Generalitat Valenciana
Detall de Procediments
- Què es pot sol·licitar?
Nom del tràmit
TECG - Aportació de documentació o esmena d'un expedient existent de sol·licitud d'ajudes de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica.
Objecte del tràmit
Este tràmit permet l'aportació de documents a determinats expedient de sol·licitud d'ajuda oberts en la Conselleria dAgricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica.
Inici
L'aportació es pot realitzar:
- Per iniciativa de la persona interessada.
- Com a conseqüència d'un requeriment d'esmena a petició de l'administració. - Qui pot sol·licitar-ho?
Interessats/Sol·licitants
Els titulars, o els seus representants legals, de les sol·licituds d'ajudes presentades amb expedients oberts (i no arxivats) davant de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecológica.
Requeriments
Tindre obert un expedient de sol·licitud d'ajuda (no resolt, ni arxivat) davant de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural.
Inici
Quan l'aportació documental es realitze a requeriment de l'Administració, per a completar o esmenar un expedient d'ajudes, haurà de realitzar-se en el termini concedit en este. - Quan s'ha de sol·licitar?
Termini de presentació
L'aportació de documents es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentres no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
Inici
Si ja se li ha requerit, la documentació s'aportarà en el termini que l'Administració establisca. - Què s'ha de presentar?
Sense perjuí que la persona interessada adjunte la documentació que considere oportuna, així com aquella que, si és el cas, se li haja requerit per l'Administració, quan hi haja models normalitzats s'utilitzaran estos (vegeu els enllaços al final document).
Impresos associats
Inici - Com sol·licitar-ho?
Recursos que procedixen contra la resolució
Els previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú (BOE núm. 285, de 27/11/92) i la nova redacció donada al seu articulat per la Llei 4/1999, de 13 de gener (BOE núm. 12, de 14/01/99).
Inici - Com es tramita telemàticament?
A través de l'enllaç corresponent:
Tramitar amb certificat electrònic:https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_APD_SUGUS&version=1&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=18536
Tramitació
L'interessat s'identificarà amb un certificat de firma digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada.
Inici
Una vegada omplida la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà el o els documents electrònics que haja d'aportar.
Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podrà imprimir una còpia d'este.
La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en eixa matèria, qui procedirà en conseqüència. - Informació complementària
Enllaços
Simulació de Tramitació Telemàtica a la Generalitat Valenciana (Cl@u-firma)
Sistemes de Firma Electrònica admesos i / o utilitzats a la Seu
Sistemes de verificació de Firmes
Inici -
La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.