Detall

EL REIAL DECRET 463/2020, DE 14 DE MARÇ, PEL QUAL ES DECLARA L'ESTAT D'ALARMA PER A LA GESTIÓ DE LA SITUACIÓ DE CRISI SANITÀRIA OCASIONADA PEL COVID-19, EN LA SEUA DISPOSICIÓ ADDICIONAL TERCERA DISPOSA QUE SE SUSPENEN TERMES I S'INTERROMPEN TERMINIS PER A LA TRAMITACIÓ DELS PROCEDIMENTS DE LES ENTITATS DEL SECTOR PÚBLIC. EL CÒMPUT DELS TERMINIS ES REPRENDRÀ EN EL MOMENT EN QUÈ PERDA VIGÈNCIA EL PRESENT REIAL DECRET O, EN EL SEU CAS, LES PRÒRROGUES D'AQUEST.

EN MATÈRIA TRIBUTÀRIA LA SUSPENSIÓ DE TERMINIS PROCEDIMENTALS ES REGEIX PEL REIAL DECRET LLEI 8/20 (BOE Núm. 73 DE 18/3/2020). EL TERMINI PER A PRESENTAR AUTOLIQUIDACIONS DE TRIBUTS GESTIONATS PER L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA (*ATV) ES REGEIX PEL DECRET LLEI 1/2020 (DOGV Núm. 8774 DE 30/3/2020) I EL SEU *CORRECIÓN D'ERRORS (DOGV Núm. 8878 BIS DE 1/4/2020).

Convocatòria de proves selectives d'accés al cos superior tècnic de veterinària de l'Administració de la Generalitat, A1-23, sector administració especial, convocatòria 16/18 torn de promoció interna i persones amb diversitat funcional. (PROCÉS D'ESTABILITZACIÓ)


  • Descripció

    Convocatòria de proves selectives d'accés al cos superior tècnic de veterinària de l'Administració de la Generalitat, A1-23, sector administració especial, convocatòria 16/18 torn de promoció interna i persones amb diversitat funcional. (PROCÉS D'ESTABILITZACIÓ)


  • Organisme

    Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77. CIUTAT ADVA. 9 D'OCTUBRE -TORRE 4 46018 València


  • Etapa Actual

    Convocatòria : (Correcció d'errors [obertura de termin])

  • Termini

    TANCAT


  • Procés selectiu

    PROMOCIÓ INTERNA


  • Tipus de prova

    Concurs oposició


  • Grup

    A1 - Titulació universitària de grau (subgrup 1)


  • Titulació específica

    Títol de Veterinària, o bé, títol universitari oficial de grau


  • Requisits especifics

    No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de funcionari de carrera del cos objecte d'aquesta convocatòria.


  • Requisits generals

    Per a l'admissió a aquestes proves selectives, les persones aspirants han de reunir, a més de les condicions previstes en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, en relació amb l'article 53, de l'LOGFPV, els requisits següents:

    1. Ser personal funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat dels cossos o escales als quals es fa referència en el present apartat per a cada una de les modalitats i haver prestat serveis efectius durant almenys dos anys en el cos o l'escala des del qual s'accedeix, tal com estableix l'article 119 de l'LOGFPV.

    Les modalitats d'accés a la promoció interna tindran, en cada cas, la procedència següent:

    - Modalitat A: promoció interna vertical: prevista per al personal funcionari de carrera que pertanga al cos A2-31 (cos superior tècnic de control analític i seguretat agroalimentària de l'Administració de la Generalitat, de l'annex I de l'LOGFPV).
    - Modalitat B: promoció interna horitzontal: personal funcionari de carrera que pertanga a un altre cos o escala del mateix subgrup de classificació professional (qualsevol subgrup A1 de l'annex I de l'LOGFPV, excepte l'A1-23).
    - Modalitat C: promoció interna mixta: prevista per al personal funcionari de carrera que pertanga a un altre cos o escala del subgrup A2 de l'annex I, de l'LOGFPV, excepte l'A2-31).

    El personal funcionari de carrera que no haja pogut ser integrat en els cossos que estableix l'annex I de l'LOGFPV podrà igualment accedir al subgrup A1-23 mitjançant promoció interna mixta si pertany al subgrup A2 o per promoció interna horitzontal si pertany al subgrup A1.

