Generalitat Valenciana
Detall
Director de la Fundació Europea de Formació (ETF)
- Descripció
Director de la Fundació Europea de Formació (ETF)
- Organisme
Fundació Europea de Formació
Vila Gualino
Viale Settimio Severo 65
I - 10133 Torino - Italy
Tel:39.011.630.2222 - Etapa Actual
Convocatòria : Bases i obertura de termini - Termini
TANCAT
- Procés selectiu
PROCESSOS ESPECIALS
- Tipus de prova
Prova d'aptitud / Valoració de mèrits
- Grup
Sense especificar - Sense especificar
- Requisits generals
a) Nacionalitat: els candidats hauran de posseir la nacionalitat d'un dels estats membres de la Unió Europea.
b) Títol universitari: els candidats hauran de comptar amb:
i) un nivell de formació corresponent a estudis universitaris complets acreditats per un títol, quan la duració normal de l'ensenyança universitària siga de quatre anys o més, o
ii) un nivell de formació corresponent a estudis universitaris complets acreditats per un títol i una experiència professional apropiada, almenys, d'un any quan la duració normal de l'ensenyança universitària siga de com a mínim tres anys (esta experiència professional d'un any no podrà incloure's en l'experiència professional postuniversitària que s'exigix a continuació).
c) Experiència professional: els candidats hauran de tindre almenys 15 anys d'experiència professional postuniversitària a un nivell al que donen accés les qualificacions esmentades anteriorment. Almenys cinc anys d'eixa experiència professional hauran de guardar relació directa amb un àmbit relacionat amb este lloc.
d) Experiència de gestió: almenys 5 anys d'experiència professional postuniversitària hauran d'haver-se adquirit en una funció de gestió d'alt nivell. Serà un avantatge l'experiència de gestió en relació directa amb l'educació i la formació professionals.
e) Llengües: els candidats hauran de posseir un coneixement profund d'una de les llengües oficials de la Unió Europea i un coneixement satisfactori d'una altra d'elles.
f) Límit d'edat: els candidats hauran de poder completar el mandat de cinc anys abans d'assolir l'edat de jubilació. Per al personal temporal de la Unió Europea que entre en servici a partir de l'1 de gener de 2014, l'edat de jubilació correspon al final del mes en què la persona complix 66 anys. - Places
Nombre de places
1Descripció de les places
Denominació del lloc: Agent temporal-Grau AD 14
L'ETF té la seu a Torí, Itàlia. - Documentació / Informació
Si desitja presentar-se, haurà d'inscriure's a través d'Internet en la pàgina:
https://ec.europa.eu/dgs/human-resources/seniormanagementvacancies/ i seguir les instruccions relatives a les diverses etapes del procediment.
El candidat haurà de tindre una adreça electrònica vàlida. Esta adreça s'utilitzarà per a confirmar la seua inscripció i per a estar en contacte amb el candidat durant les diferents etapes del procediment de selecció.
Haurà d'adjuntar-hi un curriculum vitae en format PDF i redactar, en línia, una carta de motivació (màxim de 8 000 caràcters). Una vegada finalitzada la seua inscripció en línia, rebrà un correu electrònic de confirmació que la seua candidatura ha sigut registrada. El correu electrònic també conté un número d'inscripció que serà el seu número de referència per a totes les qüestions referents a la seua candidatura.
Tinga en compte que no podrà realitzar en línia el seguiment del curs donat a la seua candidatura. La Comissió Europea es posarà en contacte directament amb vosté per a informar-lo de la situació de la seua candidatura.
En el cas que patisca una discapacitat que li impedisca inscriure's en línia podrà presentar la seua candidatura (curriculum vitae i carta de motivació) en paper, per correu certificat a l'adreça següent: Comissió Europea, Direcció General de Recursos Humans i Seguretat, Unitat de Personal Executiu i Secretaria CCN, SC 11 8/59, 1049 Bruxelles/Brussel, Belgique/België, on indicarà clarament com a referència: Vacant de director de la Fundació Europea de Formació (ETF) (COM/2016/20014), i tindrà en compte que el mata-segells de correus no siga posterior a la data límit d'inscripció.
Tota comunicació posterior entre la Comissió i el candidat es realitzarà per correu postal. En este cas, el candidat haurà d'adjuntar a la seua candidatura un certificat de discapacitat expedit per un organisme reconegut. Haurà d'especificar també, en full a part, les mesures que considere necessàries per a facilitar la seua participació en la selecció. - Lloc de presentació
Si desitja presentar la seua sol·licitud, ha de registrar-se via Internet en el següent lloc Internet:
https://ec.europa.eu/dgs/personnel_administration/seniormanagementvacancies/CV_Encadext/index.cfm
i seguir les instruccions referents a les diverses fases del procediment. - Enllaços d'interés
Informació en web organisme
https://ec.europa.eu/dgs/human-resources/seniormanagementvacancies/ -
Seguiment - Nova Etapa: Bases i obertura de termini
Fase: Convocatòria