Sol·licitud d'abonament d'endarreriments per al personal docent de centres privats concertats en pagament delegat. - GVA.ES
Sol·licitud d'abonament d'endarreriments per al personal docent de centres privats concertats en pagament delegat.
Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Des de 06-02-2017
Fins 06-02-2050
Què és
Sol·licitar els endarreriments no percebuts com a conseqüència de la minoració salarial de desembre de 2012 y/o per triennis, triennis de càrrec, complements de càrrec i/o complement d'antiguitat en el període comprés entre gener de 2009 i desembre de 2013, com a conseqüència de l'aplicació...
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (DOGV núm. 236, de 02/10/2016).
A qui va dirigit
Personal docent de centres privats concertats que en el moment de l'abonament dels endarreriments no estigueren d'alta en nòmina de pagament delegat.
Com es tramita
El sol·licitant pot tramitar la seua sol·licitud d'alguna de les tres formes indicades a continuació. En el primer cas, el tràmit serà completament telemàtic.
1.- Amb certificat digital
El sol·licitant ha d'omplir amb les seues dades el model d'instància telemàtica, disponible en la direcció establida a este efecte i seleccionar l'opció o opcions d'abonament de les quanties corresponents a les diferències d'homologació retributiva de desembre de 2012 i/o els endarreriments generats per les actualitzacions dels conceptes indicats en la sol·licitud, segons la situació en què es trobe.
Una vegada omplida i enviada telemàticament al Registre electrònic de la Generalitat, quedarà registrada, emetent-se el corresponent justificant acreditatiu de la seua presentació.
El procediment finalitza amb la notificació al sol·licitant de la Resolució estimatòria o desestimatòria de la seua petició, en el domicili o en l'adreça de correu electrònic indicats en la sol·licitud.
2.- Sense certificat digital
El sol·licitant pot omplir amb les seues dades la sol·licitud que s'ha indicat en l'apartat anterior a través de l'enllaç web establit a l'efecte, i imprimir-la i presentar-la en suport paper en els Registres dels òrgans de la Generalitat, de l'Administració General de l'Estat o de les comunitats autònomes, en les oficines de Correus, o en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. I preferiblement en:
* REGISTRE GENERAL DE LA CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, INVESTIGACIÓ, CULTURA I ESPORT DE VALÈNCIA
Av. Campanar, 32, 46015 - València
Telf.: 961970062
* REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'EDUCACIÓ, INVESTIGACIÓ, CULTURA I ESPORT DE CASTELLÓ DE LA PLANA
Av. del Mar, 23, 12003 - Castelló de la Plana
Telf.: 012
* REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'EDUCACIÓ, INVESTIGACIÓ, CULTURA I ESPORT D'ALACANT
C/ Carratalà, 47, 03007 - Alacant
Telf.: 012
* REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'EDUCACIÓ, INVESTIGACIÓ, CULTURA I ESPORT DE VALÈNCIA
C/ Gregorio Gea, 14, 46009 - València
Telf.: 012
El procediment finalitza conforme s'ha indicat en l'apartat anterior.
3.- Per mitjà de registre d'entrada en suport paper
El sol·licitant pot presentar una instància en suport paper, en algun dels Registres ja mencionats, a excepció del Registre electrònic de la Generalitat.
Per a poder tramitar la dita sol·licitud, les dades imprescindibles que han de costar són NIF, nom i cognoms, IBAN, telèfon i adreça de contacte. El procediment finalitza en els termes ja expressats.
46015 - València/Valencia
Sol·licitud
Es pot realitzar en qualsevol moment, fins a la finalització del termini legalment establit de prescripció de les obligacions de la Hisenda Pública de la Generalitat.
Resolució
46015 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Tràmits i servicis
- Centres docents no universitaris
- Ciutadania
- Educació i formació
- Professorat