Detall de Procediments

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    Sol·licitud telemàtica de certificat de defunció (Registre civil en línia).

    Objecte del tràmit

    És el document oficial que acredita la defunció d'una persona.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Este tipus de certificat es pot sol·licitar per qualsevol persona.

    Inici
  • On s'ha d'anar?

    Presencial

    Al Registre Civil de la localitat on es va produir la defunció i qualsevol oficina però únicament si apareix en la llista desplegable que conté els registres Civils informatitzats a la Comunitat Valenciana.

    És aconsellable sol·licitar cita prèvia https://registrocivil.gva.es/va/cita-previa

    Per internet

    A través de l'enllaç corresponent:

    https://sede.mjusticia.gob.es/es/tramites/certificado-defuncion

    Inici
  • Com sol·licitar-ho? Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través de l'enllaç corresponent:

    https://sede.mjusticia.gob.es/es/tramites/certificado-defuncion

    Inici
  • Informació complementària

    * TIPUS DE CERTIFICATS
    Es poden obtindre de dos tipus:

    - LITERAL: El certificat literal és el que habitualment sol·liciten els organismes públics i privats, per exemple un Banc o una Notaria.

    - EN EXTRACTE: és un resum de la informació de la mort. Dins de l'extracte hi ha 3 subtipus:
    - Ordinari: s'expedeix en espanyol.
    - Internacional o plurilingüe: s'expedeix en l'idioma oficial de cada país del Conveni de Viena i fa efecte en tots ells.
    - Bilingüe: Si la comunitat autònoma té un altre idioma oficial, l'obtindrà en tots dos idiomes (castellà + idioma oficial).

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.