DIRECCIÓ GENERAL DE PLANIFICACIÓ I SERVICIS LABORA - GVA.ES
DIRECCIÓ GENERAL DE PLANIFICACIÓ I SERVICIS LABORA
.
A la Direcció General de Planificació i Serveis li correspon l'exercici de les atribucions que té encomanades Labora en matèria de planificació estratègica, orientació, intermediació, inserció laboral, modernització, organització, coordinació administrativa i infraestructures de Labora.
En particular exercirà les següents atribucions:
a) Elaborar el pla estratègic i el pla anual de Labora, així com fixar i efectuar el seguiment dels objectius de tots els serveis, en coordinació amb la Direcció General d'Ocupació i Formació.
b) Promoció d'accions d'informació i orientació laboral a favor de les persones en situació de desocupació.
c) Promoció, gestió i control en matèria d'intermediació en el mercat de treball, especialment la captació d'ofertes de treball.
d) Coordinació i cooperació amb el Servei Públic d'Ocupació Estatal en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, en el marc que els acords i la normativa vigent determinen.
e) Impuls de convenis de col·laboració amb altres administracions públiques, associacions empresarials, universitats i altres institucions o entitats públiques o privades per al desenvolupament d'iniciatives de suport a l'orientació, la intermediació i la inserció laboral, dins del marc del sistema valencià d'ocupació.
f) Tramitació, proposta i, en general, execució dels actes de gestió econòmica i administrativa que li corresponguen dins del seu àmbit funcional.
g) Actualització dels continguts en qualsevol suport dins del seu àmbit funcional, sense perjudici de les atribucions de l'òrgan competent en matèria de tecnologies de la informació.
h) Elaborar informes i propostes de disposicions, així com dictar resolucions, circulars i instruccions, en assumptes de la seua competència.
i) Organització i racionalització de procediments.
j) Exercir les funcions directives en relació al compliment de la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal de les quals siga responsable Labora.
k) Informar de la viabilitat legal i econòmica dels seus programes d'actuacions.
l) Dirigir i coordinar les relacions institucionals de Labora.
m) Donar suport tècnic-administratiu a les relacions que aquest mantinga amb els diferents departaments de la Generalitat, amb altres administracions o amb entitats públiques o privades.
n) Suport i assistència tècnica, de manera horitzontal, a tots els òrgans directius i unitats administratives de Labora, inclosos els serveis territorials.
o) Gestió dels recursos humans de Labora.
p) Direcció, coordinació i supervisió dels projectes europeus de Labora.
q) Direcció, coordinació i supervisió de les actuacions en infraestructures de la xarxa de centres de Labora.
r) Planificació, gestió i supervisió de l'activitat econòmica de Labora.
s) Direcció, coordinació i supervisió dels Espais Labora.
--