Convocatoria de dos places d'auxiliar adminnistratiu/administrativa per a la realització de pràctiques formatives, amb l'objectiu de formar personal per a la gestió administrativa en el departament de subministraments i magatzem. (Convocatòria 2024/05) - GVA.ES
Convocatoria de dos places d'auxiliar adminnistratiu/administrativa per a la realització de pràctiques formatives, amb l'objectiu de formar personal per a la gestió administrativa en el departament de subministraments i magatzem. (Convocatòria 2024/05)
Informació bàsica
Grau mitjà de formació professional de la família d'administració i gestió o estar en possessió dels dos certificats de professionalitat nivell 2 de la família d'administració i gestió.
Distribució de places
- Torn lliure 2
Descripció de places
-Tipus de contracte temporal: contracte formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional
-Duració: 12 mesos
-Grup professional: Tècnic Mitjà C
-Categoria professional: Auxiliar Administratiu/a
-Període de prova (còmput anual): 1 mes
-Jornada: 40 hores/setmana.
-Retribució bruta anual: 21.740,52€
-Lloc de treball: FOM Av. Pio Baroja, 12 València
La persona contractada es formarà realitzant les següents funcions i tasques, segons el que s'establix en el pla individual de formació en pràctiques:
•Gestió administrativa de lents intraoculars, sota supervisió del/la tutor/a:
-Comandes/Recepció de material/Registre material recepcionat.
-Tramitació de vals de lents a Conselleria: programa HERA.
-Tramitació d'autoritzacions d'implant de lents especials.
•Suport administratiu al servici de farmàcia per a la dispensació de col·liris, en col·laboració amb el tutor/la tutora.
•Gestió administrativa de mostres: enviaments/control administratiu de mostres biològiques al servici de microbiologia d'hospital extern per a la seua anàlisi, sota supervisió del tutor/de la tutora.
•Gestió de l'instrumental per a reparar; enviament i recepció, en col·laboració amb el tutor/la tutora.
•Adquisició i gestió roba laboral i taquilles del personal, sota supervisió del tutor/de la tutora.
•Consentiments i instruccions de cirurgia: control de còpies, versions i subministrament als diferents departaments, baix supervisió del tutor/de la tutora.
•Adquisició i distribució del material d'oficina als diferents departaments, sota supervisió del tutor/de la tutora.
•Organització i control del material en el magatzem i subministrament intern de material sanitari. Desenvolupament de tot el procés de subministrament de material des de l'atenció al proveïdor fins a la col·locació i registre en magatzem, baix supervisió del tutor/de la tutora.
•Altres: escanejar, fotocopiar, arxivar i enquadernar, baix supervisió del tutor/de la tutora.
Requisits generals:
-Tindre nacionalitat espanyola o permís de treball, o alguna altra nacionalitat que permeta l'accés a l'ocupació del sector públic. En cas de no tindre-la i resultar esta persona seleccionada, el contracte no es formalitzarà fins que la documentació corresponent estiga en regla. En cas que finalment no s'aconseguisca finalitzar este tràmit dins del termini establit per la Comissió de Valoració, la persona seleccionada no podrà ser contractada; deixant, en este cas, la plaça deserta o contractant-se a la següent persona en cas que s'haja donat orde de prelació en la resolució.
-Tindre complits 16 anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que puga establir per llei.
-En tractar-se d'un contracte formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional adequada al nivell d'estudis, el candidat o candidata haurà d'estar en possessió de la titulació requerida i no haver transcorregut més de tres anys, o de cinc quan el contracte es concerte amb un treballador o treballadora amb diversitat funcional, des de la finalització dels estudis.
-Atés que l'objecte del contracte formatiu és permetre l'obtenció de la pràctica professional adequada al nivell d'estudis o de formació cursats, el contracte de treball no es podrà subscriure amb qui ja haja obtingut experiència professional o realitzat activitat formativa en la mateixa activitat dins de l'empresa per un temps superior a 3 mesos. No s'inclouen en este epígraf les pràctiques que formen part del currículum exigit per a l'obtenció de la titulació o certificat que habilita esta contractació.
Requisits necessaris:
-Titulació: Grau mitjà de formació professional de la família d'administració i gestió o estar en possessió dels dos certificats de professionalitat nivell 2 de la família d'administració i gestió.
-Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques. (Este aspecte s'acreditarà pel candidat mitjançant declaració responsable i s'acararà per la Fundació durant el període de prova)
Etapa actual: Bases i obertura de termini
Convocatòria
15 dies naturals des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en la pàgina web de l'organisme. El termini de presentació serà del 31/07/2024 al 14/08/2024.
1.Curriculum vitae.
2.Declaració responsable de veracitat de dades firmada amb firma digital (no és admissible una altra manera de firma).
3.Formulari d'autobaremació, emplenat per el/la candidat/al qual serà acarat amb la documentació aportada. Este formulari serà vàlid sempre que corresponga a la convocatòria a la qual s'està inscrivint, no utilitzar formularis d'auto-baremo anteriors (en cas d'inexactitud entre el formulari i la documentació, el requisit o mèrit o no es valorarà o s'aplicarà la menor valoració, segons el parer de la Comissió avaluadora i en cas de no adjuntar el formulari adequat no serà vàlid).
En cas de no aportar estos 3 documents íntegrament i de la manera en què se sol·licita, la candidatura NO SERÀ ADMESA al procés de selecció. Si la Comissió d'avaluació aprecia en algun dels documents aportats un defecte corregible, pot requerir al candidat o la candidata perquè l'esmene en el termini de 5 dies des del requeriment.
A més, només en el cas d'acreditar grau de coneixement d'idiomes, haurà d'aportar (No és necessari aportar este document si no s'acreditarà este mèrit).
4.Certificat acreditatiu d'idiomes i de grau de diversitat Funcional (Només en cas de disposar dels títols o del grau de diversitat).
De no aportar este tipus de certificats, no es produirà cap valoració en els mèrits relacionats.
5.Titulació que dona accés al lloc.
Els candidats i les candidates hauran d'inscriure's a través del portal d'ocupació habilitat en la web de la FOM; www.fom.es, ocupació, portal d'ocupació FOM, convocatòries d'ocupació FOM, seleccionar la convocatòria i crear sol·licitud.
En la documentació adjunta en la convocatòria es poden trobar les instruccions de presentació de sol·licitud i de firma electrònica.
Totes les notificacions i resolució del procés selectiu es publicaran en el portal d'ocupació de la web de FOM.
Es podrà formular el procés de selecció en una única fase realitzant la valoració del curriculum vitae dels candidats i les candidates. En cas que esta valoració siga completada pel procés d'entrevista, els candidats i les candidates que no hagen obtingut cap puntuació en la fase d'entrevista quedaran exclosos/es del procés de selecció.
La Fundació i/o la Comissió d'avaluació, per raons d'interés per a l'entitat, podran desistir en qualsevol moment de la resolució d'esta Convocatòria, sense mediar cap justificació.
Conclòs el procés de selecció, es farà pública la resolució definitiva amb el nom i cognoms de la candidatura seleccionada i les suplències, si n'hi haguera. Així mateix es publicarà de manera anonimitzada, les puntuacions obtingudes per les candidatures participants en el procés de selecció. No es publicarà informació de les persones que, havent concorregut al procés de selecció, no han sigut admeses al mateix o han sigut excloses.
Llistat d'etapes
Etapa actual: Bases i obertura de termini
Data publicació: 30-07-2024
Temini tancat