Detall de Procediment

Aportació documental per a l'autorització d'obres en carreteres

Codi SIA: 2414983
Codi GUC: 21850
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit permet l'aportació de múltiples documents a un expedient d'autorització d'obres en carreteres, per iniciativa del sol·licitant, o a conseqüència d'un requeriment d'esmena emés per l'Administració. Així mateix, es podrà aportar el justificant de l'ingrés de la taxa. En el REQUERIMENT D'ESMENA emés per l'Administració, es permet l'aportació de múltiples documents a un expedient d'autorització d'obres en carreteres obert davant la Conselleria de Medi Ambient , Aigua, Infraestructures i Territori, i que es troba en fase d'esmena de deficiències. És possible que alguns dels documents requerits o a instàncies de part, només es puga presentar en paper a través del registre d'entrada general.

Observacions

Observacions

La presentació de la documentació comporta l'acceptació de la recepció de notificacions telemàtiques a través de la bústia personal en el portal de la Generalitat destinat a l'Administració en línia.

Requisits

Requisits

Haver rebut un requeriment d'esmena sobre un expedient d'autorització d'obres en carreteres obert per la Conselleria de Medi Ambient , Aigua, Infraestructures i Territori . o per iniciativa del sol·licitant. En la documentació aportada haurà de constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient al qual fa referència, indicant el número d'expedient.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els titulars, o els seus representants degudament acreditats, d'expedients d'autorització d'obres en carreteres oberts davant la Conselleria de Medi Ambient , Aigua, Infraestructures i Territori.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini serà el que assenyala el requeriment d'esmena o en qualsevol moment a instàncies de part.

Formularis documentació

- Mitjançant un imprés normalitzat. - Els documents electrònics requerits a la seua sol·licitud d'esmena.

Presentació

Presentació

Presencial
Si és persona no obligada a relacionar-se telemàticament amb l'Administració. a) En els registres dels òrgans administratius al fet que es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol Administració de les Comunitats Autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions Provincials, Capítols i Consells Insulars, als Ajuntaments dels Municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni. c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat, més informació respecte als certificats admesos en la Generalitat es pot veure en l'enllaç “Certificats admesos en la Generalitat”. En el cas d'utilitzar un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica. Aquesta inscripció la pot fer a través de l'enllaç “Registre de Representants”. 2. Si ja disposa de certificat digital podrà accedir clicant a "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia *Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, després de la qual cosa obtindrà el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana, a la qual pot accedir des de la secció d'enllaços. 3. Més informació sobre la tramitació telemàtica es pot trobar en l'enllaç “Preguntes Freqüents”. Revise la llista de preguntes freqüents detallades en aqueixa direcció per a veure si pot solucionar el seu problema. En cas que continue necessitant ajuda, per favor notifique-ho a través de l'un dels correus electrònics detallats en la secció: “On consultar dubtes sobre el tràmit”. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es podran recuperar durant un temps o un altre depenent del tràmit sempre que no haja finalitzat el termini de sol·licitud, per a posteriorment acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació".

Enllaços

Enllaços

Procés de tramitació

Procés de tramitació

S'ha d'accedir a l'administració en línia, lloc en el qual el ciutadà s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, adjuntarà els documents requerits o els presentats a instàncies de part, i finalment el registrarà d'entrada a través del registre telemàtic o presencial. La documentació s'incorporarà a l'expedient obert i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en aquesta matèria, que procedirà en conseqüència.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa