Detall de Procediment

Sol·licitud d'inscripció en el Registre de Fundacions de la Comunitat Valenciana de delegació de fundació sotmesa a un altre protectorat.

Codi SIA: 211346
Codi GUC: 14133
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Inscriure en el Registre de Fundacions l'establiment al territori de la Comunitat Valenciana una delegació de fundació inscrita en un altre registre i sotmesa, per tant, a un altre protectorat.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones legitimades per a actuar en nom i representació de la fundació o la persona autoritzada.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 8/1998, de 9 de desembre, de la Generalitat, de fundacions de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 3391, d'11/12/1998).
  • Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions (BOE núm. 310, de 27/12/2002)
  • Llei 9/2008, de 3 de juliol de 2008, de la Generalitat, de modificació de la Llei 8/1998, de 9 de desembre, de Fundacions de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 5803, de 10/07/2008).
  • Decret 68/2011, de 27 de maig, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de fundacions de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 6534, de 02/06/2011).
  • LLEI 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes (DOGV núm. 8202 de 30-12-2017)
  • LLEI 8/2021, de 30 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022 (DOGV núm. 9247 de 31-12-2021)
  • LLEI 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes (DOGV 8202 de 30-12-2017)
  • Decret llei 2/2022, de 22 d'abril, del Consell per a la reducció temporal de l'import de les taxes pròpies i preus públics de la Generalitat per a fer front a l'impacte de la inflació (DOGV 9327 de 28-04-2022)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

- Imprés de sol·licitud. - Certificat emés pel registre en què estiga inscrita la fundació sol·licitant en què conste la inscripció de la fundació, els seus estatuts i el patronat en data d'emissió del certificat. - Còpia autoritzada o testimoni notarial de l'escriptura pública que protocol·litze l'establiment al territori de la Comunitat Valenciana de delegació de la fundació, amb el contingut següent: a) Certificat de l'acord del patronat d'establir al territori de la Comunitat Valenciana una delegació de la fundació, així com el nomenament de la persona o les persones representants de la fundació. b) Nom, cognoms i majoria d'edat de la persona representant si és persona física, i la denominació i la raó social si és persona jurídica, a més de la nacionalitat i el domicili en ambdós casos. c) Acceptació de la persona o persones designades com a representants. d) Domicili de la delegació. Per al cas que la sol·licitant siga una fundació de nacionalitat estrangera, la documentació assenyalada s'haurà de presentar traduïda degudament a l'idioma espanyol.

Taxa o pagament

Taxa o pagament

Taxes 2023 SUBJECTE OBLIGAT Al PAGAMENT Són subjectes obligats al pagament de la taxa les fundacions inscrites en el Registre de Fundacions de la Comunitat Valenciana o que pretenguen tal inscripció, que presenten qualsevol sol·licitud d'inici d'algun o alguns dels procediments a què es refereix el títol XXX, capítol II de la LLEI 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes (DOGV 8202 de 30-12-2017) QUANTIA Inscripció de l'obertura o canvi de delegació, en la Comunitat Valenciana, de fundació inscrita en un altre protectorat del territori espanyol: 13,92 euros. (Taxa vigent de l'1 de gener al 31 d'agost de 2023, per aplicació del Decret llei 19/2022, de 30 de desembre, del Consell) FORMA DE PAGAMENT La taxa es reportarà quan es preste el corresponent servei. No obstant això, el seu pagament s'exigirà a compte, mitjançant autoliquidació, en el moment en què es formule la sol·licitud. La taxa s'abonarà a través de l'emplenament del corresponent model 046: Taxa de la Conselleria de Governació i Justícia, número 9846, Taxes per serveis relacionats amb fundacions.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat. (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). IMPORTANT: abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit, amb l'objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en el qual heu de detallar l'objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. de la seua sol·licitud, emplenar les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això, cal tindre en compte que: 1- Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que esteu llegint. 2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls preparats per a annexar-los en la fase "DOCUMENTAR" de la tramitació telemàtica. 3- Si escau, cal fer el pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament. 4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d'iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de "Tramitació telemàtica", que us portarà a identificar-vos mitjançant l'assistent de tramitació. PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Heu d'omplir el formulari de dades generals. b) * Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit. * Escriviu el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp "SOL·LICITUD". * Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud. * Indiqueu, igualment, l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant). c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau. d) Feu clic sobre el botó "Registrar" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació). e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre. La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació de la sol·licitud i altres documents indicats en la documentació que s'ha de presentar. - Resolució de la sol·licitud per part de l'Administració.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Contra la resolució, que és definitiva en via administrativa, es podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la notificació, d'acord amb el que estableix l'article 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Sense perjudici de poder interposar, si és el cas, un recurs de reposició potestatiu en el termini d'un mes davant de la persona titular la Conselleria de Governació i Justícia, o qualsevol altre recurs que considere procedent.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa