Formulació d'al·legacions als llistats provisionals publicats en el procés obert per a la concessió d'ajudes a persones joves altament qualificades per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'Administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa. - GVA.ES
Formulació d'al·legacions als llistats provisionals publicats en el procés obert per a la concessió d'ajudes a persones joves altament qualificades per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'Administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa.
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud:
TANCAT
(08-09-2022
–
21-09-2022)
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aquest tràmit té com a objecte presentar al·legacions per via telemàtica als llistats provisionals publicats de puntuacions obtingudes, d'exclosos i de desistits (base reguladora 10.4), permetent a la ciutadania relacionar-se electrònicament amb la Generalitat Valenciana per a accedir als serveis públics i a la tramitació dels procediments administratius.
Requisits
Requisits
1. Aparéixer en algun dels llistats provisionals publicats mitjançant el referit Acord de 7 de setembre de 2022 de la Comissió Avaluadora.
2. La persona interessada haurà de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'admetran tots els certificats reconeguts inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.
Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados
Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça:
https://valide.redsara.es/valide/inicio.html
Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'aquest.
En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la realització de tràmits per via telemàtica.
La informació relativa a aquest Registre està disponible: en
https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp i en
http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les persones relacionades en els llistats provisionals publicats en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet (https://sede.gva.es) i en la web de la conselleria de justícia en l'apartat corresponent (https://cjusticia.gva.es/es/web/justicia/ajudes-oposicions-justicia) segons Acord de de setembre de la Comissió Avaluadora.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- ORDRE 4/2022, d'1 de juny, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'estableixen les bases reguladores i la convocatòria per a l'any 2022 de les ajudes a persones altament qualificades, per a la preparació de les proves selectives per a l'accés a la Carrera Judicial i Fiscal, al Cos de Lletrats de l'Administració de Justícia, al Cos de Forenses i al Cos de Gestió Processal i Administrativa.
- Acord 13 de juliol de 2022 de la Comissió Avaluadora pel qual es dona publicitat als llistats provisionals segons l'autobaremació obtinguda de les persones sol·licitants de les ajudes convocades a persones joves altament qualificades per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa.
- Acord de 7 de setembre de 2022 de la Comissió Avaluadora pel qual es dona publicitat als llistats provisionals de persones aspirants que compleixen els requisits establits en la convocatòria, de persones aspirants que incompleixen algun dels requisits de la convocatòria i de persones aspirants desistides de la seua sol·licitud d'ajuda per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes del tràmit
Problemes informàtics
Formularis i documentació
Termini
Termini
Es concedeix un termini de 10 dies hàbils.
Data d'inici: 08/09/2022
Data de fi: 21/09/2022 (tots dos inclusivament)
Presentació
Presentació
Telemàtica
A través de l'enllaç corresponent:
Normativa
Normativa
Enllaços
Enllaços
- ANNEX III - Llistat provisional desistits cos de gestió processal i administrativa.
- ANNEX I - Llistat provisional admesos cos de gestió processal i administrativa.
- ANNEX I - Llistat provisional admesos LAJ.
- ANNEX II - Llistat provisional denegats carrera judicial i fiscal.
- ANNEX III - Llistat provisional desistits mèdics forenses.
- ANNEX III - Llistat provisional desistits carrera judicial i fiscal.
- ANNEX II - Llistat provisional denegats LAJ.
- ANNEX I - Llistat provisional admesos carrera judicial i fiscal.
- ANNEX II - Llistat provisional denegats cos de gestió processal i administrativa.
- ANNEX III - Llistat provisional desistits LAJ.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
- L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE MANERA TELEMÀTICA.
- Punxant en l'enllaç directe de l'apartat "tramitar amb certificat electrònic" o bé en l'enllaç "tramitar amb certificat" que figura en roig a l'inici d'aquest tràmit en la guia prop, accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web de sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre (que també estarà disponible en l'Àrea Personal de la persona sol·licitant, a la qual pot accedir-se des de la web de la Generalitat (Web de la Generalitat > Àrea personal) o des de la seua Seu Electrònica (Web de la Generalitat > Seu Electrònica > Accés a l'àrea personal).
NOTA: cada arxiu que s'aporte haurà de tindre una grandària màxima de 5Mb.
- Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà l'o els documents electrònics que haja d'aportar.
- Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà l'entrada per mitjà del registre telemàtic i podrà imprimir una còpia d'aquest.
- Les al·legacions aportades s'incorporaran a l'expedient obert, i seran analitzades pel personal de la Conselleria competent en aqueixa matèria, qui procedirà en conseqüència.
òrgans de tramitació
òrgans de tramitació
- Conselleria de Justícia i Interior
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Justícia i Interior
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí