Detall de Procediment

TECE - Aportació documental telemàtica a un expedient d'ajudes en matèria d'habitatge

Codi SIA:: 2099976
Codi GVA:: 20378
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

El tràmit té per objecte la presentació telemàtica de documentació a un expedient de sol·licitud d'ajudes d'habitatge, a conseqüència d'una publicació d'objeccions o un requeriment per part de l'Administració, o, si és el cas, a iniciativa de la part interessada.

Observacions

Observacions

L'atenció presencial es prestarà en la corresponent Direcció Territorial d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica d'Alacant, Castelló i València. Per a aquesta atenció presencial, es requereix cita prèvia a través del telèfon d'informació de la Generalitat 012 (o 963866000, des de fora de la Comunitat) o a través de l'enllaç de la direcció territorial corresponent.

Requisits

Requisits

Tindre un expedient en tramitació davant de la conselleria competent en matèria d'habitatge.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

L'aportació documental telemàtica o l'esmena ha d'efectuar-la la mateixa persona que va formalitzar, en el moment, la petició de l'ajuda (la sol·licitant o, si escau, la representant legal a aquest efecte). Si no és així, ha d'acreditar la seua qualificació/representació per a això.

Dubtes sobre la tramitació

Dubtes sobre la tramitació

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

L'aportació de documentació per a completar o esmenar un expedient d'ajudes es podrà fer fins que concloga el període d'esmena d'objeccions a les sol·licituds d'ajudes que a aquest efecte es publique en la web de la Conselleria.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Per a iniciar el tràmit telemàtic, cal fer clic en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, en què la persona que aporta la documentació s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat. Cal disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic. També es pot tramitar utilitzant el sistema CL@VE-PERMANENT de l'Estat. Amb aquest sistema d'autenticació i signatura, no cal disposar de certificat en el seu equip ni usar Java o AUTOFIRMA (vegeu els enllaços de l'apartat "Informació complementària"). 2. S'ha de seleccionar l'expedient que corresponga entre els que oferisca l'aplicació en funció de la identificació (DNI-NIE-NIF) de la persona o comunitat de propietaris sol·licitant de l'ajuda. 3. A continuació, s'han d'adjuntar els documents en format PDF que hagen sigut requerits per l'Administració o que es consideren oportuns per a incorporar a l'expedient d'ajudes (si l'esmena concerneix la mateixa sol·licitud, s'ha d'omplir el corresponent PDF d'esmena de la sol·licitud que apareix en l'apartat d'impresos associats i s'ha d'adjuntar en el tràmit telemàtic). 4. Finalment, s'han de registrar d'entrada, per mitjà del registre telemàtic. El personal de la Conselleria encarregat de la tramitació de l'expedient valorarà la documentació per a incorporar-lo a aquest, si escau.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

El procediment es tramita telemàticament.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa