Convocatòria del programa denominat «Coordinació horària» dirigit a l'alumnat que cursa simultàniament els ensenyaments professionals de Música i/o Dansa i l'Educació Secundària per al curs acadèmic 2025-2026.

Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 223777
|
Codi GVA: 18522
Descarregar informació
Pendent apertura

Des de 27-02-2025

Fins 09-03-2025

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

 

Programa de "Coordinació horària" per al curs acadèmic 2025-2026 en els conservatoris i centres autoritzats d'ensenyaments professionals de Música i Dansa, i en els centres sostinguts amb fons públics que impartisquen els ensenyaments d'Educació Secundària i/o Batxillerat, per a l'alumnat que simultanieja els ensenyaments de règim general d'Educació Secundària Obligatòria o Batxillerat i els ensenyaments de règim especial.

 

 

 

Terminis
Sol·licitudTermini pendent
Des de 27-02-2025 fins a 09-03-2025

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

 

- Centres sostinguts amb fons públics que impartisquen els ensenyaments d'Educació Secundària Obligatòria i/o Batxillerat.

 

- Alumnat que curse simultàniament ensenyaments professionals de Música i/o Dansa i Educació Secundària durant el curs acadèmic 2025-2026.

 

1. Una vegada publicada la resolució que resolga la convocatòria per a autoritzar els centres participants en el Programa de Coordinació Horària en el DOGV, l'alumnat que desitge participar en el programa presentarà la sol·licitud de participació, segons l'annex II de l'Ordre 5/2017, de 6 de febrer, en la secretaria del centre d'ensenyament secundari prèviament autoritzat, en el qual es trobe matriculat, en el termini que determine cada centre.

 

2. L'alumnat, una vegada haja formalitzat el procés de matrícula en els ensenyaments de règim especial, entregarà el certificat de matrícula dels ensenyaments professionals de Música i/o Dansa en el centre d'estudis d'ensenyaments de règim general d'educació secundària en el qual es trobe matriculat.

 

3. Les sol·licituds de participació presentades fora de termini podran ser ateses si queden places vacants en el programa una vegada realitzada l'adjudicació.

 

4. Una vegada finalitzada l'adscripció de l'alumnat en el Programa Coordinació Horària, i abans de l'inici del curs escolar dels ensenyaments de Música i Dansa de règim especial, cada comissió de coordinació remetrà a la corresponent direcció territorial amb competències en educació la llista definitiva de l'alumnat que participa.

 

 

Com es tramita

Procés de tramitació

 

- Constitució de les comissions de coordinació dels centres.

 

- Presentació de les sol·licituds telemàtiques de participació dels centres.

 

- Nomenament de la comissió de valoració.

 

- Autorització provisional dels centres participants.

 

- Reclamacions.

 

- Publicació en el DOGV de la resolució definitiva dels centres participants.

 

Sol·licitud

Termini
Des de 27-02-2025 fins a 09-03-2025

 

 

CENTRES

 

El termini de presentació de les sol·licituds serà del 27 de febrer al 9 de març de 2025.

 

 

 

ALUMNAT

 

Una vegada publicada la resolució per la qual es resol la convocatòria per a autoritzar els centres participants en el Programa de Coordinació Horària en el DOGV, l'alumnat que desitge participar en el programa presentarà la sol·licitud de participació, segons l'annex II de l'Orde 5/2017, de 6 de febrer, en la secretaria del centre d'ensenyança secundària, prèviament autoritzat, en el qual es trobe matriculat, en el termini que determine cada centre.

 

Documentació

 

CENTRES

 

Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació juntament amb l'Annex I de l'Orde 5/2017, de 6 de febrer:

 

a) Acta de constitució de la comissió coordinadora, així com l'acta d'aprovació del projecte firmada per tots els membres de la comissió esmentada amb anterioritat, i l'escrit de proposta de participació en el programa de la mateixa comissió.

 

b) Les actes del claustre, per a tots els casos, i del consell escolar de cada centre implicat, en el cas dels centres de titularitat pública, firmades per part de qui ocupa la secretaria del centre amb el vistiplau de qui exercisca la direcció, en els quals es recolza i s'aprova la participació en el Programa de coordinació horària.

 

c) Projecte de coordinació horària dissenyat per la comissió coordinadora, on es detallarà:

 

1. La justificació, els objectius i criteris d'avaluació del projecte.

 

2. La distància existent entre el centre d'ensenyances de règim general i el centre d'ensenyances de règim especial.

 

3. El nombre de places escolars de cada nivell que, el centre que impartix educació secundària, proposa reservar per a l'admissió de l'alumnat de nou ingrés participant en el Programa Coordinació Horària.

 

4. L'horari lectiu dels diferents grups, així com altres aspectes relacionats amb la distribució temporal, resultat de la coordinació horària, en les dos ensenyances.

 

5. L'experiència en coordinació horària entre les dos ensenyances.

 

 

 

NOVETAT

 

En la present convocatòria, els centres que desitgen renovar la participació en el programa, per estar autoritzats en el curs actual, segons la Resolució de 7 de maig de 2024, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es resol la convocatòria per a autoritzar el Programa de Coordinació Horària dirigit a l'alumnat que cursa simultàniament les ensenyances professionals de Música o Dansa i l'Educació Secundària per al curs 2024-2025; únicament hauran d'aportar la sol·licitud de participació, adjuntant com a documentació addicional una declaració responsable de la direcció del conservatori o centre autoritzat d'ensenyances professionals de Música i Dansa, especificant l'alumnat participant en el Programa de Coordinació Horària del curs acadèmic actual, i la previsió per al pròxim curs acadèmic.

 

 

ALUMNAT

 

Annex II de l'Orde 5/2017, de 6 de febrer.

 

 

Taxa o pagament

 

Este procediment no requerix pagament de taxes.

 

Forma de presentació
Telemàtica

L'expedient general es tramitarà i presentarà exclusivament per tràmit telemàtic. Totes les comunicacions oficials d'aquest procediment es realitzaran des del correu electrònic oficial de la unitat administrativa amb competències en ensenyaments de règim especial (sogep@gva.es) al correu...

Saber més

Resolució

Observacions

 

Es podrà interposar recurs d'alçada davant la Secretaria Autonòmica competent en matèria d'educació, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació o publicació. Tot això, de conformitat amb el que es disposa en els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Òrgans resolució

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Ciutadania
    • Educació i formació
      • Ensenyaments artístics, d'idiomes i esportives
      • Educació infantil, primària i secundària