Detall de Procediment

Subvencions destinades als sindicats i organitzacions sindicals, en proporció a la seua representativitat, en l'àmbit de la Comunitat Valenciana (TROSIN). Treball. (SOL·LICITUD, AL·LEGACIONS, ESMENA, JUSTIFICACIÓ i RECURS)

Codi SIA: 210616
Codi GUC: 352
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: TANCAT
(21-03-2024
09-04-2024)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Al·legació/Aportació

  • Resolució

  • Justificació

  • Esmena

  • Recurs Reposició

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La concessió de les subvencions que es distribuiran entre els sindicats i les organitzacions sindicals el dret de sindicació de les quals es regisca per la Llei orgànica 11/1985, de 2 d'agost, de llibertat sindical, en proporció a la seua representativitat basada en els resultats electorals obtinguts en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, expressada en el nombre de delegats de personal, de representants dels treballadors en els comités d'empresa i de representants en els òrgans corresponents de les administracions públiques, en exercici de l'activitat sindical. En concret: 1) El detall de les ACTUACIONS SUBVENCIONABLES és el següent: La finalitat d'aquestes subvencions és fomentar la realització de qualsevol tipus d'activitat sindical dirigida a la defensa i promoció dels interessos econòmics i socials de les persones treballadores i garantir el dret a la llibertat sindical i el dret a la igualtat de tracte que porta implícit. Són, per tant, subvencionables les activitats de promoció sociolaboral, sindical i de formació de les persones treballadores o qualssevol altres que estiguen dins de les finalitats pròpies de les organitzacions sindicals, desenvolupades dins de l'any natural per al qual es concedeix la subvenció i en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. 2) I el de les DESPESES SUBVENCIONABLES és: - Són subvencionables les despeses que, de manera indubtable, responen a la naturalesa de l'activitat subvencionada, resulten estrictament necessàries i es realitzen en el termini establit en les bases reguladores d'aquestes subvencions, amb subjecció al que estableix l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. - Es considerarà despesa realitzada la que estiga efectivament pagada abans de la finalització del període de justificació.

Observacions

Observacions

1) Els DUBTES relacionats amb el CONTINGUT d'aquesta convocatòria d'ajudes s'atendran, exclusivament, mitjançant la següent adreça de correu electrònic: dgtrabajobl@gva.es 2) Incidències INFORMÀTIQUES (sol errors o problemes de caràcter informàtic) - Disposa d'una llista de preguntes freqüents sobre tramitació telemàtica en la Generalitat Valenciana en: https://sede.gva.es/es/preguntes-frequents - Si malgrat això continua necessitant ajuda informàtica, pot enviar el seu dubte, problema o consulta emplenant el FORMULARI DE PROBLEMES TÈCNICS (vegeu enllaç directe a ell disponible en l'apartat "Enllaços" d'aquest tràmit). En el formulari de problemes tècnics o en el correu electrònic que envie a la citada adreça han d'indicar-se, entre altres dades: raó social, NIF, usuari@ (nom, cognoms, DNI, correu electrònic i telèfon de contacte) amb el qual es connecta a l'aplicació, captura de la pantalla on s'ha produït l'error, així com descripció el més detallada possible del problema informàtic que s'haja produït.

Requisits

Requisits

Per a realitzar tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) sense utilitzar un certificat electrònic de representant, la persona representada ha d'inscriure prèviament eixa representació en el: - REGISTRE DE REPRESENTANTS de la ACCV (Disponible en "Procediments relacionats") - O bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'Estat, la informació del qual està disponible en l'apartat "Enllaços" d'este tràmit.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

