Detall de Procediment

Sol·licitud d'acreditació de títols de formació o certificats de competència obtinguts a la Comunitat Valenciana per a l'exercici de les professions regulades de la branca sanitària en un altre país de la Unió Europea.

Codi SIA: 1523263
Codi GUC: 19708
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud: OBERT des de 11-06-2014
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Sol·licitud d'acreditació de títols de formació o certificats de competència obtinguts a la Comunitat Valenciana per a l'exercici de les professions regulades de la branca sanitària en un altre país de la Unió Europea.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones interessades en l'acreditació de títols de formació o certificats de competència obtinguts en la Comunitat Valenciana per a l'exercici de les professions regulades de la branca sanitària en un altre país de la Unió Europea.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

Les persones interessades hauran de presentar davant l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut: - Model de sol·licitud. - Còpia del document nacional d'identitat (DNI) o Número d'identificació d'estrangers (NIE) en el cas d'oposició al fet que l'òrgan gestor comprove telemàticament la identitat del sol·licitant. En el cas d'actuar en representació d'una altra persona o entitat, còpia de la documentació que acredite aquesta representació. - Còpia del títol acadèmic o certificat de competència i del títol professional (en el seu cas) o del certificat substitutori del títol o certificat expedit per l'autoritat competent, en el cas d'oposició al fet que l'òrgan gestor consulte directament la informació. - Còpia de la certificació de la formació rebuda per a l'obtenció del títol o certificat, en el qual consten, entre altres punts, la duració d'aquests i les assignatures o mòduls cursats.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni. c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, a:
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú, presentaran les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat . 1.- La presentació telemàtica de la sol·licitud i de la documentació requerida es realitzarà MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l'enllaç directe del qual acaba d'indicar-se. Per a això hauran de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre aquests sistemes s'admeten: -El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la C. Valenciana). -I el sistema clau-signatura de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones juridicas: empreses, ajuntaments, entitats ....). Més informació respecte als sistemes admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en: https://sede.gva.es/es/web/sede_electronica/sede_certificados 2.- Per a realitzar tràmits per via telemàtica davant l'Administració de la Generalitat actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), haurà d'inscriure's prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'Estat, la respectiva informació del qual està disponible en: - En http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp - I en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/ Sense aqueixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la carpeta ciutadana de la persona presentadora. 3.- Clickando en l'enllaç directe indicat en "Com es tramita telemàticament?" o en l'enllaç "TRAMITAR AMB CERTIFICAT" (en color roig a l'inici d'aquest tràmit), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la sol·licitud i altra documentació emplenada i signada digitalment que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre. 4.- Respecte als DOCUMENTS A ANNEXAR, en el seu cas: És recomanable que, en primer lloc, els reunisca tots i els emplene, ferm i guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les SIGNATURES DIGITALS de la/s persona/s o entitat/és que ho/s subscriga/n. Per a això l'autoritat certificadora de la Comunitat Valenciana ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que pot utilitzar.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- L'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut té assignada la competència per a gestionar l'acreditació dels títols formatius de la branca sanitària, expedits a la Comunitat Valenciana, per a l'exercici de la corresponent professió en un altre estat membre de la Unió Europea. - L'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut tramitarà el procediment d'acreditació d'acord amb el que disposa el capítol V del Decret 80/2014, de 6 de juny, del Consell, pel qual es determinen els òrgans competents a la Comunitat Valenciana per al reconeixement de qualificacions professionals obtingudes en altres països membres de la Unió Europea, i s'estableix el procediment d'acreditació i autenticació de títols i certificats de competències obtinguts a la Comunitat Valenciana.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Contra la resolució del procediment, que no posa fi a la via administrativa, o contra la falta de resolució expressa en el termini establit, podran interposar-se els recursos que siguen procedents, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Termini màxim

Termini màxim

A la vista de la documentació presentada, l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut procedirà a emetre l'acreditació del títol de formació o la qualificació professional sol·licitada, en el termini màxim de quatre mesos des de l'entrada de la sol·licitud.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa