Dissolució d'agrupacions de municipis creades per al sosteniment en comú de llocs de treball reservats a funcionaris amb habilitació nacional.

Presidència de la Generalitat

Codi SIA: 210821
|
Codi GVA: 1040
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Dissolució d'agrupacions de municipis creades per al sosteniment en comú de llocs de treball reservats a funcionaris amb habilitació nacional.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

Qualsevol de les entitats locals agrupades podrà procedir a la dissolució de l'agrupació conforme a les causes i regles previstes en els seus respectius estatuts, o quan es produïsca un canvi de les circumstàncies de manera que alteren substancialment les condicions per les quals l'agrupació es...

Saber més

A qui va dirigit

Administració

Com es tramita

Procés de tramitació

- Presentació de la documentació requerida.

 

- Aprovació de la dissolució mitjançant l'adopció dels acords plenaris corresponents, amb un informe previ de la Secretaria, amb el quòrum de la majoria absoluta del nombre legal de membres de la corporació, i en el qual es faça constar, a més, la corresponent proposta de classificació, o si és el cas, exempció, del lloc resultant després de la dissolució.

 

- En l'acord de dissolució es fixarà a quina de les entitats locals quedarà adscrit el funcionari amb habilitació de caràcter nacional que estiga exercint el lloc de l'agrupació. E

 

- Per al cas que l'acord plenari en què s'aprove la dissolució no s'adopte per totes les entitats locals integrants d'aquesta, l'entitat que inste la dissolució donarà trasllat de l'acord a les entitats que formen l'agrupació perquè, en el termini d'un mes i mitjançant un acord plenari, presenten les al·legacions que consideren oportunes. En cas que no es pronuncien, s'entendrà que aquestes entitats no estan d'acord amb la iniciativa plantejada.

 

- Els acords han de sotmetre's a audiència de l'interessat i informació pública.

 

- Informe de la diputació provincial corresponent.

 

- Resolució del conseller competent en matèria d'administració local i publicació d'aquesta en el DOGV.

Òrgans de tramitació
Direcció General d'Administració Local

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any.

Documentació
- Acords plenaris dels ajuntaments interessats en què s'aprova la dissolució de l'agrupació per al sosteniment en comú del lloc de Secretaria, Intervenció i Tresoreria, i en el qual es faça constar, a més, la corresponent proposta de classificació, o si és el cas, exempció, del lloc resultant...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència...
Saber més

Resolució

Termini màxim
El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de quatre mesos, comptadors des de l'inici de l'expedient. Transcorreguts quatre mesos sense que es dicte una resolució, els expedients s'entendran desestimats.
Observacions

Contra aquesta es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte, en el termini d'un mes des de la publicació, o bé un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu en el termini de dos mesos des de la publicació.

Òrgans resolució
Conselleria competent d'administració local

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Administracions
    • Tràmits i servicis
      • Administracions locals
        • Personal i formació