Comunicació de canvi de titular de l'ascensor. Indústria.

Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme

Codi SIA: 211778
|
Codi GVA: 16774
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Mitjançant aquest tràmit, és possible comunicar el CANVI DE TITULAR d'un ascensor situat a la Comunitat Valenciana, per a la corresponent inscripció en el Registre d'aparells elevadors (RAE).

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

És titular d'un ascensor el seu propietari o, si escau, l'arrendatari.

 

EL TITULAR D'UN ASCENSOR ÉS RESPONSABLE DE:

- Mantindre l'ascensor en bon estat de funcionament durant tot el temps que puga ser utilitzat.

- Subscriure un contracte de manteniment amb l'empresa conservadora d'ascensors.

- Impedir el funcionament de l'ascensor quan tinga coneixement, per si mateix o per indicació de l'empresa conservadora, organisme de control o òrgan competent de l'Administració pública, que la seua utilització no reuneix les degudes garanties de seguretat.

- Comunicar a l'empresa conservadora , mitjançant comunicació fidedigna, si es produeix un accident, anomalia, deficiència en el funcionament o abandó.

- Sol·licitar, quan siga l'hora, la realització d'inspeccions periòdiques i disposar del certificat de l'última inspecció.

A qui va dirigit

Empreses
Persones interessades

La persona (física o jurídica) titular de l'ascensor o el seu representant.

Requisits

Per a realitzar tràmits per via telemàtica davant de l'Administració de la Generalitat actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), cal inscriure's prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració general...

Saber més

Com es tramita

Procés de tramitació

1 - PRESENTACIÓ de la sol·licitud i de tota la documentació exigida, DE FORMA EXCLUSIVAMENT TELEMÀTICA

 

2 - Registre i revisió de la documentació:

 

a) Si la documentació és completa i correcta, es procedirà a la inscripció del canvi de titular en el Registre d'Aparells Elevadors (RAE) i s'arxiva l'expedient.

 

b) Si la documentació NO és correcta o és incompleta, es remetrà un requeriment d'esmena a la persona interessada, indicant la documentació no presentada o incorrecta que ha d'esmenar.

* L'esmena també haurà de realitzar-se per eixa via utilitzant el tràmit d'esta Guia Prop denominat "Aportació de documentació a un expedient obert en la Direcció General competent en matèria d'INDÚSTRIA i/o ENERGIA i/o MINES de la Generalitat Valenciana (s'exclouen ajudes i expedients arxivats).". (Veure enllaç directe en l'apartat "Procediments relacionats" del present tràmit).

 

Després d'això:

- Si la persona interessada aporta la documentació correcta, es procedix segons s'ha descrit en el punt 2.a).

- Si la persona interessada NO aporta la documentació correcta, transcorregut el termini corresponent es resol

declarant-li desistida de la seua sol·licitud i s'arxiva l'expedient.

 

 

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any.

Documentació

S'ha de presentar EXCLUSIVAMENT DE FORMA TELEMÀTICA la documentació següent:

 

- Formulari web de comunicació de canvi de titular de l'ascensor que cal omplir i signar electrònicament i obligatòriament en el tràmit telemàtic.

 

- Contracte de conservació de l'ascensor subscrit entre l'empresa conservadora i el nou titular (*nota: si aquest és una comunitat de propietaris, l'ha de signar el president/a).

Forma de presentació
Telemàtica

1.- Presentació de la documentació, MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC. 2.- Per a eixa presentació telemàtica, la persona sol·licitant (física o jurídica) haurà de disposar d'un sistema de firma electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts...

Saber més

Resolució

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Sancions

Les que estableix la Llei 21/1992, de 16 de juliol, d'indústria, i els reglaments corresponents.

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Empreses
    • Indústria
      • Registre i autorització d'empreses instal·ladores, mantenidores i reparadores
        • Aparells elevadors

TEMA

  • Administració pública
    • Administració electrònica
  • Habitatge
  • Territori i paisatge. Urbanisme
  • Indústria i energia
    • Aparells de mesura i metrologia
    • Àrees industrials
    • Seguretat d’instal·lacions

PERFILS

  • Empresa
    • Petita i mitjana empresa
    • Gran empresa

SECTOR

  • Construcció i instal·lacions
    • Instal·lacions
    • Actuar com a empresa instal·ladora en Comunitat Valenciana

TEMÀTICA

  • Instal·lacions i seguretat
    • Instal·ladors i instal·lacions

CICLE VITAL

  • Canvis i tancament

TIPUS

  • Autorizaciones, permisos, licencias y homologaciones