Convocatòria de proves selectives d'accés al cos superior de gestió en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, A2-21, sector administració especial, convocatòria 52/18, torn de promoció interna. - GVA.ES
Convocatòria de proves selectives d'accés al cos superior de gestió en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, A2-21, sector administració especial, convocatòria 52/18, torn de promoció interna.
Informació bàsica
Títol universitari d'enginyeria tècnica, diplomatura universitària, títol d'Arquitectura Tècnica o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions...
Descripció de places
Llocs corresponents a l’oferta d’ocupació pública 2017.
Per a l’admissió a aquestes proves selectives, caldrà complir els requisits següents:
1. Ser personal funcionari de carrera de l’Administració de la Generalitat dels cossos o escales als quals es fa referència en el present apartat per a cada una de les modalitats i haver prestat serveis efectius durant almenys dos anys en el cos o l’escala des del qual s’accedeix, tal com estableix l’article 119 de l’LOGFPV.
Les modalitats d’accés a la promoció interna tindran, en cada cas, la procedència següent:
- Modalitat A: promoció interna vertical: prevista per al personal funcionari de carrera que pertanga al cos C1-10 (cos d'especialistes en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, de l'annex I de l’LOGFPV).
- Modalitat B: promoció interna horitzontal: es preveu per al personal funcionari de carrera que pertanga a un altre cos o escala del mateix subgrup de classificació professional (qualsevol subgrup A1 de l’annex I de l’LOGFPV, excepte l’A2-21).
- Modalitat C: promoció interna mixta: prevista per al personal funcionari de carrera que pertanga a un altre cos o escala del subgrup A2 de l'annex I, de l’LOGFPV, excepte l’C1-10.
El personal funcionari de carrera que no haja pogut ser integrat en els cossos que estableix l’annex I de l’LOGFPV podrà, igualment, accedir al subgrup A2-21, mitjançant la promoció interna mixta, si pertany al subgrup C1, o per promoció interna horitzontal si pertany al subgrup A2.
2. Estar en possessió del títol universitari d'Enginyeria Tècnica, diplomatura universitària, títol d'Arquitectura Tècnica o equivalent, o bé d’un títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o tindre complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.
A més de la titulació universitària del paràgraf anterior, les persones aspirants han d'acreditar la formació com a tècnic superior en Prevenció de Riscos Laborals a través d'una titulació o certificat que acredite estar habilitat per a realitzar les funcions de nivell superior previstes en l'article 37 del Reglament dels serveis de prevenció, Reial decret 39/1997, de 17 de gener, que s’ha de justificar per qualsevol de les formes següents:
A) Mitjançant l'acreditació de la formació per la universitat per a exercir les funcions de nivell superior segons l'article 37.2 del Reglament dels serveis de prevenció, aprovat pel Reial decret 39/1997, de 17 de gener.
B) Certificació expedida per una entitat pública o privada que haja tingut capacitat per a desenvolupar activitats formatives en aquesta matèria i compte amb autorització de l'autoritat laboral competent després d'haver realitzat un curs de 600 hores i amb el contingut previst en l'annex VI del Reglament dels serveis de prevenció, d’acord amb la disposició addicional primera del Reial decret 337/2010, de 19 de març, que modifica el Reial decret 39/1997, de 17 de gener.
No obstant això, de conformitat amb el que estableix la disposició transitòria quinzena de l’LOGFPV, el personal que no tinga la titulació específica exigida per a l'accés al cos o l’escala en què es classifique el lloc, que haja exercit com a personal temporal, per haver sigut modificat en aplicació del que disposa l'apartat primer de la disposició addicional tercera de la llei esmentada, podrà participar en les convocatòries dels procediments selectius a aquest cos o escala corresponents a les ofertes d'ocupació pública dels exercicis 2017 a 2019, sempre que estiguen en possessió d'una titulació del nivell exigit per a l'accés al grup o subgrup de classificació professional del cos o l’escala convocat.
Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger han d’acreditar que tenen la corresponent credencial d’homologació o, si és el cas, el certificat d’equivalència corresponent. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l’àmbit de les professions regulades, a l’empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.
Les condicions per a l’admissió a les proves s’han de reunir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s’han de mantindre durant tot el procés selectiu fins al moment de presa de possessió.
L'Administració podrà requerir, en qualsevol moment, a les persones aspirants que acrediten el compliment dels requisits exigits per a la seua participació, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en aquest procés selectiu.
Si els requisits no s’acrediten o els documents no s’aporten en el termini dels 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.
No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de funcionari de carrera del cos objecte d’aquesta convocatòria.
Excempció / Reducció de tases:
1. Bonificaciones:
a) La presentación de la solicitud de participación en las pruebas por medios telemáticos, tendrá una bonificación del diez por ciento de la cuota íntegra, que se aplicará de forma automática al realizar el pago, la presentación y registro electrónico de la solicitud.
b) Las personas que acrediten formar parte de una familia numerosa de categoría general o de una familia monoparental de categoría general, disfrutarán de una bonificación del cincuenta por ciento de la cuota íntegra acumulable a la fijada en el apartado a) anterior, para lo que, deberán señalar el apartado "Bonificaciones" de la solicitud telemática y se aplicará de forma automática al realizar pago, la presentación y registro electrónico de la solicitud.
2. Exenciones. Están exentas del pago de la tasa:
a) Las personas que acrediten un grado de diversidad funcional igual o superior al 33%. Será de aplicación automática al realizar pago, la presentación y registro electrónico de la solicitud y señalar el apartado de "Exenciones" de la solicitud telemática.
b) Las personas que acrediten formar parte de una familia numerosa de categoría especial o de una familia monoparental de categoría especial. Será de aplicación automática al realizar pago, la presentación y registro electrónico de la solicitud y señalar el apartado de Exenciones «Familia Numerosa Especial» de la solicitud telemática.
c) Las mujeres víctimas de actos de violencia sobre la mujer, que acrediten esta condición mediante cualquiera de los medios de prueba previstos en los artículos 9.1 y 9.2 de la Ley 7/2012, de 23 de noviembre, de la Generalitat, integral contra la violencia sobre la mujer en el ámbito de la Comunitat Valenciana, así como, quienes acrediten encontrarse en situación de exclusión social mediante el correspondiente documento expedido por el órgano competente en materia de bienestar social del ayuntamiento de residencia. Será de aplicación automática al realizar pago, la presentación y registro electrónico de la solicitud y señalar el apartado «otros» de la solicitud telemática.
Etapa actual: Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs
Concurs
La present resolució posa fi a la via administrativa i, contra aquesta, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
Formularis
Altres documents
Llistat d'etapes
Etapa actual: Declaració de convocatòria deserta. Termini recurs
Data publicació: 17-05-2023
Temini tancat
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 17-01-2023
Canvi en el tribunal
Data publicació: 11-01-2022
Consulta per internet de notes amb DNI
Data publicació: 21-12-2021
Acord de notes del 1r examen. Termini de recurs
Data publicació: 21-12-2021
Plantilla de respostes del 1r exercici
Data publicació: 06-10-2021
Assignació aules i informació COVID
Data publicació: 23-09-2021
Llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses
Data publicació: 09-09-2021
Nomenament de tribunal
Data publicació: 30-11-2020
Represa termini d'al·legacions llestes provisionals
Data publicació: 29-05-2020
Temini tancat
Llista provisional admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 13-03-2020
Bases i obertura de termini
Data publicació: 13-12-2019
Temini tancat