Sol·licitud telemàtica de certificat de defunció (Registre civil en línia). - GVA.ES
Sol·licitud telemàtica de certificat de defunció (Registre civil en línia).
Conselleria de Justícia i Administració Pública
Què és
És el document oficial que acredita la defunció d'una persona.
* TIPUS DE CERTIFICATS
Es poden obtindre de dos tipus:
- LITERAL: El certificat literal és el que habitualment sol·liciten els organismes públics i privats, per exemple un Banc o una Notaria.
- EN EXTRACTE: és un resum de la informació de la mort. Dins de l'extracte hi ha 3 subtipus:
- Ordinari: s'expedeix en espanyol.
- Internacional o plurilingüe: s'expedeix en l'idioma oficial de cada país del Conveni de Viena i fa efecte en tots ells.
- Bilingüe: Si la comunitat autònoma té un altre idioma oficial, l'obtindrà en tots dos idiomes (castellà + idioma oficial).
A qui va dirigit
Este tipus de certificat es pot sol·licitar per qualsevol persona.
Com es tramita
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Al Registre Civil de la localitat on es va produir la defunció i qualsevol oficina però únicament si apareix en la llista desplegable que conté els registres Civils informatitzats a la Comunitat Valenciana.
És aconsellable sol·licitar cita prèvia https://registrocivil.gva.es/va/cita-previa
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Justícia
- Registre civil
- Justícia
- Què faig si... ?
- Vull informació sobre família
- Certificats del Registre Civil
- Vull informació sobre família