Facultatiu/iva especialista en Farmàcia Hospitalària (OPO 2017-18) - GVA.ES
Avís: Adjudicació i nomenament - Nomenament
Facultatiu/iva especialista en Farmàcia Hospitalària (OPO 2017-18)
Informació bàsica
Títol de facultatiu especialista en l'especialitat corresponent.
Descripció de places
Alterne accés lliure: 21 (Diversitat Funcional: 1)
Promoció Interna: 1
1. Tindre la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret d'acord amb el que es preveu en el Reial decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, hi podran participar els i les cònjuges de les persones espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i, quan així ho preveja el tractat corresponent, sempre que no hi haja cap separació de dret, i els seus descendents i els dels seus cònjuges, sempre que no existisca separació de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents. En el cas d'aspirants de nacionalitat i llengua diferent de l'espanyola, han d'acreditar un coneixement suficient del castellà, mitjançant un diploma d'espanyol com a llengua estrangera nivell B2 expedit per l'organisme oficial competent.
2. Tindre complits 16 anys i no excedir l'edat de jubilació forçosa.
3. Tindre el títol de facultatiu especialista en l'especialitat corresponent, dins del termini de sol·licituds que especifica aquesta convocatòria, o tindre complides les condicions per a obtindre'l.
S'entendrà que està en condicions d'obtindre-la qui acredite haver finalitzat amb avaluació positiva la formació exigida per a la seua consecució dins del termini de presentació de sol·licituds. En conseqüència, a l'efecte d'aquest procés selectiu, la data de finalització del programa formatiu amb avaluació positiva serà la d'efectes plens del títol d'especialista.
En el cas que les titulacions s'hagen obtingut en l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.
4. Tindre la capacitat funcional necessària per a dur a terme les tasques que es deriven del nomenament corresponent, capacitat que s'ha d'acreditar en el termini requerit en aquesta convocatòria mitjançant un certificat mèdic, i la presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aquest requisit.
5. No haver sigut separat/ada del servei, mitjançant un expedient disciplinari, de qualsevol servei de salut o administració pública, ni trobar-se inhabilitat/ada amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques ni, si és el cas, per a la professió corresponent. En el cas de persones nacionals d'altres estats esmentats en el punt 1, no haver sigut inhabilitat/ada, per sanció o pena, per a l'exercici professional o per a l'accés a funcions o serveis públics en un estat membre de la Unió Europea, ni haver sigut separat/ada, per sanció disciplinària, d'alguna de les seues administracions o serveis públics.
Així mateix, i, segons l'apartat 5 de l'article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, sempre que l'activitat implique un contacte habitual amb menors, no haver sigut condemnat/ada per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, per raó de sexe, orientació sexual i identitat de gènere, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans. En el moment de la presa de possessió, s'ha d'acreditar aquesta circumstància en el departament de salut corresponent mitjançant l'aportació d'una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals.
6. Haver pagat la taxa de participació, en el cas de no estar-ne exempt/a, segons s'especifica en la base 3 d'aquesta convocatòria.
7. No tindre la condició de personal estatutari fix en la mateixa categoria i, si és el cas, especialitat convocada, en tot el Sistema Nacional de Salut. Aquest requisit s'ha de complir fins al dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Si obtinguera aquesta condició en un altre servei de salut posteriorment, es considerarà que els dos processos són concurrents i es conservaran els drets derivats d'aquest concurs oposició.
Requisits específics per al torn de promoció interna.
Podrà concórrer a aquesta convocatòria el personal estatutari fix dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública que reunisca durant el termini de presentació de sol·licituds els requisits generals exposats i que, a més:
- Tindre la condició de personal estatutari fix dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, d'una categoria i, si és el cas, especialitat diferent de la convocada i del mateix grup o subgrup de titulació o inferior.
- Estar o haver estat en servei actiu o amb reserva de lloc i amb nomenament com a personal estatutari fix en la categoria de procedència, durant almenys dos anys, sense necessitat que aquests ho hagen sigut de manera ininterrompuda ni immediatament anteriors a la data de publicació de la convocatòria.
