Detall de Procediments

Sol·licitud de petició de servicis per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica per a les Entitats Locals o Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat.
  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    Sol·licitud de petició de servicis per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica per a les Entitats Locals o Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat.

    Objecte del tràmit

    Facilitar a les Entitats Locals de la Comunitat Valenciana o les Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat l'accés a les funcionalitats proporcionades per les solucions tecnològiques bàsiques d'administració electrònica que permeten la prestació dels servicis previstos en el Conveni de col·laboració entre l'Administració General de l'Estat (MINHAP) i la Generalitat de la Comunitat Valenciana per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica, subscrit el 6 de juny de 2016.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Entitats locals de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

    Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat.

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    El termini estarà obert durant tot l'any.

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    Model normalitzat de petició de servicis.
    Acord aprovatori de l'òrgan competent relatiu a la petició dels servicis.

    Impresos associats

    [ANNEX I] MODEL DE PETICIÓ DE SERVEIS

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.