Generalitat Valenciana
Detall
Tècnic d'Administració General
- Descripció
Tècnic d'Administració General
- Organisme
Carlet
Avda. Caixa d'Estalvis, 1
Tel:962530200
Fax:962993533 - Etapa Actual
Convocatòria : Suspensió del procés - Procés selectiu
BORSA DE TREBALL
- Tipus de prova
Concurs oposició
- Grup
A1 - Títol universitari de grau o bé Llicenciatura, Enginyeria Superior o Arquitectura (subgrup 1)
- Requisits especifics
TITULACIÓ
Estar en possessió del títol grau o llicenciatura en Dret, Ciències Polítiques i de l'administració, Sociologia, Economia, Administració i Direcció d'Empreses o Ciències Actuarials i Financeres o equivalent.
En tot cas l'homologació de títols haurà de ser aportada per la persona interessada degudament acreditada per l'autoritat acadèmica competent. - Requisits generals
- Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjuí del que disposa l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
- Tindre complits els setze anys d'edat i no excedir l'edat màxima de jubilació, edats ambdós referides a la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies.
- Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques. Les persones amb alguna discapacitat hauran d'acreditar per mitjà dels certificats expedits per l'autoritat competent la compatibilitat per a l'exercici de les tasques. Si ho sol·liciten s'establiran les adaptacions possibles de temps i mitjans perquè les persones amb discapacitat puguen realitzar les proves selectives en igualtat de condicions, sense perjuí, òbviament de les incompatibilitats de les incapacitats amb l'exercici de les tasques o funcions corresponents al lloc de treball. A tals efectes, els interessats hauran d'acreditar tant la seua condició de discapacitat, així com la seua capacitat per a l'exercici de les tasques o funcions del posat al que aspiren, per mitjà de certificació expedida per l'Institut Valencià de Servicis Socials o Organisme amb competència.
- No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servici de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en que haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
Els qui superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià per mitjà de la presentació dels certificats diplomes o títols que hagen sigut homologats per la Generalitat o per mitja de la realització d'un curs específic. - Taxa ordinària
62,00 €
El pagament serà satisfet pels aspirants per mitjà d'ingrés bancari en el compte número ES8720386314416000020077 de Bankia, efectuat directament o per transferència amb anterioritat a presentar la instància i no podran ser tornats excepte en els casos de no-admissió a les proves per la falta dels requisits que es mencionen en la base tercera.
Descripció de la taxa - Exempció / Reducció taxes
EXEMPCIONS / DESCOMPTES
- Certificat del SERVEF de la situació de desocupació.
- Declaració jurada de no estar percebent cap tipus de pensió o prestació. - Documentació / Informació
Les sol·licituds per a prendre part en les proves selectives, dirigides a l'alcaldessa de l'Ajuntament de Carlet, es podran omplir en el model normalitzat oficial (annex II) que serà també facilitada als/les interessats/ades que els sol·liciten en l'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Carlet, situat en C/ Assumpció de la Mare de Déu, 1, de Carlet (València).
Junt amb la instància haurà d'acompanyar-se, necessàriament, la documentació següent:
a) Fotocòpia del DNI o núm. Identitat Estranger.
b) Declaració expressa i formal de que es reunixen tots i cada un dels requisits exigits en la convocatòria a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds.
c) Resguard o justificant acreditatiu de l'ingrés de la quantitat fixada en la present convocatòria en concepte de taxa per drets d'examen.
Les bases de la convocatòria es trobaran a disposició dels interessats en les dependències municipals i en la pàgina web de l'Ajuntament.
PERSONAL AMB DISCAPACITAT
Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33%, hauran de fer-ho constar en la sol·licitud a fi de tindre en compte la previsió per a les adaptacions de temps i mitjans procedents, per a garantir la igualtat d'oportunitats amb els restants participants. Per a això aportaran junt amb la sol·licitud certificació de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent d'altres Administracions Públiques que acredite una discapacitat igual o superior al 33 % i si és procedent per adaptació de temps dictamen tècnic facultatiu segons s'especifica en el termini de presentació de sol·licituds.
Les adaptacions de temps es durà a terme de conformitat amb el que disposa l'Orde PRE/1822/2006, de 9 de juny, per la qual s'establixen criteris generals per a l'adaptació de temps addicionals en els processos selectius per a l'accés a l'ocupació pública de persona amb discapacitat (BOE núm. 140, de 13 de juny de 2006 o normativa que la substituïsca. - Lloc de presentació
Les instàncies podran presentar-se d'acord amb el que establix l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú, tenint en compte allò que establix la Disposició Final Sèptima de la llei respecte a les previsions relatives al registre electrònic que produiran efectes als dos anys de l'entrada en vigor de la Llei.
Qui dispose de certificat electrònic o firma electrònica admesos podrà presentar la instància a través de La Seu Electrònica. - Enllaços d'interés
Informació en web organisme
http://www.carlet.es/va/page/bases-borsa-treball-tecnic-dadministracio-general -
Seguiment - Bases i obertura de termini
- Nova Etapa: Suspensió del procés
Fase: Convocatòria