1 - Podran ser entitats beneficiàries d'aquestes subvencions: a) Els sindicats o les organitzacions sindicals que hagen obtingut alguna persona delegada de personal o membre del comité d'empresa o de juntes de personal, en les eleccions i l'àmbit indicats en l'article 1 de les bases Reguladores. b) Les federacions i confederacions en els quals aquests sindicats o organitzacions sindicals s'integren, en els termes i les condicions establits en l'article 1 de les bases reguladores. 2 - No podran obtindre la condició d'entitats beneficiàries les sol·licitants en què concórrega alguna de les circumstàncies previstes en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà DES DEL dia 21 de MARÇ de 2024 FINS AL dia 09 D'ABRIL de 2024, ambdós inclosos (d'acord amb la Resolució de convocatòria i el seu Extracte publicats en el DOGV núm. 9810, de 15/03/2024). * IMPORTANT: Només s'admetran les sol·licituds que hagen sigut gravades en el registre electrònic de la Generalitat fins a les 23:59:59 hores de l'últim dia del termini de presentació (hora oficial peninsular espanyola).

Formularis documentació

1. SOL·LICITUD general de subvenció, SEGONS FORMULARI WEB disponible en el tràmit telemàtic. Després del seu emplenament el formulari web ha de firmar-se electrònicament en el propi tràmit telemàtic. 2. DOCUMENTACIÓ que ha d'acompanyar-se a la sol·licitud (és a dir, a annexar en el tràmit telemàtic): a) ANNEX a la sol·licitud d'ajudes a organitzacions sindicals (segons model normalitzat denominat ANEXINDI, inclòs com a imprés associat en este tràmit i també disponible en el tràmit telemàtic). b) Acreditació fefaent de la representació de la persona que actue en nom del sindicat o organització sindical sol·licitant; la representació podrà acreditar-se per qualsevol de les formes establides en l'article 5 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el cas que l'entitat sindical sol·licitant fora una federació o confederació, i recaptara la subvenció en nom de les organitzacions sindicals integrades o afiliades en esta, haurà d'acompanyar documentació acreditativa en la qual conste l'autorització fefaent d'estes organitzacions perquè la confederació o federació puga sol·licitar i percebre en el seu nom la subvenció interessada. Quan es tracte d'una coalició electoral i l'atribució dels resultats electorals conste verificada a esta, el sindicat o organització sindical que sol·licite la subvenció, per si i en nom i representació del coalitzat, haurà d'acompanyar, en forma fefaent, l'autorització expressa d'este perquè sol·licite i perceba la subvenció en el seu nom. c) Respecte dels resultats obtinguts en les eleccions a òrgans de representació del personal al servici d'altres administracions públiques en l'àmbit territorial d'esta comunitat autònoma, s'haurà d'acreditar, mitjançant certificat emés per l'Oficina Pública Autonòmica de Registre d'Actes d'Eleccions Sindicals el total de representants atribuïts a esta, respecte dels mandats vàlids vigents i no prorrogats en la data indicada en l'article 2 de les bases reguladores. En cas que els documents exigits que hagen d'acompanyar a la sol·licitud ja estigueren en poder de la Direcció General competent en matèria de treball, l'entitat sol·licitant podrà acollir-se al que es disposa en la legislació sobre procediment administratiu comú vigent, sempre que es faça constar la data i l'òrgan o dependència en la qual van ser presentats o si és el cas emesos i quan no haja transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment al qual corresponguen. d) Memòria de les activitats per a les quals se sol·licita la subvenció, executades o a executar durant l'exercici. La citada memòria haurà de contindre les activitats per al finançament de les quals se sol·licita la subvenció, indicant el cost estimat de cadascuna, el seu contingut i objectius. A més, haurà d'estar firmada per qui subscriga la sol·licitud (segons model normalitzat disponible com a imprés associat a este tràmit i també en el tràmit