Comunicació de renovació de la junta directiva d'associacions, de federacions, confederacions i d'unions d'associacions - GVA.ES
Comunicació de renovació de la junta directiva d'associacions, de federacions, confederacions i d'unions d'associacions
Conselleria de Justícia i Administració Pública
Què és
Comunicació de renovació de la junta directiva d'associacions, federacions, confederacions i unions d'associacions.
- Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació (BOE núm. 73, de 26/03/02).
- Llei 14/2008, de 18 de novembre de 2008, de la Generalitat, d'associacions de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 5900, de 25/11/08).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/15).
A qui va dirigit
La seua sol·licitud serà revisada per orde d'entrada en este Registre. Si és correcta la seua documentació, s'actualitzarà i podrà obtindre el certificat de manera automàtica en el següent enllaç .
Si hi ha errors, rebrà una notificació per a corregir-los.
Com es tramita
Per a consultar dubtes sobre la tramitació del seu expedient pot consultar-les en les següents adreces de correu electrònic:
Alacant: entitats_jurídiques_dt_alicante@gva.es
Castelló: regaso_cas@gva.es
València: registre_asociacionesvcia@gva.es
12001 - Castelló/Castellón
03002 - Alacant/Alicante
46018 - València/Valencia
Sol·licitud
Qualsevol alteració substancial de les dades o la documentació que es trobe en el Registre ha de ser objecte d'actualització, amb la sol·licitud prèvia de l'associació corresponent, en el termini d'un mes des que aquesta es produïsca.
- Imprés de sol·licitud normalitzat.
- Acta de la reunió o acord adoptat segons els estatuts, o certificat de l'acta o acord estés per la persona amb facultats per a fer-ho, segons els estatuts, i que ocupe la titularitat en el moment de presentar la sol·licitud. L'acta o el certificat ha de contindre:
* Nom, cognoms, domicili i DNI dels participants, si són persones físiques, llevat que s'haja prestat l'autorització expressa, en la instància normalitzada, al fet que l'òrgan gestor comprove la identitat dels sol·licitants en les bases informàtiques corresponents.
* Raó social o denominació dels titulars, si són persones jurídiques, amb les dades d'identificació de les persones físiques que actuaran en el seu nom.
* Data de nomenament i, si escau, ratificació i acceptació pels titulars.
* Data de la revocació i del cessament, si escau, dels titulars ixents.
* Signatures dels titulars i, si escau, dels titulars ixents.
* La certificació de l'acta, estesa per la persona amb facultats per a fer-ho segons els estatuts, ha de contindre necessàriament l'esment: "Consultat el llibre d'actes de l'Associació ..... en la pàgina ... resulta que per mitjà de l'Assemblea General de data ... es va adoptar com a acord renovar l'òrgan de representació de l'Associació." Aquest certificat ha de contindre la relació nominal dels membres afectats.
No està subjecte al pagament d'una taxa.
Per a accedir de manera telemàtica, el sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), i pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés...
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Societat i consum
- Relacions amb la ciutadania
- Fundacions, associacions i altres colectius
- Relacions amb la ciutadania
- Societat i consum