis, un que corresponga a la província on es preveja un major nombre d'actuacions. 2. Amb caràcter general, només se subvencionaran les despeses que estiguen previstos i siguen adequats per al desenvolupament del programa, atenent a fi de la subvenció. Les despeses necessàries per a la realització de l'activitat que no puguen identificar-se com directament atribuïbles a ella, podran imputar-se com a costos indirectes d'acord amb els principis i normes de comptabilitat generalment admeses i, en tot cas, en la mesura en què tals costos corresponguen al període en què efectivament es realitza l'activitat. 3. Amb caràcter específic, se subvencionaran les despeses que siguen necessaris per al desenvolupament i manteniment del programa, com ara activitats i costos laborals i de prestació de serveis, així com les despeses de desplaçament del personal derivats de la itinerància que exigisca el desenvolupament del programa, des de la seu de l'entitat a qualsevol punt de la Comunitat Valenciana.

Requisits

Requisits

Les entitats sol·licitants hauran d'estar legalment constituïdes i complir els següents requisits: a) Estar inscrites en el Registre general de titulars d'activitats, de serveis i centres de serveis socials de la Comunitat Valenciana, abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds. Aquest requisit es considerarà també complit si dins del mateix termini, s'haguera hagut de practicar d'ofici la seua inscripció per presentació de declaració responsable o resultarà estimada la seua sol·licitud d'inscripció per silenci administratiu. b) Complir els requisits establits en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, no incorrent en les prohibicions que, per a obtindre la condició de beneficiari de subvencions, es recullen en els seus apartats 2 i 3. c) Tindre alguna fi estatutària o fundacional que guarde relació amb el programa respecte al qual sol·licite subvenció, o desprendre's tal relació de la seua actuació general. d) Disposar, en cas d'estar obligades a això per la legislació vigent, d'un pla d'igualtat de dones i homes.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podran sol·licitar i ser beneficiàries d'aquestes subvencions les entitats sense fi de lucre.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Un mes partir d'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. (DOGV núm. 9501, de 30.12.2022), des del 31 de desembre de 2022 al 30 de gener de 2023, inclusivament.

Formularis documentació

Es presentarà una sol·licitud individualitzada diferent per a cada programa de formació per al qual se sol·licite subvenció, acompanyada cadascuna d'elles de tota la documentació preceptiva. En conseqüència, si alguna entitat pretén obtindre subvencions per a més d'un programa, haurà de presentar una sol·licitud completa per cadascun. Si una mateixa sol·licitud inclou la petició de subvenció per a diversos programes, es considerarà que no reuneix els requisits exigits i es requerirà la seua esmena. En cas que es presentara més d'una sol·licitud per a un mateix programa, es considerarà que l'última vàlidament presentada substitueix a les anteriors i serà la que es tramite. La sol·licitud es presentarà en el model normalitzat que estarà disponible en el punt d'accés electrònic de la convocatòria. El formulari de sol·licitud inclou la declaració responsable de no estar incurs en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari assenyalades en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que haurà d'emplenar-se i signar-se electrònicament. 1. Al costat de la sol·licitud, haurà de presentar-se la següent documentació: a) Certificat acreditatiu de l'acord adoptat per l'òrgan competent de l'entitat, en el qual s'autoritze el representant legal la sol·licitud d'ajuda per al programa. Per a aquest certificat, que ha d'anar signat electrònicament per qui exercisca les funcions de secretaria de l'entitat, s'utilitzarà com a model normalitzat el formulari "CERTIFICAT DE L'ACORD". Si la persona representant legal té atribucions suficients per a sol·licitar la subvenció sense l'autorització d'un òrgan de govern, no serà necessari adjuntar aquest certificat, però haurà de presentar-se la documentació acreditativa de tal facultat. b) Formulari: DECLARACIÓ DE COMPLIMENT DE REQUISITS. Declaració responsable del compliment de requisits per a accedir a la subvenció, emplenada i signada electrònicament per la persona representant legal de l'entitat. c) Formulari: MEMÒRIA D'ACTUACIÓ. Memòria d'actuació de l'entitat en l'àmbit de la infància, en la qual es descriga l'experiència de l'entitat en la realització de qualsevol dels programes contemplats en l'Ordre 2/2017 en els deu anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria. A aquest document s'acompanyaran, quan siga procedent, els originals electrònics o còpies electròniques autentiques de la documentació acreditativa de l'experiència reflectida. Quan la documentació obre en poder de la Generalitat, no serà necessari adjuntar-la, sempre que en la memòria d'actuació s'haja identificat el procediment en què pot consultar-se. d) Memòria del programa proposat, amb descripció precisa de la seua finalitat, del seu pressupost i de les accions previstes: En el pressupost s'especificarà el cost estimat de cadascuna de les accions que contemple el programa. A més, la memòria enumerarà totes les accions formatives projectades, especificant la seua duració en hores, el col·lectiu professional al qual es dirigeix, les temàtiques abordades distribuïdes per sessions i el pressupost estimat de cadascuna. Inclourà, a més, quan siga procedent, la programació didàctica d'una sessió tipus, el material didàctic a la disposició de les persones participants i els instruments d'avaluació. La programació de la sessió tipus, el material didàctic i els instruments d'avaluació no són obligatoris, però si no es presenten, no s'obtindrà cap punt en els criteris de selecció referits a ells. e) Formulari: INFORMACIÓ ADDICIONAL SOBRE EL PROGRAMA, emplenat i signat electrònicament per la persona representant legal de l'entitat. f) Formulari: DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE ELS CRITERIS DE CONCESSIÓ DE LA SUBVENCIÓ, signada electrònicament per la persona representant legal de l'entitat, mitjançant la qual es declara l'experiència de les persones professionals adscrites al programa i les clàusules socials. 2. A més, quan siga procedent, s'adjuntaran els documents següents: a) Certificat d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb la hisenda estatal i autonòmica, si no s'autoritza la seua comprovació mitjançant consulta telemàtica. b) Certificat d'estar al corrent de les obligacions enfront de la seguretat social, en cas d'haver-se oposat a la seua comprovació d'ofici. 3. Si la subvenció es pretén cobrar en un compte que ja està donada d'alta per a relacionar-se econòmicament amb la Generalitat, haurà de fer-se constar l'IBAN en la sol·licitud. En cas contrari, haurà de tramitar-se l'alta mitjançant el tràmit automatitzat previst en l'article 5 de l'Ordre 2/2022 de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es regulen les actuacions o tràmits d'alta, modificació i baixa de les dades personals identificatives i bancaris de les persones físiques i jurídiques que es relacionen econòmicament amb la Generalitat. A aquest tràmit es pot accedir mitjançant el següent enllaç: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=22648 En cas que no es reunisquen la totalitat dels requisits previstos, per al tràmit automatitzat, haurà de presentar-se el model de domiciliació bancària emplenat i signat electrònicament per la persona representant legal de l'entitat, i la resta de documentació exigida en l'article 7 de l'Ordre 2/2022. Tant el model com els documents requerits poden consultar-se mitjançant el següent enllaç: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=15996&version=amp

Presentació

Presentació

Telemàtica
Les sol·licituds es presentaran exclusivament per mitjans electrònics. D'acord amb el que es preveu en l'article 68 de la Llei 39/2015, si alguna de les entitats concurrents presentara la seua sol·licitud presencialment, se li requerirà, seguint el procediment establit en l'article 21 de l'ordre de bases, perquè l'esmene mitjançant la seua presentació electrònica. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada l'esmena.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits o no s'acompanye la documentació preceptiva, es requerirà a l'entitat sol·licitant perquè esmene la falta o aportació els documents en el termini de 10 dies, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistida de la seua petició prèvia resolució dictada a aquest efecte, de conformitat amb el que es preveu en la legislació sobre el procediment administratiu comú. 2. Els requeriments d'esmena de les sol·licituds, les resolucions de tindre a les entitats sol·licitants per desistides i els restants actes integrants del procediment, a excepció de la resolució per la qual es concedisquen o deneguen les subvencions, es publicaran en el portal web de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, en la secció dedicada a la subvenció, a la qual pot accedir-se mitjançant el següent enllaç: http://inclusio.gva.es/es/web/menor/programes-infancia Aquestes publicacions assortiran els efectes de notificació, de manera que els actes administratius es consideren notificats des del moment en què es publiquen en l'el portal web. Per tant, les entitats sol·licitants no rebran directament cap notificació electrònica ni per correu. 3. Instruït el procediment i comprovats les dades rellevants per a la concessió de la subvenció, la Comissió de valoració puntuarà les sol·licituds conforme als criteris previstos en les bases, calcularà la seua quantia i elevarà a l'òrgan concedent la proposta de resolució. 4. Únicament seran subvencionades les sol·licituds que aconseguisquen els 50 punts, dels quals almenys 20 hauran de correspondre als criteris específics per al tipus de programa al qual s'opta. 5.la resolució de concessió es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta publicació també farà efecte de notificació.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