telemàtic). e) Dades de DOMICILIACIÓ BANCÀRIA: - En tot cas han d'indicar-se en l'apartat 'Dades bancàries' del formulari web de sol·licitud les dades del compte bancari en la qual, de resultar beneficiària, l'entitat sol·licitant desitja que es realitze el pagament de l'import de l'ajuda. -En el cas que no s'hagen presentat les dades de domiciliació bancària amb anterioritat davant la Generalitat Valenciana, o si amb posterioritat eixes dades han experimentat qualsevol variació, haurà de formalitzar-se a través del tràmit telemàtic denominat PROPER "Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat, que trobarà en l'apartat "Procediments Relacionats". f) Si en el formulari web de sol·licitud de subvenció NO HA AUTORITZAT la Conselleria competent en matèria de Treball perquè esta obtinga de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment de les seues obligacions tributàries (Estat i Generalitat Valenciana), O S'HA OPOSAT a eixa obtenció respecte a les seues obligacions enfront de la Seguretat Social, en els termes establits en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l'article 22 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la citada Llei 38/2003, hauran de presentar-se llavors els següents documents acreditatius: - De l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT), el certificat que acredite que l'entitat sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions tributàries. - De l'Agència Tributària Valenciana (ATV), el certificat que acredite que l'entitat sol·licitant no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat Valenciana. - De la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS), el certificat acreditatiu que l'entitat sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les seues obligacions amb la Seguretat Social. Estos documents hauran de tindre una vigència de, almenys, sis mesos comptats a partir de la data de presentació de la sol·licitud. * NOTA: En el cas en què l'entitat sol·licitant NO compte amb personal soci o treballador que haja de donar d'alta en el règim general de la Seguretat Social o en l'especial que, si és el cas, corresponga, haurà de presentar, A més, declaració referida a este extrem degudament subscrita per la seua representació legal, segons model normalitzat denominat DECLARACIÓ RESPONSABLE D'OBLIGACIÓ ENFRONT DE LA SEGURETAT SOCIAL (inclòs com a imprés associat a este tràmit i disponible també en el tràmit telemàtic). g) Declaració responsable de: - Les ajudes d'Estat obtingudes per als mateixos costos subvencionables o amb ajuda estatal per a la mateixa mesura de finançament de risc, a fi de comprovar que no se superen els límits de l'articule 5.2 del Reglament (UE) Nº1407/2013 (Esta declaració està inclosa en un dels apartats del formulari web de sol·licitud general de subvenció). - Que la subvenció que es concedix serà destinada als fins propis de l'organització sindical. (Esta declaració està inclosa en un dels apartats del formulari web de sol·licitud general de subvenció). - Que el sol·licitant no està incurs en les prohibicions per a obtindre la condició de persona beneficiària establides en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i en particular, que no és deutora d'obligacions per reintegrament de subvencions. (Esta declaració està inclosa en un dels apartats del formulari web de sol·licitud general de subvenció). - De compliment de la normativa sobre integració laboral de persones amb discapacitat, o si és el cas, acreditació d'estar exempt. (Esta declaració està inclosa en un dels apartats de l'imprés associat a este tràmit denominat ANEXINDI - "Annex a la sol·licitud d'ajudes a organitzacions sindicals", disponible també en el tràmit telemàtic). - De compliment de la normativa en matèria d'igualtat de dones i homes. (Esta declaració està inclosa en un dels apartats de l'imprés associat a este tràmit denominat ANEXINDI - "Annex a la sol·licitud d'ajudes a organitzacions sindicals", disponible també en el tràmit telemàtic).

