Convocatòria 36/16: proves selectives d'accés als següents cossos: A2-03 cos superior de gestió de promoció lingüística, A2-14 cos superior gestió d'enginyeria tècnica agrícola, A2-15 superior de gestió d'administració cultural, A2-16-01 superior de gestió d'acció social. Escala acció social i Administració, A2-16-03 superior de gestió d'acció social. Escala treball social (promoció interna).

Conselleria de Justícia i Administració Pública

Etapa actual: Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs
Codi SIA: 3021976
|
Codi GVA: 68172
Descarregar informació
  • Informació bàsica
  • Etapa actual
  • Llistat d'etapes
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Informació bàsica

Convocatòria
Promoció interna
Prova
Concurs-oposició (accés RESTRINGIT)
Grup
A2
Titulació
Títol universitari de grau o bé diplomatura, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica o equivalent (subgrup 2)
Titulació específica

- A2-03, cos superior de gestió de promoció lingüística: Mestre i diploma de Mestre de Valencià, o bé tres anys de la llicenciatura de filologia (disposició transitòria novena de l'LOGFPV) i diploma de Mestre de Valencià, o bé un títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, i diploma de Mestre de Valencià, o complir les condicions per a obtindre'l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

 

- A2-14, cos superior de gestió d'enginyeria tècnica agrícola: Enginyeria Tècnica Agrícola o bé un títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos o complir les condicions per a obtindre'l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

 

- A2-15, cos superior de gestió d'administració cultural: Títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o bé 3 anys de les llicenciatures següents: Belles Arts, Geografia, Història, Humanitats, Sociologia, o Antropologia Social i Cultural.

(Disposició transitòria novena de l'LOGFPV) o complir les condicions per a obtindre'l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

 

- A2-16-01, cos superior de gestió d'acció social. Escala d'acció social i administració: Diplomatura universitària en Infermeria, Educació Social, Teràpia Ocupacional, Logopèdia, Fisioteràpia o Treball Social o bé un títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos o complir les condicions per a obtindre'l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

 

- A2-16-03, cos superior de gestió d'acció social. Escala treball social: Diplomatura universitària en Treball Social, o bé un títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos o complir les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

Places
Núm. de places totals 6

Descripció de places

A2-03: Cos superior de gestió de promoció lingüística, 1 lloc.

A2-14: Cos superior de gestió d'enginyeria tècnica agrícola, 2 llocs.

A2-15: Cos superior de gestió d'administració cultural, 1 lloc.

A2-16-01: Cos superior de gestió d'acció social. Escala d'acció social i administració, 1 lloc.

A2-16-03: Cos superior de gestió d'acció social. Escala de treball social, 1 lloc

Requisits

1. Les persones aspirants han de complir, a més dels establits en l'article 53 de la Llei d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, els requisits següents:

 

1.1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola, la d'un estat membre de la Unió Europea o la d'algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge dels espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el tractat corresponent, o el cònjuge dels nacionals d'algun estat als quals siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.

 

Així mateix, i amb les mateixes condicions que les cònjuges o els cònjuges, hi poden participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a càrrec seu.

 

1.2. Ser personal laboral fix de l'Administració de la Generalitat i trobar-se en alguna de les situacions següents:

1.2.1. Ser titular d'un lloc de treball de naturalesa funcionarial adscrit al cos, i si escau a l'escala, al qual es vol accedir dels indicats en la base 1, tant si s'ocupa el lloc com si es manté la reserva d'aquest.

1.2.2. Ocupar en adscripció provisional un lloc de treball de naturalesa funcionarial adscrit al cos i, si escau, l'escala, al qual s'aspira accedir dels indicats en la base 1, i pertànyer al mateix grup de titulació i a una categoria professional amb funcions equivalents a les d'aquest cos o escala.

 

Taxes
Import tasa màxima: 25,00

Forma de pagament:

1- El pago de la tasa se efectuará:

Si se presenta solicitud electrónica, el pago se efectuará electrónicamente.

Si se presenta solicitud semipresencial, el pago se efectuará en cualquiera de las entidades bancarias colaboradoras que figuran en la solicitud o telemáticamente con tarjeta de débito, crédito, visa o mastercard sin certificado de firma digital.

Si se presenta solicitud presencial, el pago se efectuará en cualquiera de las entidades bancarias colaboradoras que figuran en el impreso

 

2- El abono de la tasa se justificará:

En el caso de pago con tarjeta, con el justificante de pago que se deberá descargar al presentar la solicitud semipresencial y que se presentará junto con esta.

En caso de abono en entidad bancaria colaboradora, en el impreso de solicitud semipresencial y presencial -modelo 046 o solicitud del anexo III- deberá constar que se ha realizado el correspondiente ingreso mediante la validación por la entidad en la que se realice el ingreso, a través de certificación mecánica, o en su defecto sello y firma, salvo que concurra una de las causas de exención establecidas en la base 5.2 y se haga constar en el impreso de solicitud.

 

En ningún caso el pago de las tasas supondrá la sustitución del trámite de presentación ante la administración pública, en tiempo y forma, en el caso de la solicitud presencial o semipresencial prevista en la base 4.2.

 

La falta de la justificación del abono de los derechos de examen determinará la exclusión de la persona aspirante.

 

Procederá la devolución de las tasas por derechos de examen únicamente en los supuestos y a través de los procedimientos contemplados en el artículo 1.2-6 de la Ley 20/2017, de 28 de diciembre, de la Generalitat, de tasas.

Excempció / Reducció de tases:

Exenciones: están exentos del pago de la tasa:

 

a) Las y los contribuyentes que sean miembros de una familia numerosa de categoría especial o de una familia monoparental de categoría especial. Para ello señalarán con una equis (X) en el apartado «Otros datos según la convocatoria» Exenciones «Familia Numerosa Especial» de la solicitud.

 

b) Las contribuyentes que sean víctimas de actos de violencia sobre la mujer que acrediten esta condición mediante cualquiera de los medios de prueba previstos en los artículos 9.1 y 9.2 de la Ley 7/2012, de 23 de noviembre, de la Generalitat, integral contra la violencia sobre la mujer en el ámbito de la Comunitat Valenciana. Para ello señalarán con una equis (X) en el apartado «Otros datos según la convocatoria», «otros», de la solicitud.

 

c) Las y los contribuyentes con un grado de discapacidad igual o superior al 33 por ciento. Para ello señalarán con una equis (X) en el apartado «Otros datos según la convocatoria» Exenciones «Diversidad funcional» de la solicitud.

 

d) Las y los contribuyentes que estén en situación de exclusión social y esta se acredite por el órgano competente en materia de bienestar social del ayuntamiento de residencia. Para ello señalarán con una equis (X) en el apartado «Otros datos según la convocatoria» de la solicitud electrónica y semipresencial, «otros», de la solicitud.

 

Bonificaciones:

 

a) Las personas miembros de una familia numerosa de categoría general o de una familia monoparental de categoría general disfrutarán de una bonificación del cincuenta por ciento de la cuota íntegra. Para ello señalarán con una equis (X) en el apartado «Otros datos según la convocatoria» Exenciones «Familia Numerosa General» de la solicitud.

 

b) En el caso de que la presentación de la solicitud de participación en las pruebas se realice por medios telemáticos se disfrutará de una bonificación del diez por ciento de la cuota íntegra, acumulable a la fijada en la letra anterior.

PARA LAS CONVOCATORIAS DE LA GENERALITAT

Decreto Legislativo 1/2005, de 25 de febrero, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Tasas de la Generalitat (DOGV de 22/03/05, núm. 4971)

Artículo 35. Exenciones y bonificaciones

Uno. Están exentos del pago de la tarifa 1, "Admisión a pruebas selectivas", del artículo siguiente, los sujetos pasivos con discapacidad igual o superior al 33 por 100.

Dos. Están exentos del pago de las tarifas 1 [Admisión a pruebas selectivas], [...] del artículo siguiente, los miembros de familias numerosas de categoría especial.

Tres. Disfrutarán de una bonificación del 50 por 100 de la cuota de las tarifas 1 [Admisión a pruebas selectivas], [...] del artículo siguiente, los miembros de familias numerosas de categoría general.

PARA OTRAS CONVOCATORIAS

Cada convocatoria especifica en las bases las posibles exenciones o descuentos

Etapa actual: Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs

Fase

Oposició

Documents

Formularis

Altres documents

Forma de presentació

Llistat d'etapes

Etapa actual: Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs

Data publicació: 16-07-2020

Nota informativa

Data publicació: 29-05-2020

Llista definitiva d'aprovats. Termini de presentació de documents

Data publicació: 12-11-2019

Llista definitiva del concurs-oposició. Termini de recurs

Data publicació: 16-09-2019

Puntuació de fase de concurs. Termini d'al·legacions

Data publicació: 14-06-2019

Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)

Data publicació: 09-04-2019

Qüestionari de l'exercici

Data publicació: 04-04-2019

Convocatòria realització prova

Data publicació: 07-03-2019

Correcció d'errors. Modificació composició del tribunal

Data publicació: 18-02-2019

Correcció d'errors. Nomenament del tribunal

Data publicació: 18-02-2019

Data realització de la prova

Data publicació: 08-02-2019

Nomenament del tribunal

Data publicació: 22-10-2018

Llista provisional i termini d'al·legacions

Data publicació: 16-10-2018

Temini tancat

Correcció d'errors bases. Nou termini de presentació de sol·licituds

Data publicació: 17-07-2018

Temini tancat

Bases i obertura de termini

Data publicació: 25-05-2018

Temini tancat

Tornar al llistat d'etapes

Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs