Detall Ocupació Pública

Convocatòria de dos llocs de direcció de programes vinculats al Pla de recuperació, transformació i resiliència ( PRTR ) en la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica - gestió de fons europeus -

Codi SIA: 3023221
Codi GUC: 81160
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Etapa actual: Resolució adjudicació llocs de treball
  • Informació bàsica

  • Etapa actual

  • Llistat d'etapes

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Convocatòria: Selecció personal directiu
Titulacions: Títol universitari de grau o bé Llicenciatura, Enginyeria Superior o Arquitectura (subgrup 1)
Titulació específica: - Estar en possessió d'un títol superior universitari o en condicions d'obtindre'l en la data de finalització del termini presentació de les sol·licituds. Els estudis universitaris hauran de correspondre a titulacions oficialment reconegudes pel Ministeri d'Educació i Formació Professional. Les persones aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger han d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que n'acredite, si és el cas, l'homologació.
Aquest requisit no s'aplicarà a les persones aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.
Grup: A1
Núm. places totals: 2

Places

Places

Descripció de places:

Direcció de programes vinculats al Pla de recuperació, transformació i resiliència (PRTR en la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica.

Requisits

Requisits

- Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un estat membre de la Unió Europea o nacional de qualsevol dels estats, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, en el qual siga aplicable el principi de lliure circulació de treballadors, així com les persones estrangeres amb residència legal a Espanya. - Edat: tindre 18 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació. - Titulació: tindre la titulació oficial universitària que estableixen els requisits específics de les bases o tindre complides les condicions per a obtindre-la abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite. En cas de titulacions obtingudes en l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació o, si és el cas, del corresponent certificat d'equivalència. - Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les funcions o tasques corresponents. - Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant un procediment disciplinari d'una administració pública o un òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualsevol funció pública o de les pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes i en el seu estat, l'accés a l'ocupació pública. - Formació i experiència administrativa i de gestió durant un mínim de dos anys, preferentment en el sector públic, en l'àmbit de gestió de fons europeus. - Coneixement especialitzat en gestió de projectes europeus. - Experiència professional en funcions de direcció i coordinació d'equips de treball.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Etapa actual:

Resolució adjudicació llocs de treball

Publicació

Publicació

Llistat d'etapes

Etapa actual: Resolució adjudicació llocs de treball

Data de publicació: 13-04-2022

Llista provisional admesos/exclosos. Termini d'al·legacions

Data de publicació: 24-02-2022

Correcció d'errors bases (termini presentació sol·licituds). Nova obertura de termini.

Data de publicació: 24-01-2022

Bases i obertura de termini

Data de publicació: 15-12-2021

Tornar al llistat d'etapes

Resolució adjudicació llocs de treball

La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter explicatiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.