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. La PRESENTACIÓ de la sol·licitud i de la documentació annexa requerida per a l'obtenció d'estes ajudes NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC d'este tràmit. 2. Per a eixa presentació telemàtica ha de disposar-se d'un sistema de firma electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de firma electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació». Entre estos sistemes s'admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per la ACCV (Autoritat de Certificació C.Valenciana). - I, en general, tots els acceptats per la Plataforma @firma Més informació en: https://sede.gva.es/es/sistemes-d-identificacio-i-signatura-acceptats 3. Per a realitzar tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) esta haurà d'inscriure prèviament eixa representació en el: - REGISTRE DE REPRESENTANTS de la ACCV(Disponible en "Procediments relacionats") - O bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'Estat, la informació del qual està disponible en l'apartat "Enllaços" d'este tràmit. Sense eixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la Carpeta Ciutadana de la persona presentadora. 4. Fent clic en SOL·LICITUD PRESENTACIÓ AUTENTICADA (en color roig més a baix i també a l'inici d'este tràmit), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar i firmar el formulari web de sol·licitud general de subvenció, annexar la documentació emplenada i firmada digitalment que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre, que posteriorment estarà també disponible, al costat del número d'expedient obert, en la seua Carpeta Ciutadana (veure apartat "Enllaços"). 5. Respecte als DOCUMENTS A ANNEXAR: - És recomanable que, en primer lloc, els reunisca tots i els emplene, ferm i guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o firmats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les FIRMES DIGITALS de la/s persona/s o entitat/és que ho/s subscriguen. - En este tràmit de sol·licitud de la Guia Prop: * En l'apartat "Formularis i Documentació", apareix el llistat de documents a presentar. * I en l'apartat "Impresos Associats"(a més d'en la pestanya "Formularis" del procediment) existixen models normalitzats i emplenables de tots o alguns d'eixos documents, segons el cas. Si existix model normalitzat, el document haurà de presentar-se en ell, i si no existix, haurà de ser creat o recaptat per la persona sol·licitant per a poder-ho adjuntar a la seua sol·licitud telemàtica. - En el tràmit telemàtic s'indica la grandària màxima permesa dels documents a annexar i els seus possibles formats o extensions (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comprove'ls abans d'annexar els documents. 6. Disposa de MÉS INFORMACIÓ sobre la tramitació telemàtica en: https://sede.gva.es/es/preguntes-frequents En cas que continue necessitant ajuda, notifique-ho a: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: dgtrabajobl@gva.es - Per a incidències informàtiques: Formulari de problemes tècnics. (Disponible en l'apartat "Enllaços")

