Detall de Procediment

Tràmit per a la sol·licitud de participació en el programa de teletreball.Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica. Pla 2/2023

Codi SIA: 2927197
Codi GUC: 22938
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: TANCAT
(18-04-2023
03-05-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit té per objecte la sol·licitud de participació en el programa de teletreball.

Observacions

Observacions

Després de la publicació del programa de teletreball en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, les persones que hi puguen optar, per ocupar llocs de treball identificats en aquest com a susceptibles de poder incorporar-s'hi, han de presentar les seues sol·licituds de participació davant de l'òrgan o els òrgans proponents del programa, en el termini que s'indique en la resolució d'aprovació del programa de teletreball.

Requisits

Requisits

El lloc de treball de la persona peticionària ha d'estar inclòs en l'annex I BIS dels llocs susceptibles de teletreballar. Els mitjans tecnològics necessaris per al compliment de les funcions de forma no presencial mitjançant teletreball han de ser els que dictamine en aquest sentit la direcció general de la Generalitat competent en matèria de tecnologies de la informació i les comunicacions. Aquests mitjans s'aniran adaptant als requeriments i les actualitzacions que es decidisquen en aquest sentit. En tot cas, per a poder teletreballar, caldrà tindre assignat un portàtil que haja substituït prèviament l'ordinador fix de sobretaula. Aquest ordinador portàtil serà el que el personal disposarà tant per a prestar serveis de manera presencial com mitjançant el teletreball. D'aquesta manera, no podrà teletreballar cap persona que dispose d'ordinador fix de sobretaula per al seu treball. Les persones que sol·liciten la incorporació al programa, sempre que ocupen un lloc de treball inclòs en l'annex I BIS, i que no disposen de la infraestructura necessària, només podran incorporar-se una vegada que aquests mitjans estiguen implementats, en compliment de l'apartat 1.d de l'article 4 del Decret 49/2021.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Aquest tràmit és vàlid ÚNICAMENT per al personal empleat públic ADSCRIT a la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

La sol·licitud es presentará en en el termini de 10 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. (DOGV núm. 9574, de 14.04.2023). El termini de presentació finalitzarà el dia 3 de maig de 2023.

Formularis documentació

En l'apartat "Impresos associats" d'aquest tràmit hi ha models normalitzats dels documents que cal aportar. Els arxius s'han de descarregar, omplir i signar per a, posteriorment, adjuntar-los en el tràmit.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Presentada la sol·licitud, juntament amb la documentació necessària en cada cas, el Servei de Personal de la VSCHAB resoldrà el que siga procedent i notificarà la resolució que corresponga en la carpeta ciutadana de la persona sol·licitant (vegeu l';apartat ";Enllaços"; d';aquest tràmit). 1. En virtut de l';article 14.2 de la Llei 39/2015, d';1 d';octubre, les persones empleades públiques estan obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per als tràmits i les actuacions que realitzen per raó de la seua condició de persona empleada pública. 2. En concret, perquè el personal empleat públic adscrit a la VSCHAB presente sol·licituds i escrits dirigits al seu Servei de Personal, ha d';utilitzar el TRÀMIT TELEMÀTIC l';enllaç directe del qual s';acaba d';indicar i disposar d';un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació. Entre aquests sistemes, s';admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per l';FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats d';empleat públic o persona física emesos per l';ACCV (Autoritat de Certificació CV). - El sistema clave-signatura de l';Estat, únicament per a les persones físiques (per tant, excloses les persones jurídiques). - I, en general, tots els acceptats per la plataforma @firma Més informació en: https://sede.gva.es/va/sede_certificados 3. Per a fer tràmits per via telemàtica davant de l';Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d';una altra persona (física o jurídica), aquesta haurà d';inscriure prèviament aquesta representació en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l';ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D';APODERAMENTS de l';Administració general de l';Estat (vegeu l';apartat ";Enllaços";). Sense aquesta inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la carpeta ciutadana de la persona que presenta. 4. Clicant en l';enllaç directe indicat en ";Com es tramita telemàticament?"; o en l';enllaç ";TRAMITAR AMB CERTIFICAT"; (que figura en color roig en l';inici d';aquest tràmit), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir i signar digitalment el formulari web de sol·licitud, annexar la documentació omplida i signada digitalment que cal aportar i fer la presentació telemàtica de tot això, i d';aquesta manera obtindreu el corresponent justificant de registre, que posteriorment estarà també disponible en la vostra carpeta ciutadana (vegeu ";Enllaços";). 5. Respecte de la DOCUMENTACIÓ QUE CAL ANNEXAR: - És recomanable que reuniu tots els documents que heu d';annexar, els ompliu, els signeu i els guardeu electrònicament en el vostre ordinador, de manera que, posteriorment, pugueu incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament s';han d';enviar en format PDF i s';hi han d';incorporar les SIGNATURES DIGITALS de les persones o entitats que els subscriguen. - En aquest tràmit de la Guia Prop: * En l';apartat ";Quina documentació s';ha de presentar?";, hi ha la llista de documents que s';han de presentar. * I en l';apartat ";Impresos associats"; (a més del mateix tràmit telemàtic) hi ha models normalitzats que es poden omplir de tots o alguns d';aquests documents. Si hi ha un model normalitzat, el document s';ha de presentar en aquest i, si no n';hi ha, ha de ser creat o recaptat per la persona sol·licitant per a poder-lo adjuntar a la seua sol·licitud telemàtica. - En el tràmit telemàtic, s';indica la grandària màxima permesa dels documents que cal annexar i els formats o les extensions que poden tindre (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comproveu-ho abans d';annexar-los.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Servei de Personal de la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica.

Observacions

Observacions

Contra la resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar, potestativament, un recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de ser publicada o bé, un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València, o davant del jutjat contenciós administratiu en la circumscripció del qual tinga la persona demandant el seu domicili, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació. Tot això, de conformitat amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.

Termini màxim

Termini màxim

Una vegada presentada la sol·licitud, el termini màxim de resolució és de tres mesos.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Sotssecretaria de la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa