REGISTRE GENERAL DEL DEPARTAMENT DE SALUT D'ELX-HOSPITAL GENERAL - GVA.ES
REGISTRE GENERAL DEL DEPARTAMENT DE SALUT D'ELX-HOSPITAL GENERAL
- Les oficines de registre fan les funcions següents: 1. La recepció d'escrits dirigits a qualsevol òrgan o entitat de qualsevol administració pública. 2. L'expedició de rebuts que acrediten la presentació d'escrits, d'acord amb el que disposa l'article 25.1 d'este decret. 3. L'anotació d'assentaments d'entrada o eixida dels escrits. 4. La remissió dels escrits, una vegada registrats, a les persones, òrgans o unitats destinatàries. 5. La realització de confrontacions i l'expedició de còpies compulsades de documents originals aportats pels interessats, segons el que establixen els articles 25.2 i 26 d'este decret. 6. Qualssevol altres que se'ls atribuïsquen legalment o reglamentàriament.
Obertura al públic: Informació administrativa i registre de documents: - Dilluns a divendres: de 9 a 10,30 h. i de 11,30 a 13,30 h. - Dissabtes, Diumenges i festius: TANCAT