• Estàs en:
  • Inici /
  • Detall de Procediments

Detall de Procediments

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    Aportació de documentació a un expedient obert del Servei Valencià d'Ocupació i Formació.

    Objecte del tràmit

    Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes o subvencions del SERVEF

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    - Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus) la documentació haurà d'aportar-se en el termini que el Servef haja establit en el dit requeriment.

    - Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions que es tracte fixa un termini de presentació (per exemple, per a la justificació de l'ajuda concedida), la documentació haurà d'aportar-se en el dit termini.

    - En qualsevol altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior al tràmit d'audiència mentres no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.

    Inici
  • On s'ha d'anar?

    Presencial

    Els documents que els interessats dirigisquen als òrgans de les Administracions Públiques podran presentar-se:

    a) En el registre electrònic de l'Administració o Organisme a què es dirigisquen, així com en la resta de registres electrònics de:
    . L'Administració General de l'Estat.
    . Les administracions de les comunitats autònomes.
    . Les entitats que integren l'Administració Local.
    . El sector públic institucional.
    b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
    c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
    d) En les oficines d'assistència en matèria de registres.
    e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

    Per internet

    A través del enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_APD_SUGUS&version=1&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=18744

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    1. Si s'ha rebut un requeriment administratiu, s'aportaran els documents que s'hi sol·liciten.
    En qualsevol altre cas, s'aportarà bé la documentació que considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient obert de que es tracte, segons siga procedent.


    2. Respecte a esta documentació:
    - És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
    - IMPORTANT: tots els documents certificats o firmats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les firmes digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) oferix un servici gratuït de firma de documents PDF.
    Acudisca a http://www.accv.es per a més informació respecte d'això.
    - En el requeriment rebut, o bé, si és el cas, en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert d'ajudes o subvencions a què es realitza l'aportació, apareixerà el llistat de documents a presentar. També apareix la llista de documents en la pàgina corresponent a les subvencions de la web del Servef (http://www.servef.es).
    - Si hi ha model normalitzat del document a aportar, haurà d'utilitzar-se el dit model (en molts casos està disponible en l'apartat "impresos associats" del tràmit de la Guia Prop a què correspon l'expedient obert).
    Si no hi ha model, els documents hauran de ser creats o demanats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar per mitjà d'este tràmit telemàtic.

    Impresos associats

    APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ A UN EXPEDIENT OBERT

    Inici
  • Com sol·licitar-ho? Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través del enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_APD_SUGUS&version=1&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=18744

    Inici
  • Informació complementària

    Sistemes de firma electrònica admesos i usats en la Seu Electrònica de GVA
    https://sede.gva.es/es/web/sede_electronica/sede_certificados

    Inscripció en el Registre de Representants
    http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/

    Enllaços

    Sistemes de signatura electrònica admesos i usats en la Seu Electrònica de GVA

    Inscripció en el Registre de Representats

    Inici
  • Fonts jurídiques i/o documentals

    Normativa

    - Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
    - Esmena: veure article 68 Llei 39/2015
    - Aportació documental:
    - Article 28 Llei 39/2015
    - Article 53.1.e) Llei 39/2015
    - Article 76 Llei 39/2015

    Llista de normativa

    Vegeu la Llei 39/2015 d'1 d'octubre

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.