• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    TECG - Tràmit complementari als expedients de les juntes arbitrals de transports.

    Objecte del tràmit

    En aquest tràmit, els interessats d'un expedient obert de qualsevol junta arbitral de transports podran presentar tot tipus de sol·licituds relacionades amb aquest. Així, es podran tramitar contestacions a la demanda, reconvencions, peticions de suspensió de vista, canvis de domicili o representació, presentació de nous documents, contestació als requeriments, com exemples habituals.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Només poden utilitzar aquest tràmit les persones, físiques o jurídiques, interessades en un expedient ja obert de les juntes arbitrals de transports.

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    Durant tot l'any, en el període de tramitació del procediment concret.

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    S'ha d'omplir el formulari normalitzat que podeu trobar en l'apartat "Impresos associats". Heu d'explicar de forma senzilla i breu el motiu del vostre escrit.

    Si l'escrit va acompanyat de documentació, s'ha d'indicar i enumerar en el formulari que cal omplir.

    Es pot acompanyar el model d'un escrit complementari si l'assumpte o la petició el requereix.

    Impresos associats

    APORTACIÓ D'ESCRITS I DOCUMENTS EN PROCEDIMENTS DE RECLAMACIONS DE LES JUNTES ARBITRALS DE TRANSPORTS

    Inici
  • Com sol·licitar-ho?

    Passos

    Únicament es pot tramitar de forma telemàtica.

    Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través del enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_GEN&version=3&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=19834

    Tramitació

    Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat.

    1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados

    En el cas que s'utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, cal inscriure's prèviament en el Registre de Representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible en:
    http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
    - I en https://www.accv.es/va/ciutadans/registre-de-representants/

    2. Si ja disposeu de certificat digital, podreu accedir a través de l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop) i accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la sol·licitud signada digitalment i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre.

    3. Respecte als documents que cal annexar:
    - En l'apartat "Impresos associats" (i en el mateix tràmit telemàtic) hi ha un model normalitzat que es pot complimentar i que, després d'omplir-se, HA DE SIGNAR-SE DIGITALMENT. Per a això, l'Autoritat Certificadora de la Comunitat Valenciana ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (entreu en https://www.accv.es/va/ per a obtindre més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que podeu utilitzar.
    - És recomanable que, en primer lloc, ompliu, signeu i guardeu electrònicament la sol·licitud en el vostre ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podreu fer-ho en aquest mateix pas.

    4. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
    Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:
    - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
    - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es

    Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"- "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

    Inici
  • Informació complementària

    Enllaços

    CL@VE-PERMANENT

    Inici
  • Fonts jurídiques i/o documentals

    Normativa

    - Llei 16/1987, de 30 de juliol, del cap de l'Estat, d'Ordenació del Transport Terrestre (BOE núm. 182, de 31/7/87).

    Llista de normativa

    Vegeu la Llei 16/1987, de 30 de juliol (text consolidat).

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.