Servici de Gestió i Coordinació d'Assumptes Consultius - GVA.ES
Servici de Gestió i Coordinació d'Assumptes Consultius
Per al compliment, desplegament i execució de les seues funcions, de la Direcció dels Serveis Consultius depén el Servei de Gestió i Coordinació d'Assumptes Consultius, al qual corresponen les funcions següents:
a) Controlar i supervisar el compliment dels requeriments i documentació exigits reglamentàriament per a la correcta emissió dels informes que siguen encomanats a la Direcció dels Serveis Consultius.
b) Gestionar i portar la tramitació administrativa dels informes i dictàmens que siguen elevats a la Direcció dels Serveis Consultius, així com la coordinació amb els òrgans i unitats administratives sol·licitants d'informe.
c) Fer el seguiment d'aquells informes que siguen sol·licitats directament als advocats de la Generalitat que assistisquen el departament corresponent.
d) Gestionar i portar la tramitació d'informes discrepants i consultes internes que siguen elevats a l'advocat general o a l'advocada General de la Generalitat.
e) Gestionar i tramitar les validacions que siguen encomanades directament a la Direcció dels Serveis Consultius i fer el seguiment d'aquells altres que siguen realitzats per les advocades i els advocats de la Generalitat.
f) Gestionar i tramitar l'informe previ i preceptiu que ha d'emetre l'advocat o l'advocada general de la Generalitat per a tots aquells contractes o convenis que ha de contractar l'administració de la Generalitat i per les entitats integrants del seu sector públic autonòmic que tinguen com a objecte la prestació d'assistència jurídica tant pròpia com externa.
g) Qualssevol altres funcions d'anàloga finalitat que li puguen ser encomanades.
---