Procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits - convocatòria 107/21: APF-06-05. Serveis de suport del manteniment de l'Administració de la Generalitat. Escala ajudant de manteniment de magatzem. - GVA.ES
Procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits - convocatòria 107/21: APF-06-05. Serveis de suport del manteniment de l'Administració de la Generalitat. Escala ajudant de manteniment de magatzem.
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Etapa actual: Llista definitiva admesos/exclosos. Presentació de mèrits
Informació bàsica
Etapa actual
Llistat d'etapes
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Convocatòria: Procés d'estabilització
Prova: Valoració de mèrits
Titulacions: Agrupacions professionals funcionarials (APF) sense requisit de titulació (antic grup E)
Grup: E
Informació en web organisme: https://cjusticia.gva.es/va/web/recursos-humanos/oferta-d-ocupacio-publica-20-21
Núm. places totals: 6
Places
Places
Descripció de places:
Places corresponents a l'adaptació de les ofertes d'ocupació pública de 2020 i 2021 mitjançant el Decret 69/2022, de 27 de maig, del Consell.
Requisits
Requisits
Per a l'admissió a este procés selectiu, serà necessari complir els requisits següents:
1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d’un estat membre de la Unió Europea, o d’algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, i, quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d’algun estat en què siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.
Així mateix, i amb les mateixes condicions que els cònjuges, hi poden participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d’esta edat que visquen a costa seua.
2. Edat: tindre complits setze anys i no haver arribat a l’edat de jubilació.
3. Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a exercir les corresponents funcions o tasques.
4. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant un procediment disciplinari, d’alguna administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l’exercici de qualssevol funcions públiques o de les pròpies del cos, l’agrupació professional funcionarial o l’escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d’haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir.
Si es tracta de persones nacionals d’altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent, ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes i en el seu estat l’accés a l’ocupació pública.
No podrà participar en este procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de funcionari de carrera del mateix cos, escala o agrupació professional funcionarial de l'Administració de la Generalitat a què s'opta.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes del tràmit
Problemes informàtics
Etapa actual:
Llista definitiva admesos/exclosos. Presentació de mèrits
Termini de presentació:
des de: 21-12-2023
fins a: 05-01-2024
Descripció del termini
Descripció del termini
10 dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de la publicació d’esta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV núm. 9749, de 20.12.2023).
recursos
recursos
- Recurs contenciós-administratiu
- Recurs potestatiu de reposició
Publicació
Publicació
- Medi: DOGV
- Núm. publicació: 9749
- Data de publicació: 20-12-2023
- URL: https://dogv.gva.es/datos/2023/12/20/pdf/2023_12594.pdf
Presentació
Presentació
Hauran de fer, obligatòriament, el tràmit electrònic d'autobaremació a través del formulari habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitat https://breu.gva.es/b/jveS8XRdl8 (cal seleccionar convocatòria i presentació autenticada).
Si els mèrits que s'al·leguen ja consten en el registre de personal de la Direcció General de Funció Pública, només caldrà esmentar-los en el formulari d'autobarem, sense aportar els documents corresponents. Només es valoraran els mèrits al·legats en l’autobarem.
Llistat d'etapes
Etapa actual: Llista definitiva admesos/exclosos. Presentació de mèrits
Data de publicació: 20-12-2023
Nomenament de la comissió de valoració
Data de publicació: 31-05-2023
Llista provisional admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data de publicació: 24-05-2023
Bases i obertura de termini
Data de publicació: 15-11-2022
Tornar al llistat d'etapes
Llista definitiva admesos/exclosos. Presentació de mèrits
La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter explicatiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.