Detall de Procediment

Aportació de documentació en el procés obert d'ajudes a persones joves altament qualificades per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'Administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa.

Codi SIA: 2894909
Codi GUC: 22746
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud: TANCAT
(14-07-2023
27-07-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit té com a objecte possibilitar l'aportació per via telemàtica de la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits al·legats en la sol·licitud (obligatòriament haurà de presentar-se la documentació indicada en la convocatòria de 22 de juny de 2023 en el seu dispose seté, apartat 4), permetent a la ciutadania relacionar-se electrònicament amb la Generalitat Valenciana per a accedir als serveis públics i a la tramitació dels procediments administratius.

Requisits

Requisits

1. Aparéixer en el llistat provisional d'autobaremació publicat mitjançant el referit Acord de 12 de juliol de 2023 de la Comissió Avaluadora. 2. La persona interessada haurà de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'admetran tots els certificats reconeguts inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme. Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça: https://valide.redsara.es/valide/inicio.html Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'aquest. En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la realització de tràmits per via telemàtica. La informació relativa a aquest Registre està disponible: en https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp i en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones relacionades en els llistats d'autobaremació publicats en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet (https://sede.gva.es) i en la web de la conselleria de justícia en l'apartat corresponent (https://cjusticia.gva.es/es/web/justicia/ajudes-oposicions-justicia) segons Acord de 12 de juliol de 2023 de la Comissió Avaluadora.

Enllaços

Enllaços

    Dubtes sobre la tramitació telemàtica

    Dubtes sobre la tramitació telemàtica

    Dubtes del tràmit

    Problemes informàtics

    Termini

    Termini

    Es concedeix un termini de 10 dies hàbils. Data d'inici: 14/07/2023 Data de fi: 27/07/2023 (tots dos inclusivament)

    Formularis i documentació

    Obligatòriament s'haurà de presentar a través del tràmit telemàtic habilitat a aquest efecte la documentació exposada en la base reguladora setena, apartat 4 de la convocatòria de 22 de juny de 2023 en el seu dispose seté, apartat 4 de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública. Per tant, s'haurà de presentar: · Certificat acadèmic personal expedit per la Universitat expressiu de la nota mitjana atorgada. · Declaració responsable del centre preparador o persona o persones preparadores, salve per a aquelles persones que inicien la preparació a l'inici del període subvencionable determinat en l'ordre, que hauran de presentar-lo juntament amb la justificació del primer període subvencionable o quan li siga sol·licitat. En cas de tindre diversos centres o persones preparadores, haurà de presentar tantes declaracions responsables com centres o persones preparadores tinga. · Certificat d'empadronament de la persona sol·licitant que acredite la residència efectiva a la Comunitat Valenciana almenys cinc anys dels últims deu, així com la de tots els membres que componen la unitat familiar, si s'al·lega aquesta circumstància per al càlcul de la renda familiar. · La documentació necessària per a acreditar la situació familiar a l'efecte de calcular la renda, o en el seu cas, el model normalitzat d'autorització per a la comprovació de dades a través de l'AEAT emplenat i signat per tots els membres de la unitat familiar computables, majors de 16 anys. En el cas de no haver autoritzat l'òrgan convocant per a consultar i verificar la informació recollida la base reguladora 7.1, hauran d'aportar, així mateix, la següent documentació recollida en l'apartat 4 de la citada base reguladora 5: · Certificat de renda de l'exercici 2022, expedit per l'Agència Estatal d'Administració Tributària, del sol·licitant i dels membres de la unitat familiar computables. · Certificat d'empadronament de la persona sol·licitant que acredite la seua residència efectiva en la Comunitat Valenciana almenys cinc anys dels últims deu. · Certificat d'empadronament de la resta de membres de la unitat familiar per a acreditar la situació familiar. · Còpia del títol de la llicenciatura o grau al·legat. · Certificat, a nom de la persona sol·licitant, de trobar-se al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb l'Administració de l'Estat. · Certificat, a nom de la persona sol·licitant, de trobar-se al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb l'Administració de la Generalitat. · Certificat, a nom de la persona sol·licitant, de trobar-se al corrent en el compliment d'obligacions amb la Seguretat Social. · Document Nacional d'Identitat (DNI) o, en el seu cas, Número d'Identitat d'Estranger (NIE), de tots els membres computables majors de 14 anys. · Certificat acreditatiu de la situació laboral als efectes previstos en la base catorzena apartat 3. · La documentació que acredite, si escau, el grau de discapacitat.

    Procés de tramitació

    Procés de tramitació

    L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE MANERA TELEMÀTICA. Punxant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web de sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre (que també estarà disponible en l'Àrea Personal de la persona sol·licitant, a la qual pot accedir-se des de la web de la Generalitat (Web de la Generalitat > Àrea personal) o des de la seua Seu Electrònica (Web de la Generalitat > Seu Electrònica > Accés a l'àrea personal). NOTA: cada arxiu que s'aporte haurà de tindre una grandària màxima de 5Mb. La persona interessada s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada. Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà l'o els documents electrònics que haja d'aportar. Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà l'entrada per mitjà del registre telemàtic i podrà imprimir una còpia d'aquest. La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la Conselleria competent en aquesta matèria, qui procedirà en conseqüència .

    òrgans de tramitació

    òrgans de tramitació

    Òrgans resolució

    Òrgans resolució

    Esgota via administrativa

    Esgota via administrativa