Detall de Procediment

Convocatòria del programa denominat «Coordinació horària» dirigit a l'alumnat que cursa simultàniament els ensenyaments professionals de Música i/o Dansa i l'Educació Secundària per al curs acadèmic 2024-2025.

Codi SIA: 223777
Codi GUC: 18522
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: TANCAT
(26-02-2024
08-03-2024)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Programa de "Coordinació horària" per al curs acadèmic 2024-2025 en els conservatoris i centres autoritzats d'ensenyaments professionals de Música i Dansa, i en els centres sostinguts amb fons públics que impartisquen els ensenyaments d'Educació Secundària i/o Batxillerat, per a l'alumnat que simultanieja els ensenyaments de règim general d'Educació Secundària Obligatòria o Batxillerat i els ensenyaments de règim especial.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

- Centres sostinguts amb fons públics que impartisquen els ensenyaments d'Educació Secundària Obligatòria i/o Batxillerat. - Alumnat que curse simultàniament ensenyaments professionals de Música i/o Dansa i Educació Secundària durant el curs acadèmic 2024-2025. 1. Una vegada publicada la resolució que resolga la convocatòria per a autoritzar els centres participants en el Programa de Coordinació Horària en el DOGV, l'alumnat que desitge participar en el programa presentarà la sol·licitud de participació, segons l'annex II de l'Ordre 5/2017, de 6 de febrer, en la secretaria del centre d'ensenyament secundari prèviament autoritzat, en el qual es trobe matriculat, en el termini que determine cada centre. 2. L'alumnat, una vegada haja formalitzat el procés de matrícula en els ensenyaments de règim especial, entregarà el certificat de matrícula dels ensenyaments professionals de Música i/o Dansa en el centre d'estudis d'ensenyaments de règim general d'educació secundària en el qual es trobe matriculat. 3. Les sol·licituds de participació presentades fora de termini podran ser ateses si queden places vacants en el programa una vegada realitzada l'adjudicació. 4. Una vegada finalitzada l'adscripció de l'alumnat en el Programa Coordinació Horària, i abans de l'inici del curs escolar dels ensenyaments de Música i Dansa de règim especial, cada comissió de coordinació remetrà a la corresponent direcció territorial amb competències en educació la llista definitiva de l'alumnat que participa.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

CENTRES El termini de presentació de les sol·licituds serà del 26 de febrer al 8 de març de 2024. ALUMNAT Una vegada publicada la resolució per la qual es resol la convocatòria per a autoritzar els centres participants en el Programa de Coordinació Horària en el DOGV, l'alumnat que desitge participar en el programa presentarà la sol·licitud de participació, segons l'annex II de l'Ordre 5/2017, de 6 de febrer, en la secretaria del centre d'ensenyament secundari, prèviament autoritzat, en el qual es trobe matriculat, en el termini que determine cada centre.

Formularis i documentació

CENTRES Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació juntament amb l'Annex I de l'Ordre 5/2017, de 6 de febrer: a) Acta de constitució de la comissió coordinadora, així com l'acta d'aprovació del projecte signada per tots els membres de la comissió esmentada amb anterioritat, i l'escrit de proposta de participació en el programa de la mateixa comissió. b) Les actes del claustre, per a tots els casos, i del consell escolar de cada centre implicat, en el cas dels centres de titularitat pública, signades per part de qui ocupa la secretaria del centre amb el vistiplau de qui exercisca la direcció, en els quals es recolza i s'aprova la participació en el Programa de coordinació horària. c) Projecte de coordinació horària dissenyat per la comissió coordinadora, on es detallarà: 1. La justificació, els objectius i criteris d'avaluació del projecte. 2. La distància existent entre el centre d'ensenyaments de règim general i el centre d'ensenyaments de règim especial. 3. El nombre de places escolars de cada nivell que, el centre que impartix educació secundària, proposa reservar per a l'admissió de l'alumnat de nou ingrés participant en el Programa Coordinació Horària. 4. L'horari lectiu dels diferents grups, així com altres aspectes relacionats amb la distribució temporal, resultat de la coordinació horària, en tots dos ensenyaments. 5. L'experiència en coordinació horària entre tots dos ensenyaments. NOVETAT En la present convocatòria, els centres que desitgen renovar la participació en el programa, per estar autoritzats en el curs actual, segons la Resolució de 21 d'abril de 2023, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual es resol la convocatòria per a autoritzar el Programa de Coordinació Horària dirigit a l'alumnat que cursa simultàniament els ensenyaments professionals de Música o Dansa i l'Educació Secundària per al curs 2023-2024; únicament hauran d'aportar la sol·licitud de participació, adjuntant com a documentació addicional una declaració responsable de la direcció del conservatori o centre autoritzat d'ensenyaments professionals de Música i Dansa, especificant l'alumnat participant en el Programa de Coordinació Horària del curs acadèmic actual, i la previsió per al pròxim curs acadèmic. ALUMNAT Annex II de l'Ordre 5/2017, de 6 de febrer.

Taxa o pagament

Taxa o pagament

Este procediment no requerix pagament de taxes.

Presentació

Presentació

Telemàtica
L'expedient general es tramitarà i presentarà exclusivament per tràmit telemàtic. Totes les comunicacions oficials d'aquest procediment es realitzaran des del correu electrònic oficial de la unitat administrativa amb competències en ensenyaments de règim especial (sogep@gva.es) al correu electrònic oficial del centre d'ensenyaments de règim general, que consta la Guia de centres docents de la GVA.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Constitució de les comissions de coordinació dels centres. - Presentació de les sol·licituds telemàtiques de participació dels centres. - Nomenament de la comissió de valoració. - Autorització provisional dels centres participants. - Reclamacions. - Publicació en el DOGV de la resolució definitiva dels centres participants.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Es podrà interposar recurs d'alçada davant la Secretaria Autonòmica competent en matèria d'educació, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació o publicació. Tot això, de conformitat amb el que es disposa en els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No