A) Criteris comuns (màxim 45 punts) 1. Experiència laboral, en els últims deu anys, del personal contractat per al programa, en l'àmbit de la infància i l'adolescència així com en el desenvolupament de qualsevol de les activitats objecte del programa: a) Per experiència superior a cinc anys de mitjana de les persones professionals: 15 punts. b) Per experiència entre 2 i cinc anys de mitjana de les persones professionals: 10 punts. c) Per experiència inferior a 2 anys de mitjana de les persones professionals: 5 punts. 2. Experiència, en els últims deu anys, de l'entitat sol·licitant, segons la seua trajectòria en la realització de qualsevol dels programes contemplats en l'Ordre 2/2021: a) Per experiència superior a cinc anys: 15 punts. b) Per experiència entre 2 i cinc anys: 10 punts. c)Per experiència inferior a 2 anys : 5 punts. 3. Utilització d'un llenguatge inclusiu, fins a un màxim de 5 punts. Si el projecte, la programació i el material didàctic, segueix les recomanacions de la instrucció 6/2020 de la Direcció general d'Infància i Adolescència segons la següent escala: a) Si s'empra la terminologia recomanada, amb alguna excepció, 2 punts. b) Si s'empra plenament la terminologia recomanada, 5 punts. 4. Clàusules socials, que es valorarà fins a un màxim de 10 punts, d'acord amb els següents criteris: a) Pel visat per part del centre directiu de l'administració de la Generalitat amb competència en matèria de dona, del Pla d'Igualtat de Dones i Homes, fins a 5 punts: 2 punts si s'ha sol·licitat el visat i 5 punts si s'ha obtingut. b) Per tindre incorporades temporal o indefinidament persones treballadores amb dificultats, fins a 5 punts segons l'escala que s'especifica en la taula. Es consideraran com a tals als qui es troben en alguna d'aquestes situacions: 1a.Joves que estiguen en situació de risc declarada o sota la tutela de l'Entitat Pública, o que ho hagen estat durant la seua minoria d'edat. 2a Víctimes de violència de gènere. Aquesta circumstància es tindrà en compte per a les unitats de convivència en les quals existisca alguna víctima de violència de gènere acreditada, i no sols en els casos de la titular del contracte. 3a Víctimes del terrorisme. 4a Persones amb diversitat funcional amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100. Aquesta circumstància es tindrà en compte no sols per als titulars del contracte, sinó per a qualsevol membre de la unitat de convivència. 5a Unitats de convivència en què totes les persones es troben en situació de desocupació i hagen esgotat les prestacions corresponents. 6a Integrants de família monoparental o en situació de *monoparentalidad. 7a Persones en situació de necessitat o en risc d'exclusió, especialment quan tinguen fills o filles menors d'edat exclusivament al seu càrrec. Punts Més del 3% 5 Més del 2% i fins al 3% 3 De l'1% fins al 2% 2 B) Criteris específics (màxim 55 punts): 1. Intensitat de la formació: Fins a 15 punts, a raó de: a) 1 punt per cada activitat amb duració igual o superior a 25 hores. b) 0,5 punts, per cada activitat amb duració igual o superior a 20 hores. c) 0,25 punts Per cada activitat amb duració igual o superior a 15 hores. 2. Qualitat de la programació didàctica d'una sessió tipus. Fins a 15 punts segons els següents criteris: a) Si s'especifiquen els objectius generals i específics: 3 punts. b) Si s'identifiquen les característiques i necessitats del perfil de persones destinatàries de l'acció i s'especifiquen els aspectes de la programació que s'han tingut en compte per a adaptar-la a aquestes, 4 punts. c) Si es descriu amb concreció la metodologia a aplicar, 4 punts. d) Si es detallen amb precisió les activitats i aquestes guarden relació amb els continguts a impartir, 4 punts. 3. Qualitat del material didàctic a la disposició de les persones participants. Fins a 7 punts, segons els següents criteris: a) Si conté una bibliografia actualitzada, considerant com a tal la que inclou alguna referència a publicacions dels últims cinc anys, 3 punts. b) Si es disposa d'una versió en valencià i una altra en castellà, 2 punts. c) Si el contingut ve reforçat amb imatges i/o gràfics facilitadors, 2 punts. 4. Utilització de les tecnologies de la informació i de la comunicació o d'altres mitjans innovadors. Si es preveu, s'atorgaran 6 punts. 5. Instruments d'avaluació: Fins a 6 punts: a) 3 punts si el programa inclou un instrument perquè l'alumnat avalue la formació rebuda. b) 3 punts si el programa inclou un instrument per a avaluar l'aprofitament de la formació per part de l'alumnat. 6. Coordinació del curs, fins a 6 punts: a) Per l'existència d'una persona responsable del conjunt de les accions formatives del programa, 2 punts. b) Per l'experiència en formació de la persona que exerceix la coordinació, fins a 4 punts, a raó de 0,5 per cadascuna de les accions formatives que haja coordinat d'intensitat, en hores, igual o superior a la programada.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Instrucció de la sol·licitud: Direccions territorials de la Vicepresidència segona i Conselleria de e Serveis Socials, Igualtat i Habitatge Valoració i Concessió: Direcció General de Família, Infància i Adolescència i Repte demogràfic. Fase de justificació: Direccions territorials de la Vicepresidència segona i Conselleria de e Serveis Socials, Igualtat i Habitatge

