Classificació de llocs de col·laboració reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional. - GVA.ES
Classificació de llocs de col·laboració reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.
Què és
Classificació de llocs de col·laboració reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.
De conformitat amb l'art. 15 del Decret 128/2018, de 16 de març, i l'article 6 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, mitjançant la modificació de la seua corresponent plantilla i/o la llista de llocs de treball, les entitats locals podran crear discrecionalment llocs de treball de col·laboració reservats a funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional de la subescala i la categoria que siguen procedents per a l'exercici de funcions de col·laboració als llocs de secretaria, intervenció i tresoreria.
Art. 15.3 de l'RD 128/2018:
La classificació d'aquests llocs correspondrà a la comunitat autònoma, d'acord amb els criteris següents:
a) Es podran crear llocs de col·laboració a les funcions de secretaria i intervenció-tresoreria i recaptació, en les entitats locals els llocs de secretaria i intervenció de les quals estiguen classificats en 1a o 2a classe, i llocs de col·laboració a les funcions de secretaria-intervenció, tresoreria i recaptació en les entitats locals el lloc de secretaria de les quals estiga classificat en classe 3a.
b) En les entitats locals els llocs de secretaria i intervenció de les quals estiguen classificats en classe 1a, els llocs de col·laboració a les funcions de secretaria podran ser classificats en 1a, 2a i 3a classe, i ser adscrits, respectivament, a les subescales de secretaria, categoria superior, secretaria, categoria d'entrada i a la subescala de secretaria-intervenció.
Els llocs de col·laboració a les funcions d'intervenció podran ser classificats en 1a, 2a i 3a classe, i ser adscrits, respectivament, a les subescales d'intervenció-tresoreria, categoria superior, intervenció-tresoreria, categoria d'entrada i a la subescala de secretaria-intervenció.
c) En les entitats locals, els llocs de secretaria i intervenció de les quals estiguen classificats en classe 2a, els llocs de col·laboració a les funcions de secretaria podran ser classificats en 2a i 3a classe, i ser adscrits, respectivament, a les subescales de secretaria, categoria d'entrada, i a la subescala de secretaria-intervenció.
Els llocs de col·laboració a les funcions d'intervenció podran ser classificats en 2a i 3a classe, i ser adscrits, respectivament, a les subescales d'intervenció-tresoreria, categoria d'entrada i a la subescala de secretaria-intervenció.
Els llocs de col·laboració a les funcions de tresoreria en les entitats locals els llocs de Secretaria i Intervenció de les quals estiguen classificats en classes 1a o 2a podran ser exercits de forma indistinta per funcionaris de les subescales d'intervenció-tresoreria i secretaria-intervenció.
d) En les entitats locals, els llocs de Secretaria de les quals estiguen classificats en classe 3a, els llocs de col·laboració a les funcions de secretaria-intervenció, tresoreria i recaptació únicament podran ser classificats en 3a classe, adscrits a la subescala de secretaria-intervenció.
- Correcció d'errors del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local. (BOE núm. 282, de 25.11.1986), pàgines 39062 a 39062 (1 pàg.)
- Art. 6 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana. (DOGV núm. 6963, de 12.02.2013)
- Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional. (BOE núm. 67, de 17/03/2018)
- Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de Règim Local de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 6296, de 24.06.2010).
A qui va dirigit
Com es tramita
- Presentació de la sol·licitud de classificació i documentació.
- Resolució del conseller competent en matèria d'administració local, a proposta de l'entitat local interessada.
- Trasllat de la resolució a l'entitat local interessada i al ministeri competent.
- Publicació en el DOGV.
46001 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Durant tot l'any.
- Acord plenari de l'entitat local en què se sol·licita la classificació del lloc.
- Certificació de la secretaria acreditativa de la modificació de la plantilla o llista de llocs de treball, així com de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província.
- Certificació del tràmit d'audiència de l'interessat i resultat d'aquest, si escau.
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència...
Resolució
El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de quatre mesos, comptadors des de l'inici de l'expedient.
Transcorreguts quatre mesos sense que es dicte cap resolució, els expedients s'entendran desestimats.
- La resolució posa fi a la via administratuva, d'acord amb l'article 114 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Contra aquesta es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte, en el termini d'un mes des de la publicació, o bé un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu en el termini de dos mesos des de la publicació.
46001 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Tràmits i servicis
- Administracions locals
- Personal i formació
- Administracions locals
- Tràmits i servicis