Classificació de llocs de col·laboració reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.

Presidència de la Generalitat

Codi SIA: 210822
|
Codi GVA: 1041
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Classificació de llocs de col·laboració reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

De conformitat amb l'art. 15 del Decret 128/2018, de 16 de març, i l'article 6 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, mitjançant la modificació de la seua corresponent plantilla i/o la llista de llocs de treball, les entitats locals podran crear discrecionalment llocs de treball de col·laboració reservats a funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional de la subescala i la categoria que siguen procedents per a l'exercici de funcions de col·laboració als llocs de secretaria, intervenció i tresoreria.

 

Art. 15.3 de l'RD 128/2018:

 

La classificació d'aquests llocs correspondrà a la comunitat autònoma, d'acord amb els criteris següents:

 

a) Es podran crear llocs de col·laboració a les funcions de secretaria i intervenció-tresoreria i recaptació, en les entitats locals els llocs de secretaria i intervenció de les quals estiguen classificats en 1a o 2a classe, i llocs de col·laboració a les funcions de secretaria-intervenció, tresoreria i recaptació en les entitats locals el lloc de secretaria de les quals estiga classificat en classe 3a.

 

b) En les entitats locals els llocs de secretaria i intervenció de les quals estiguen classificats en classe 1a, els llocs de col·laboració a les funcions de secretaria podran ser classificats en 1a, 2a i 3a classe, i ser adscrits, respectivament, a les subescales de secretaria, categoria superior, secretaria, categoria d'entrada i a la subescala de secretaria-intervenció.

Els llocs de col·laboració a les funcions d'intervenció podran ser classificats en 1a, 2a i 3a classe, i ser adscrits, respectivament, a les subescales d'intervenció-tresoreria, categoria superior, intervenció-tresoreria, categoria d'entrada i a la subescala de secretaria-intervenció.

 

c) En les entitats locals, els llocs de secretaria i intervenció de les quals estiguen classificats en classe 2a, els llocs de col·laboració a les funcions de secretaria podran ser classificats en 2a i 3a classe, i ser adscrits, respectivament, a les subescales de secretaria, categoria d'entrada, i a la subescala de secretaria-intervenció.

Els llocs de col·laboració a les funcions d'intervenció podran ser classificats en 2a i 3a classe, i ser adscrits, respectivament, a les subescales d'intervenció-tresoreria, categoria d'entrada i a la subescala de secretaria-intervenció.

Els llocs de col·laboració a les funcions de tresoreria en les entitats locals els llocs de Secretaria i Intervenció de les quals estiguen classificats en classes 1a o 2a podran ser exercits de forma indistinta per funcionaris de les subescales d'intervenció-tresoreria i secretaria-intervenció.

 

d) En les entitats locals, els llocs de Secretaria de les quals estiguen classificats en classe 3a, els llocs de col·laboració a les funcions de secretaria-intervenció, tresoreria i recaptació únicament podran ser classificats en 3a classe, adscrits a la subescala de secretaria-intervenció.

A qui va dirigit

Administració

Com es tramita

Procés de tramitació

- Presentació de la sol·licitud de classificació i documentació.

 

- Resolució del conseller competent en matèria d'administració local, a proposta de l'entitat local interessada.

 

- Trasllat de la resolució a l'entitat local interessada i al ministeri competent.

 

- Publicació en el DOGV.

Òrgans de tramitació
Direcció General d'Administració Local

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any.

Documentació
- Acord plenari de l'entitat local en què se sol·licita la classificació del lloc. - Certificació de la secretaria acreditativa de la modificació de la plantilla o llista de llocs de treball, així com de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província. - Certificació del tràmit...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència...
Saber més

Resolució

Termini màxim
El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de quatre mesos, comptadors des de l'inici de l'expedient. Transcorreguts quatre mesos sense que es dicte cap resolució, els expedients s'entendran desestimats.
Observacions

- La resolució posa fi a la via administratuva, d'acord amb l'article 114 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. - Contra aquesta es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar...

Saber més
Òrgans resolució
Conselleria competent en matèria d'administració local