Obligacions

Obligacions

1. De col·laboració amb la Generalitat: a) Cooperar amb la Generalitat, en l'àmbit de l'actuació subvencionada, amb la finalitat d'afavorir la seua coordinació i integració en el conjunt de les actuacions dirigides a la infància i l'adolescència. Aquesta cooperació en cap cas implicarà contraprestació per part de l'entitat beneficiària de la subvenció. b) Donar adequada publicitat al caràcter públic de finançament de les actuacions subvencionades, fent constar explícitament, quan es faça difusió d'aquestes, que està subvencionada per la conselleria competent en matèria d'infància i adolescència, adequant-se als criteris d'imatge institucional de la Generalitat, i informant d'aquesta circumstància a les persones destinatàries del programa, així com al públic en general. De la mateixa manera, s'utilitzarà aquesta expressió en els documents i oficis que s'utilitzen en el desenvolupament del programa subvencionat. 2. De transparència: Estaran subjectes a les obligacions de transparència les entitats beneficiàries que es troben en alguna de les següents situacions: a) Si perceben durant el període d'un any ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 100.000 euros b) Si perceben durant el període d'un any natural ajudes o subvencions de les entitats públiques de la Comunitat Valenciana recollides en l'article 3 de la Llei 1/2022 en una quantia superior a 50.000 euros. c) Si les ajudes o subvencions percebudes representen almenys el 40% del total dels seus ingressos anuals, sempre que aconseguisquen com a mínim la quantitat de 5.000 euros. Les obligacions de transparència són les de publicitat activa recollides en el capítol II del Títol I de la Llei 19/2013. En particular, hauran de publicar, en els termes previstos en els principis generals de l'article 5 de la Llei 19/2013, la informació institucional i organitzativa de l'articule 6 i l'econòmica i pressupostària de l'article 8 d'aquesta norma. Aquesta publicació es realitzarà a través de la pàgina web de l'entitat, o bé a través de la plataforma *TEP – *Transparència *Entitats *Privades, de GVA *Oberta, a la qual es pot accedir en https://gvaoberta.gva.es/es/tep. Aquesta informació s'haurà de publicar a partir de l'any següent a aquell en el qual s'hagen superat els llindars establits, i haurà de mantindre's publicada durant almenys quatre anys naturals. Aquestes obligacions comporten l'obligació accessòria de subministrar a l'òrgan concedent, previ requeriment, tota la informació que siga necessària per al compliment de les obligacions imposades per la Llei 1/2022, la qual cosa pot determinar, en cas d'incompliment, les conseqüència previstes en l'article 5 d'aquesta norma. Els nous conjunts de dades que es generen amb motiu de les activitats objecte d'aquesta subvenció s'han de disposar, sempre que siga possible, com a conjunt de dades obertes. 3. De justificació del desenvolupament de l'activitat: a) Justificar el compliment dels requisits i condicions, la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat de les subvencions concedides, en el termini màxim establit. La justificació ha de ser pel total del cost del programa, d'acord amb el pressupost presentat b) Formalitzar adequadament els documents de seguiment tècnic i financer contemplats en l'Ordre 2/2021, en la convocatòria o en les normes que siguen aplicable c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació respecte a l'actuació subvencionada, facilitant la inspecció, el control i el seguiment per la conselleria amb competència en matèria d'infància i adolescència, amb la finalitat de conéixer qualsevol aspecte de l'activitat objecte de la subvenció. d) Presentar una memòria de desenvolupament de les actuacions subvencionades davant la Direcció Territorial abans del 31 de gener de l'exercici següent al qual corresponga la subvenció. 4. Financeres: a) Atendre els pagaments de les obligacions que es contrauen. b) Reintegrar els fons percebuts, en els supòsits i condicions determinats en l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i en l'article 172 de la Llei 1/2015. c) Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i altres documents degudament auditats, en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable a l'entitat beneficiària. d) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, en tant que puguen ser objecte d'actuacions de comprovació i control. e) Sotmetre's a les actuacions de control financer que corresponen a la Intervenció General en relació amb la subvenció concedida. f) Comunicar fefaentment a l'òrgan que concedeix la subvenció, altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financen les activitats subvencionades. Aquesta comunicació haurà d'efectuar-se tan prompte com es conega i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts. g) No transferir l'import ni usar la subvenció concedida en activitats que tinguen lloc en altres comunitats autònomes, llevat que les característiques del programa, o la resolució de concessió el prevegen expressament. A més, l'execució del programa de formació haurà d'adequar-se a la memòria presentada. Així: • Si s'inclou la programació didàctica d'una sessió tipus, haurà de programar les restants sessions amb el mateix detall i especificacions que aquesta conté. • Si s'inclou material didàctic destinat a les persones participants, haurà de posar-se a la seua disposició. • Si s'inclouen instruments d'avaluació, aquests hauran d'aplicar-se efectivament i computar els seus resultats, donant compte d'ells en la memòria justificativa.

Observacions

Observacions

Contra la resolució de concessió, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la seua publicació, conforme al que s'estableix en l'article 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. També cal interposar potestativament, recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes, computat en els mateixos termes, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen presentar qualsevol altre recurs que estimen pertinent.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

La quantia de la subvenció es calcularà de la següent manera: 1. Se sumarà el conjunt dels punts obtinguts per les entitats que aconseguisquen la puntuació mínima. 2. Es dividirà l'import del crèdit pressupostari destinat a aquestes ajudes per aqueix total de punts. El resultat d'aquesta divisió proporcionarà el valor del punt. 3. Es multiplicarà el valor del punt per la puntuació obtinguda per cada sol·licitud. 4. Si a alguna sol·licitud li corresponguera, seguint aquest procés, una quantitat superior a la sol·licitada, se li atorgarà la quantitat sol·licitada i l'excedent es repartirà entre les restants, de manera proporcional a la puntuació obtinguda. D'acord amb la Llei de pressupost de la Generalitat per a l'exercici 2023, en aquestes subvencions es pagarà a compte el 100% de l'import concedit.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a tramitar, resoldre i notificar les sol·licituds de subvencions serà de tres mesos comptats a partir de la data en què s'hagueren publicat la convocatòria en el DOGV. Si, transcorregut aquest termini, no hagueren rebut notificació, les entitats sol·licitants podran entendre desestimada la seua pretensió per silenci administratiu.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

