SERVEI DE COORDINACIÓ ADMINISTRATIVA I SUPORT TÈCNIC - GVA.ES
SERVEI DE COORDINACIÓ ADMINISTRATIVA I SUPORT TÈCNIC
·
a) Col·laborar amb els centres directius del departament en la tramitació dels projectes normatius, realitzant els tràmits que corresponen a la Sotssecretària.
b) Cursar les al·legacions i informes de normes d'altres conselleries i entitats de la Generalitat.
c) Assistir tècnicament les direccions generals en la realització de les convocatòries de subvencions.
d) Gestionar les sol·licituds d'autorització per a l'accés als sistemes d'intermediació de dades d'altres administracions o ens públics.
e) Coordinar, supervisar i impulsar la tramitació dels convenis de col·laboració que ha de subscriure el departament, així com remetre els convenis subscrits al Registre de convenis i a GVA Oberta.
f) Supervisar i remetre els assumptes que s'hagen d'elevar a la Comissió de Secretaries Autonòmiques i Sotssecretaries i al Consell perquè s'aproven, s'autoritzen o se'n tinga coneixement, preparar l'informe de la Sotssecretaria i traslladar els certificats dels acords al centre directiu corresponent.
g) Remetre a publicació les disposicions, resolucions i anuncis del departament en els diaris oficials.
h) Coordinar el manteniment i l'actualització dels continguts de la pàgina web de la Conselleria en la part de la normativa que es tramita en la Sotssecretaria.
i) Qualsevol altra funció relativa a coordinació i assistència tècnica dins del seu àmbit competencial.
--