Detall Departament

SERVEI D'ASSUMPTES GENERALS I GESTIÓ DE RECURSOS

DIR3 A10024410
Telèfon: 961247428 - Fax: 961247984
agenerales@gva.es
Rang: Servei
Funcions:

·

Li corresponen les funcions següents, dins de l'àmbit funcional d'aquesta conselleria i sense perjudici de les competències atribuïdes a la Direcció General de l'Institut Valencià d'Investigació, Formació i Qualitat dels Serveis Socials, a la direcció general competent en matèria de tecnologies de la informació i la comunicació o, en el seu cas, a la conselleria competent en matèria de transparència:

 

a) Realitzar estudis i propostes de mesures conduents a la simplificació, informatització i millora de la tramitació administrativa.

 

b) Promoure la reducció de les càrregues administratives a través de l'anàlisi dels processos, l'estructura i els mètodes de treball d'aquesta conselleria i proposar les mesures oportunes a aquest efecte.

 

c) Impulsar la tramitació telemàtica dels procediments competència de la Conselleria.

 

d) Efectuar l'actualització, la gestió i la millora del catàleg de procediments administratius de la Conselleria a través del gestor únic de continguts, guia Prop.

 

e) Gestionar i coordinar les diferents oficines d'informació pública del departament i vetlar pel funcionament correcte del registre general d'entrada i eixida de documents, i coordinar les diferents plataformes de registre telemàtic intern o entre administracions implantades al si de la Generalitat i que afecten tots els departaments de la Conselleria, així com l'arxiu general de la Conselleria.

 

f) Vetlar pel compliment de la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal i en matèria de seguretat de la informació.

 

g) Dur la gestió patrimonial dels béns immobles adscrits al departament.

 

h) Gestionar les adquisicions de material de tipus general, necessari per al funcionament normal dels serveis centrals

 

i) Establir criteris de racionalització i homogeneïtzació en matèria d'adquisició i utilització de material de tipus general, i elaborar la proposta i gestionar l'adquisició de mobiliari i material fungible i inventariable.

 

j) Gestionar els assumptes generals i les dependències comunes, com ara règim interior, manteniment d'instal·lacions, organització i coordinació del personal subaltern i conductor, i altres comeses semblants.

 

k) Tramitar totes les incidències relatives a la gestió de nòmina del personal adscrit als serveis centrals.

 

l) Portar el seguiment de l'execució dels expedients de contractació corresponents a la Sotssecretaria.

 

m) Qualsevol altra funció relativa a assumptes generals i gestió de recursos digitals, patrimonials i nòmines, dins del seu àmbit competencial.

 

--