Convocatòria de proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01, convocatòria 135/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional. (Procés d'estabilització) - GVA.ES
Convocatòria de proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01, convocatòria 135/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional. (Procés d'estabilització)
Informació bàsica
Distribució de places
- Torn lliure 166
- Diversitat funcional 14
Descripció de places
Llocs corresponents a les ofertes d'ocupació pública de 2018 i 2019.
1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d’un estat membre de la Unió Europea, o d’algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, i, quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d’algun estat en què siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.
Així mateix, i amb les mateixes condicions que els cònjuges, hi poden participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat que visquen a costa seua.
Els nacionals del Regne Unit podran participar en aquest procés selectiu sempre que la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds siga anterior a la data de retirada efectiva del Regne Unit com a estat membre de la Unió Europea.
2. Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l’edat de jubilació.
3. Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a exercir les corresponents funcions o tasques.
4. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant un procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualsevol funció pública o de les pròpies del cos, l'agrupació professional o l'escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d’haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir.
Si es tracta de persones nacionals d’altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes i en el seu estat, l’accés a l’ocupació pública.
5. Podran optar als llocs reservats per a persones amb diversitat funcional les persones aspirants que complisquen els requisits anteriors, tinguen una diversitat funcional de grau igual o superior al 33 % i ho formulen expressament en la sol·licitud de participació seguint les instruccions que estableix la base 4.4.
Les condicions per a l’admissió a les proves s’han de reunir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s’han de mantindre durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.
L'Administració podrà requerir, en qualsevol moment, a les persones aspirants que acrediten el compliment dels requisits exigits per a la seua participació, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en aquest procés selectiu.
Si els requisits no s’acrediten o els documents no s’aporten en el termini dels 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.
No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de funcionari de carrera del cos objecte d’aquesta convocatòria.
Excempció / Reducció de tases:
1. Bonificacions:
a) La presentació de la sol·licitud de participació en les proves per mitjans telemàtics tindrà una bonificació del deu per cent de la quota íntegra, que s'aplicarà de manera automàtica quan s’efectue el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.
b) Les persones que acrediten que formen part d’una família nombrosa de categoria general o d’una família monoparental de categoria general tenen una bonificació del cinquanta per cent de la quota íntegra acumulable a la fixada en l’apartat a anterior. A aquest efecte, han d’assenyalar l’apartat de “Bonificacions” de la sol·licitud telemàtica i aquesta s’aplicarà automàticament quan s’efectue el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.
2. Exempcions. Estan exemptes del pagament de la taxa:
a) Les persones que acrediten un grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %. S’aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i si s’ha assenyalat l’apartat “Exempcions” de la sol·licitud telemàtica.
b) Les persones que acrediten que formen part d’una família nombrosa de categoria especial o d’una família monoparental de categoria especial. S’aplicarà automàticament quan s’efectue el pagament, la presentació, el registre electrònic de la sol·licitud i s’assenyale en l’apartat d’exempcions “Família nombrosa especial” de la sol·licitud telemàtica.
c) Les dones víctimes d'actes de violència sobre la dona, que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveuen els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, així com les persones que acrediten trobar-se en situació d'exclusió social mitjançant el corresponent document expedit per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. S’aplicarà automàticament quan s’efectue el pagament, la presentació, el registre electrònic de la sol·licitud i s’assenyale l’apartat “Altres” de la sol·licitud telemàtica.
Etapa actual: Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs
Adjudicació i nomenament
Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de ser publicada. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d’un mes des de l’endemà de la publicació de la resolució, davant del mateix òrgan que l’ha dictada. Tot això, de conformitat amb el que establixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjuí que les persones interessades en puguen exercir, si és el cas, qualsevol altre que estimen procedent.
Adjudicar, amb caràcter definitiu, els llocs de treball que s’especifiquen en l’annex de la present resolució a les persones que han superat les proves selectives d’accés a l’agrupació professional funcionarial, servicis de suport generals de l’Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/servicis, APF-01-04, convocatòria 135/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, per ampliació de la llista de persones aprovades, pel sistema de concurs oposició i procés d’estabilització d’ocupació, corresponents a l’oferta d’ocupació pública de 2018 per a personal de l’Administració de la Generalitat. Segon.
L’acte de presa de possessió tindrà lloc el dia 16 de maig de 2025
- Recurs contenciós administratiu
- Recurs potestatiu de reposició
Llistat d'etapes
Etapa actual: Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs
Data publicació: 12-05-2025
Termini obert
Nomenament
Data publicació: 12-05-2025
Termini obert
Acte elecció de destinació
Data publicació: 22-04-2025
Termini obert
Ampliació llesta definitiva d'aprovats. Termini presentació de documents
Data publicació: 18-11-2024
Temini tancat
Acord ampliació llista d'aprovats
Data publicació: 29-10-2024
Temini tancat
Nomenament
Data publicació: 23-05-2024
Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs
Data publicació: 23-05-2024
Acte elecció de destinació
Data publicació: 09-04-2024
Acte elecció de destinació
Data publicació: 11-12-2023
Temini tancat
Acord ampliació llista d'aprovats
Data publicació: 21-11-2023
Puntuació final (fases d'oposició i concurs). Pendent de publicació en DOGV. Termini de recurs
Data publicació: 19-06-2023
Temini tancat
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 13-04-2023
Temini tancat
Modificació de la llista aprovats (fase d'oposició). Resolució de recursos
Data publicació: 31-01-2023
Temini tancat
Consulta per internet de notes amb DNI
Data publicació: 06-07-2022
Llista d'aprovats (fase d'oposició). Termini presentació documents per a valoració de mèrits. Termini de recurs
Data publicació: 06-07-2022
Temini tancat
Plantilla de respostes de l'exercici
Data publicació: 10-06-2022
Convocatòria Exercici COVID
Data publicació: 01-06-2022
Plantilla de respostes del 1r exercici
Data publicació: 04-05-2022
Assignació aules i informació COVID
Data publicació: 19-04-2022
Llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses
Data publicació: 01-04-2022
Nomenament de tribunal
Data publicació: 06-08-2021
Llista provisional admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 12-01-2021
Temini tancat
Bases i obertura de termini
Data publicació: 21-09-2020
Temini tancat