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD I DE TOTA LA DOCUMENTACIÓ REQUERIDA per a l'obtenció d'aquestes ajudes, en el termini establit en la Resolució anual de convocatòria, OBLIGATÒRIAMENT DE MANERA ELECTRÒNICA a través del tràmit telemàtic dissenyat per a això. * IMPORTANT: La presentació de la sol·licitud d'ajudes i altra documentació requerida es realitzarà obligatòriament de manera telemàtica, atenent el que es preveu en l'apartat d'este tràmit denominat "Sol·licitud > Presentació > Telemàtica". - La presentació de la sol·licitud porta implícita el coneixement i l'acceptació de les bases reguladores. 2. ESMENA - Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació necessària, es requerirà a la interessada perquè EN EL TERMINI DE 10 DIES, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistida de la seua petició, prèvia resolució, que haurà de ser dictada en els termes previstos en la legislació de procediment administratiu comú. - L'esmena es realitzarà DE MANERA TELEMÀTICA dins d'este mateix procediment accedint a la "Presentació Autenticada" de la pestanya "Esmena". 3. COMISSIÓ DE VALORACIÓ - L'ordenació i instrucció del procediment de concessió correspondrà a la Direcció General competent en matèria de treball i es realitzaran de conformitat amb el que s'estableix en les bases reguladores. - Per a l'avaluació de les sol·licituds i la proposta de concessió, es constituirà la Comissió de Valoració establida en l'article 9 de les bases reguladores i adscrita a la citada direcció general, que formularà la seua proposta de resolució, que podrà ser individualitzada o inclusiva de tots els sol·licitants que estime que han d'obtindre la subvenció. - Les sol·licituds presentades es valoraran per la citada Comissió de Valoració conforme als criteris objectius d'atorgament que es fixen en l'article 5 de les bases reguladores. 4. RESOLUCIÓ - La resolució i concessió de les sol·licituds s'efectuarà en règim de concurrència competitiva, d'acord amb el que s'estableix en les bases reguladores. - Vista la proposta elevada per la Comissió, la persona titular de la Direcció General competent en matèria de treball, per delegació de la persona titular de la Conselleria amb aquesta competència, dictarà resolució concedint o denegant la subvenció. - En cas de concessió de la subvenció, la resolució fixarà expressament la quantia de la subvenció i incorporarà, en el seu cas, les condicions, obligacions i determinacions accessòries al fet que haja de subjectar-se l'entitat beneficiària. - El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de TRES MESOS comptats des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. - Transcorregut eixe termini sense que haguera recaigut resolució expressa, s'entendrà desestimada la sol·licitud, sense perjudici que subsistisca l'obligació legal de resoldre sobre la mateixa. 5. NOTIFICACIÓ i PUBLICACIÓ - La resolució es notificarà a les interessades conforme al que s'estableix en l'article 10 de les bases reguladores i en els resolcs huité i tretzé de la Resolució de convocatòria. - La resolució de concessió es notificarà a les persones interessades en els termes previstos en la legislació bàsica de procediment administratiu. La resolució de concessió o desestimació de les subvencions es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, Àrea Treball, en l'enllaç corresponent a la resolució d'ajudes, tal com establix la legislació bàsica de procediment administratiu, així com en compliment del que s'establix en la LGS, sobre publicitat de subvencions concedides. 6. JUSTIFICACIÓ - Les entitats beneficiàries d'aquestes subvencions hauran de presentar la documentació justificativa FINS AL 31 d'OCTUBRE de 2024, inclusivament. - La presentació d'aquesta justificació es realitzarà DE MANERA TELEMÀTICA dins d'este mateix procediment accedint a la "Presentació Autenticada" de la pestanya "JUSTIFICACIÓ", tenint-se per no efectuada si es realitza d'una altra manera. - Les entitats beneficiàries hauran de presentar un COMPTE JUSTIFICATIU subscrit per aquesta entitat amb aportació de justificants de despesa amb el contingut previst en l'article 72 del Reglament de desenvolupament de la Llei General de Subvencions, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol. No obstant això, per a subvencions concedides per import inferior a 60.000 euros, podrà presentar-se el compte justificatiu simplificat regulada en l'article 75 del citat Reglament. El compte justificatiu contindrà, amb caràcter general, la següent documentació: a) Una MEMÒRIA D'ACTUACIÓ justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts. b) Una MEMÒRIA ECONÒMICA justificativa del cost de les activitats realitzades, que contindrà: . Una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d'emissió i, en el seu cas, data de pagament. En cas que la subvenció s'atorgue conformement a un pressupost, s'indicaran les desviacions esdevingudes. . Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a què es fa referència en el paràgraf anterior i, en el seu cas, la documentació acreditativa del pagament. . Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import i la seua procedència. . Els tres pressupostos que, en aplicació de l'article 31.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, haja d'haver sol·licitat l'entitat beneficiària.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Les sol·licituds presentades es valoraran, conforme als criteris objectius d'atorgament que es fixen en l'article 5 de les bases reguladores, per la Comissió de Valoració establida en l'article 9 de les bases reguladores.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Termini alegació: OBERT

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Vosté té dret a formular al·legacions i a utilitzar els mitjans de defensa admesos per l'Ordenament Jurídic, i a aportar documents en qualsevol fase del procediment anterior al tràmit d'audiència, que hauran de ser tinguts en compte per l'òrgan competent en redactar la proposta de resolució. Tot això de conformitat amb l'article 53 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Obligacions

Obligacions

Les entitats beneficiàries d'aquestes subvencions hauran de complir totes les obligacions establides en els articles 3, 7 i 11 de l'Ordre 28/2016 (bases reguladores).