Forma de pagament:
1. El pagament de la taxa s'ha de realitzar via telemàtica dins del tràmit d'inscripció (www.san.gva.es).
Excempció / Reducció de tases:
Estarà exempt del pagament de la taxa, segons establix la vigent llei de taxes de la Generalitat Valenciana:
- El personal que acredite la seua condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33%.
- El personal que acredite que té el títol de membre de família nombrosa de categoria especial o de família monoparental de categoria especial, que arreplega el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental a la Comunitat Valenciana.
- Les víctimes d'actes de violència, la condició de les quals s'acredite pels mitjans que preveu l'article 23 del Reial decret llei 9/2018, de 3 d'agost, de mesures urgents per al desplegament del Pacte d'Estat contra la Violència de gènere, és a dir, mitjançant una sentència condemnatòria per un delicte de violència de gènere, una orde de protecció o qualsevol altra resolució judicial que acorde una mesura cautelar a favor de la víctima, o bé per un informe del Ministeri Fiscal que indique l'existència d'indicis que la demandant és víctima de violència de gènere. També podran acreditar-se les situacions de violència de gènere mitjançant un informe dels servicis socials, dels servicis especialitzats o dels servicis d'acolliment destinats a víctimes de violència de gènere de l'administració pública competent; o per qualsevol altre títol, sempre que això estiga previst en les disposicions normatives de caràcter sectorial que regulen l'accés a cadascun dels drets i recursos. A la Comunitat Valenciana, són els centres Dona 24 hores els que estan autoritzats per a l'acreditació d'estes situacions.
Obtindrà una bonificació del 50% de la taxa el personal que acredite que té el títol de membre de família nombrosa de categoria general o de família monoparental de categoria general compresa en el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental a la Comunitat Valenciana.
Etapa actual: Nomenament
Adjudicació i nomenament
RESOLUCIÓ de 31 de gener de 2025, de la Direcció General de Personal, per la qual s'acorda el nombramientocomo personal estatutari fix, amb indicació del destí triat, de les persones finalment aprovades en els processos selectius per concurs oposició derivat de les OPE dels anys 2017, 2018 i estabilització de 2019, i per concurs de mèrits excepcional d'estabilització derivat de la OPE de l'any 2022, per a la provisió de places bàsiques vacants de facultatiu o facultativa especialistes de farmàcia hospitalària d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.
- Recurs contenciós administratiu
Llistat d'etapes
Etapa actual: Nomenament
Data publicació: 07-02-2025
Acte elecció de destinació
Data publicació: 14-01-2025
Modificació llistats definitius del concurs oposició
Data publicació: 10-10-2024
Presentació de documents
Data publicació: 20-09-2024
Temini tancat
Llista definitiva del concurs-oposició. Termini de recurs
Data publicació: 06-02-2024
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 07-12-2023
Temini tancat
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 10-10-2023
Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)
Data publicació: 30-11-2022
Temini tancat
Llista provisional d'aprovats/suspesos (fase oposició). Termini d'al·legacions i plantilla definitiva
Data publicació: 01-09-2022
Temini tancat
Qüestionari de l'exercici
Data publicació: 10-06-2022
Plantilla provisional de respostes de l'exercici
Data publicació: 10-06-2022
Qüestionari exercicis.
Data publicació: 10-05-2022
Acord de l'òrgan tècnic de selecció convocatòria d'exercici
Data publicació: 10-05-2022
Plantilla provisional de respostes de l'exercici
Data publicació: 10-05-2022
Distribució d'aules
Data publicació: 29-04-2022
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 19-04-2022
Llista definitiva d'admesos/exclosos i data d'examen. Termini de recurs
Data publicació: 25-03-2022
Llista provisional d'admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 09-12-2021
Temini tancat
Nomenament del tribunal
Data publicació: 11-11-2021
Bases i obertura de termini
Data publicació: 19-10-2020
Temini tancat