    2. Titulació: estar en possessió del títol de Veterinària, o bé d'un títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o complir les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

    Les persones aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger han d'acreditar que estan en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, si escau, del certificat d'equivalència corresponent. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.

    3. Podran optar al o als llocs reservats per a persones amb diversitat funcional les persones aspirants que complisquen els requisits anteriors, tinguen una diversitat funcional de grau igual o superior al 33 % i que ho formulen expressament en la sol·licitud de participació seguint les instruccions establides en la base 4.4 d'aquesta convocatòria.

    Les condicions per a l'admissió a aquestes proves s'han de reunir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu fins al moment de presa de possessió.

    L'administració podrà requerir, en qualsevol moment, les persones aspirants perquè acrediten el compliment dels requisits exigits per a la seua participació, així com, la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en aquest procés selectiu.

    Si els requisits no foren acreditats o els documents no foren aportats, en el termini dels 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.


  • Places

    Nombre de places

    9

    Descripció de les places

    Llocs corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2017.
    - Torn de promoció interna: 8 llocs.
    - Reserva de persones amb diversitat funcional: 1 lloc.


  • Documentació / Informació


    Les sol·licituds s'han de tramitar per via electrònica. A aquest efecte, és necessari estar registrat per a l'ús del sistema d'identificació i signatura electrònica Cl@ve, o tindre un certificat digital de signatura electrònica, o DNIe, tal com recull l'annex III de la present convocatòria, i s'ha d'omplir a través del formulari habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitathttp://sede.gva.es (Cercador d'Ocupació pública, descripció: 16/18, tramitar amb certificat), i s'ha de realitzar el pagament telemàtic de la taxa.

    No seran admeses i, conseqüentment, quedaran excloses del procés selectiu, les persones que hagen abonat la taxa però no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sense perjudici del que s'indica en l'apartat següent.
    Quan, per motius tècnics no imputables a les persones interessades a participar en el present procediment selectiu, que hagen abonat la taxa corresponent de manera telemàtica, no siga possible completar el procés de signatura i registre de la sol·licitud de manera electrònica i, conseqüentment, no figuren en la llista provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves, aquestes han d'esmenar la seua sol·licitud en la forma prevista en la base 6.3 d'aquesta convocatòria.

    PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL
    Els aspirants amb diversitat funcional que requerisquen mesures d'adaptació per a la realització de l'exercici, en l'ompliment de la sol·licitud, han d'observar les prescripcions següents:

    1. Indicar en la sol·licitud el tipus de diversitat funcional que tenen i assenyalar el que siga procedent en cada cas, segons siga:
    (F) física, (P) psíquica, (S) sensorial.
    2. Concretar el tipus de mesures que necessiten i fer constar en l'apartat corresponent de la sol·licitud les que necessiten, de les que hi figuren i que són les següents:

    1. Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.
    2. Ampliació del temps de durada de la prova. Per a l'aplicació d'aquesta mesura, les persones aspirants han de presentar, obligatòriament, un certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique el diagnòstic i el temps d'ampliació que necessita, expressat en nombre de minuts.
    3. Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari per dificultat de visió.
    4. Necessitat d'intèrpret, a causa de diversitat funcional auditiva.
    5. Sistema Braille d'escriptura o ajuda d'una persona per invidència.


  • Lloc de presentació

    Les sol·licituds s'han de presentar electrònicament, d'acord amb el que estableix l'article 14 del Decret 3/2017; a aquest efecte, cal estar registrat per a l'ús del sistema d'identificació i de signatura electrònica Cl@ve o disposar d'un certificat digital de signatura electrònica o DNIe, tal com recull l'annex III d'aquesta convocatòria; han d'omplir-se per mitjà del formulari habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitat Http://sede.gva.es (cercador d'Ocupació Pública, descripció: 16/18, tramitar amb certificat), i realitzar el pagament telemàtic de la taxa.

    La presentació electrònica requereix el compliment successiu dels passos següents:

    a) L'ompliment i la inscripció en línia.
    b) El pagament electrònic de la taxa corresponent.
    c) El registre electrònic de la sol·licitud.


    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=CJUS_OPOSICIONES&version=4&login=c&idioma=va&idCatGuc=EP&idProcGuc=72321


  • Enllaços d'interés


    Informació en web organisme

    http://www.dogv.gva.es/datos/2019/12/10/pdf/2019_11663.pdf


  • Seguiment





La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.

La informació demanada no es pot mostrar