Observacions

Observacions

Contra la resolució per la qual es resol el procediment, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se: - RECURS POTESTATIU DE REPOSICIÓ davant el mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'UN MES comptat des de l'endemà de la notificació de la resolució, conforme a la legislació vigent de procediment administratiu comú - O bé impugnar-la directament davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de DOS MESOS comptats a partir de la seua notificació, formulant per a això el corresponent recurs contenciós administratiu a l'empara del que s'establix en els articles 10.1, lletra a), i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjuí de quants altres recursos s'estime oportú deduir.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

1. DISTRIBUCIÓ DE LES AJUDES - La distribució de les subvencions es realitzarà en proporció a la representativitat dels beneficiaris basada en els resultats electorals obtinguts en l'àmbit territorial de la Comunitat Autònoma Valenciana, i expressada en el nombre de delegats de personal i dels representants dels treballadors en els comités d'empresa, i en els òrgans corresponents de les administracions públiques el dret de sindicació de les quals es regisca per la Llei orgànica 11/1985, de 2 d'agost, de llibertat sindical, sempre que hagen obtingut representació sindical en altres administracions públiques dins del marc geogràfic de la Comunitat Valenciana. - Els mandats obtinguts en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana són els computats com a mandats vàlids vigents i no prorrogats a 31 de desembre de l'any anterior al de la convocatòria de les subvencions en les oficines públiques de Registre d'Actes d'Eleccions Sindicals, adscrites a la direcció general competent en matèria de treball. A aquests únics efectes, l'Oficina Pública Autonòmica de Registre d'Actes elaborarà un quadre llista de mandats vigents i no prorrogats a 31 de desembre que, després de les al·legacions oportunes de les organitzacions sindicals, quedarà definitivament tancat a data 31 de març de cada any. - Respecte dels resultats obtinguts en les eleccions a òrgans de representació del personal al servei d'altres administracions públiques en l'àmbit territorial d'aquesta comunitat autònoma, l'organització sindical sol·licitant de la subvenció ha d'acreditar el total de representants atribuïts a aquesta respecte dels mandats vàlids vigents i no prorrogats, a dia 31 de desembre. 2. QUANTIA DE LES AJUDES El procediment per a la concessió de les subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva, per a la qual cosa es procedirà al prorrateig entre les entitats beneficiàries de l'import total dels crèdits consignats, segons els criteris següents (article 5 de les bases reguladores): a) Una quantitat inicial de 600 euros a totes i cada una de les organitzacions sindicals que hagen efectuat la seua petició en el termini i hagen acreditat els requisits i les condicions exigits en les bases de la convocatòria. b) Aquest import s'incrementarà en una altra quantitat que es determinarà prenent com a base el nombre de representants sindicals obtinguts per cada organització sindical en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana i respecte dels mandats vàlids vigents i no prorrogats a què fa referència l'article 1 de les bases reguladores. c) S'obtindrà la quantia per representant, per a la qual cosa es dividirà la quantitat restant de la dotació pressupostària anual, una vegada descomptat el total dels imports fixos, pel nombre total de representants obtinguts per les organitzacions sindicals sol·licitants. 3. PAGAMENT DE LES AJUDES Conforme al resolc onzé de la Resolució de convocatòria i d'acord amb el que es preveu en la vigent llei de pressupostos de la Generalitat: - Es lliurarà en el moment de la resolució de concessió el 50% de l'import concedit. - El pagament restant es lliurarà una vegada justificada la totalitat de la despesa, minorant-se l'ajuda concedida en el cas que la justificació total siga inferior a la mateixa o quan, sent la justificació suficient, algun de les despeses objecte de justificació no es considere vinculat directament a l'activitat sindical, i procedint el reintegrament de fons en el supòsit de justificació inferior a la quantitat anticipada. 4. REINTEGRAMENT I MINORACIÓ DE LES SUBVENCIONS: segons el que s'estableix en els articles 5.3 i 14 de les bases reguladores i en el resolc dotzé de la Resolució de convocatòria. 5. PLA DE CONTROL: conforme al que es preveu en l'article 12 de les bases reguladores.

