• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

AMB EFECTES DES DE L'1 DE JUNY DE 2020, EL CÒMPUT DELS TERMINIS ADMINISTRATIUS QUE HAGEN SIGUT SUSPESOS ES REPRENDRÀ O ES REINICIARÀ, SI AIXÍ S'HA PREVIST EN UNA NORMA AMB RANG DE LLEI APROVADA DURANT LA VIGÈNCIA DE L'ESTAT D'ALARMA I LES PRÒRROGUES D'AQUEST, D'ACORD AMB L'ARTICLE 9 DEL REIAL DECRET 537/2020, DE 22 DE MAIG, PEL QUAL ES PRORROGA L'ESTAT D'ALARMA DECLARAT PEL REIAL DECRET 463/2020, DE 14 DE MARÇ.

EN MATÈRIA TRIBUTÀRIA, EL TERMINI PER A PRESENTAR AUTOLIQUIDACIONS DE TRIBUTS GESTIONATS PER L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA (ATV) ES REGEIX PEL DECRET LLEI 1/2020 (DOGV NÚM. 8774, DE 30/3/2020) I LA CORRECCIÓ D'ERRORS D'AQUEST (DOGV NÚM. 8878 BIS, D'1/4/2020).

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    Tràmit telemàtic general en absència de tràmit telemàtic específic.

    Objecte del tràmit

    El tràmit telemàtic general és un punt d'accés telemàtic perquè la ciutadania puga presentar escrits, comunicacions, sol·licituds, que "no tinguen un tràmit telemàtic específic" assignat a aquest efecte, ja que si hi ha aquest últim, ha de ser el canal d'entrada utilitzat.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Qualsevol persona física o jurídica identificats amb firma electrònica per a la realització d'un tràmit que no té assignat un tràmit telemàtic específic.

    Inici
  • Com sol·licitar-ho? Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través de l'enllaç corresponent:

    Tramitació

    -Excepte la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, la resta disposa d'aquest tràmit telemàtic genera específic.
    -També disposen del tràmit telemàtic general l'Institut Valencià d'Administració tributària (IVAT), l'Institut Valencià de la Joventut (IVAJ.GVA Jove), i el Servei Valencià d'Ocupació i Formació (SERVEF).


    1) Passos que cal seguir:
    a.- Accedir a l'enllaç següent: https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/tramit-generic
    b.- Una vegada en la seu, en la columna de l'esquerra s'ha inclòs un nou apartat anomenat: Tràmit genèric
    c.- En punxar-hi, apareixen totes les conselleries/organismes que disposen d'aquest tràmit, amb l'excepció abans indicada.
    d.-Una vegada seleccionada la conselleria corresponent, es mostren tots els tràmits telemàtics específics i en últim lloc el tràmit telemàtic general, perquè la persona sol·licitant puga seleccionar l'entrada telemàtica al procediment específic de la seua sol·licitud i en cas de que no n'hi haja, puga utilitzar el tràmit telemàtic general.

    2) Requisits tècnics necessaris:
    a) Identificació electrònica
    Ha de disposar d'un certificat digital instal·lat en el sistema operatiu o del DNI electrònic amb el seu lector de targetes instal·lat i configurat degudament.
    Si no disposa de cap d'aquests mitjans d'identificació electrònica pot sol·licitar:
    -Per al certificat digital: en l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV): https://www.accv.es/va/ciutadans/certificats/ o bé en la pàgina de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre de la Reial Casa de la Moneda: https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica
    -Per al DNI electrònic pot obtindre informació en l'enllaç següent: https://sede.policia.gob.es/portalCiudadano/sede/inf_dni.html
    b) Firma electrònica:
    La sol·licitud s'ha de firmar electrònicament amb el certificat. Per a fer-ho, es carrega en la pàgina un mòdul de firma que requereix tindre instal·lat prèviament l'última versió de l'Entorn d'Execució Java (JRE).
    Vegeu requisits mínims de Sistema d'Autenticació i Firma Electrònica (SAFE), en l'apartat "Informació Complementària".

    3) La documentació relativa a procediments que no tinguen tràmit telemàtic específic, en l'àmbit de les Conselleries d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, la podran presentar presencialment i en suport paper, en qualsevol registre de la Generalitat, o bé per mitjà del punt d'accés general del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública:
    https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do

    Inici
  • Informació complementària

    Enllaços

    Requisits mínims del Sistema d'Autenticació i Signatura Electrònica (SAFE)

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.