- Direcció General d'Infància i Adolescència: resoldrà la concessió o denegació de les esmenes. - La Direcció Territorial d'Igualtat i Polítiques Inclusives de Castelló, València o Alacant: resoldrà tindre per desistides a les entitats que no esmenen la seua sol·licitud.

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

La comissió d'infraccions administratives contemplades en la normativa bàsica estatal en matèria de subvencions serà sancionada d'acord amb el que es disposa en el capítol IV del títol X de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
Termini justificació:
des de: 14-09-2023
fins a: 31-01-2024

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aportació de documentació justificativa de les subvencions a entitats sense fi de lucre per a programes de promoció de drets de la infància i l'adolescència per a l'exercici 2023.

Termini

Termini

La justificació de la subvenció s'efectuarà abans del 31 d'octubre de 2023, si bé les despeses que s'hagen produït amb posterioritat al 30 de setembre podran justificar-se fins al 31 de gener de 2024. Tot això sense perjudici de la possible ampliació del termini prevista en l'article 31.2 de l'ordre de bases. Data inici: 14/09/2023 Data fi: 31/1/2024, inclusivament. DOGV núm. 9682, de 13.09.2023

Documentació

Documentació

A. Formulari de relació classificada de les despeses de l'activitat (annex VIII), emplenat i signat electrònicament per la persona representant de l'entitat. En ell s'indicaran, en el seu cas, les desviaciones respecte del pressupost estimat i el detall d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat) B. Memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts... C. En el seu cas, carta de pagament de reintegrament en el supòsit de romanents no aplicats, així com dels interessos derivats d'aquests

Presentació

Presentació

Telemàtica
En la seu electrònica de la Generalitat, accedint mitjançant el següent enllaç: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=21802

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Les persones interessades poden interposar recurs de reposició contra la resolució que posa fi al procediment de concessió de les subvencions, que resoldrà el mateix òrgan que la va dictar. Aquest recurs és potestatiu, per la qual cosa no és necessari interposar-lo prèviament a impugnar la resolució davant la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, en cas que s'interpose recurs de reposició, no podrà recórrer-se la resolució davant la jurisdicció contenciosa administrativa fins que s'haja resolt expressament el recurs de reposició, o aquest s'haja d'entendre desestimat per silenci administratiu .

Termini

Termini

Un mes a partir de l'endemà de la notificació de la resolució mitjançant la seua publicació en el DOGV, del 14 de setembre de 2023 al 13 d'octubre de 2023.

Documentació

Documentació

Document d'interposició del recurs, que ha d'expressar: La interposició del recurs haurà d'expressar: a) El nom i cognoms del recurrent, així com la identificació personal d'aquest. b) L'acte que es recorre i la raó de la seua impugnació. c) Lloc, data, signatura electrònica del recurrent, identificació del mitjà i, en el seu cas, del lloc que s'assenyale a l'efecte de notificacions. d) Òrgan, centre o unitat administrativa al qual es dirigeix i el seu corresponent codi d'identificació, que en aquest cas és la Direcció General de Família, Infància i Adolescència i Repte demogràfic (*DIR3A10021145 )

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Renunciar al dret a percebre la resolució concedida

Termini

Termini

Les persones interessades podran renunciar a la subvenció sol·licitada en qualsevol moment posterior a la notificació de la resolució de concessió, si bé, si la renúncia es produeix una vegada abonada la subvenció, comportarà el reintegrament de les quantitats percebudes i l'exigència de l'interés de demora corresponent des del moment del pagament de la subvenció.

Documentació

Documentació

La renúncia podrà fer-se per qualsevol mitjà que permeta la seua constància. No obstant això, en estar les persones beneficiàries obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques, haurà de comunicar-se telemàticament.

Presentació

Presentació