Termini màxim

Termini màxim

- El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de TRES MESOS a comptar de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. - Transcorregut aquest sense que hi haja recaigut cap resolució expressa, s'entendrà desestimada la sol·licitud, sense perjudici que subsistisca l'obligació legal de resoldre-la.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Potestatiu de reposició / Contenciós-administratiu

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

Vegeu el règim sancionador previst en l'article 16 de les bases reguladores.
Termini justificació: OBERT

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

- Les entitats beneficiàries d'estes subvencions hauran de presentar la documentació justificativa FINS AL 31 d'OCTUBRE de 2024, inclusivament. DOCUMENTACIÓ: - Les entitats beneficiàries hauran de presentar un COMPTE JUSTIFICATIU subscrit per esta entitat amb aportació de justificants de despesa amb el contingut previst en l'article 72 del Reglament de desenvolupament de la Llei General de Subvencions, aprovat per Reial decret 887/2006. No obstant això, per a subvencions concedides per import inferior a 60.000 euros, podrà presentar-se el compte justificatiu simplificat regulada en l'article 75 del citat Reglament. El compte justificatiu contindrà, amb caràcter general, la següent documentació: a) Una MEMÒRIA D'ACTUACIÓ justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts. b) Una MEMÒRIA ECONÒMICA justificativa del cost de les activitats realitzades, que contindrà: . Una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d'emissió i, si és el cas, data de pagament. En cas que la subvenció s'atorgue conformement a un pressupost, s'indicaran les desviacions esdevingudes. . Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a què es fa referència en el paràgraf anterior i, si és el cas, la documentació acreditativa del pagament. . Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import i la seua procedència. . Els 3 pressupostos que haja d'haver sol·licitat la beneficiària

Termini

Termini

- Les entitats beneficiàries d'estes subvencions hauran de presentar la documentació justificativa FINS AL 31 d'OCTUBRE de 2024, inclusivament.

Observacions

Observacions

- La presentació d'esta justificació es realitzarà DE MANERA TELEMÀTICA dins d'este mateix procediment accedint a la "Presentació Autenticada" de la pestanya "JUSTIFICACIÓ", tenint-se per no efectuada si es realitza d'una altra manera.

Documentació

Documentació

- MODEL COMPTE JUSTIFICATIU DE DESPESES SUBVENCIONABLES

Presentació

Presentació

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix

Possibilitar l'aportació o esmena de documentació per via telemàtica ,dins d'este mateix procediment, a un expedient de sol·licitud. Per a l'esmena vosté pot aportar: - Els documents que li ha requerit l'Administració, si se li ha notificat un requeriment d'esmena. - Els documents que estime necessaris, encara que l'Administració no li'ls haja sol·licitats.

Termini

Termini

Si l'Administració li ha fet un requeriment d'esmena ha de cenyir-se al termini indicat en este.

Presentació

Presentació

Telemàtica
L'esmena es realitzarà DE MANERA TELEMÀTICA dins d'este mateix procediment accedint a la "Presentació Autenticada" de la pestanya "Esmena".

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La resolució posa fi a la via administrativa i contra esta l'interessat podrà optar entre interposar, potestativament, un recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada. O bé impugnar-la directamente davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, per la qual cosa ha de formular el corresponent recurs contenciós-administratiu. En cap cas podrà simultaniejar la interposició dels dos recursos.

Termini

Termini

Recurs potestatiu de reposició: - Si hi haguera resolució expressa: el termini serà d'un mes, comptat des de l'endemà de la notificació de la Resolució, d'acord amb el que es preveu en l'article 123 i concordants de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, davant el mateix òrgan que la va dictar. - En cas de silenci administratiu: En qualsevol moment, a partir d'endemà d'aquell en què es produïsca l'acte presumpte. Recurs contenciós administratiu: En el termini de dos mesos comptats a partir de la notificació formulant el corresponent recurs contenciós administratiu a l'empara del qual establixen els art. 10.1, lletra a, i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.