Aportació de documentació a un expedient obert del Servei Valencià d'Ocupació i Formació (solament per a ajudes/subvenciones). - GVA.ES
Aportació de documentació a un expedient obert del Servei Valencià d'Ocupació i Formació (solament per a ajudes/subvenciones).
LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació
Què és
Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes o subvencions de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació (només per a ajudes/subvencions)
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE, núm. 236, de 02/10/15).
- Esmena: vegeu l'article 68, Llei 39/2015
- Aportació documental:
- Article 28 Llei 39/2015
- Article 53.1.e, Llei 39/2015
- Article 76, Llei 39/2015
A qui va dirigit
Com es tramita
46004 - València/Valencia
Sol·licitud
- Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació haurà d'aportar-se en el termini que LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació haja establit en aquest requeriment.
- Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions que es tracte fixa un termini de presentació (per exemple, per a la justificació de l'ajuda concedida), la documentació ha d'aportar-se dins d'aquest termini.
- En un altre cas, l'aportació es pot fer en qualsevol moment del procediment anterior al tràmit d'audiència mentre no se us haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
1. Si s'ha rebut un requeriment administratiu, s'han d'aportar els documents que s'hi sol·liciten.
En un altre cas, s'ha d'aportar bé la documentació que considere pertinent o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient obert de què es tracte, segons siga procedent.
2. Respecte a aquesta documentació:
- És recomanable que, en primer lloc, reuniu tots els documents que heu de presentar i els guardeu electrònicament en el vostre ordinador, de manera que, posteriorment, pugueu incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
- IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament han d'enviar-se en format PDF i han d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això, l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF.
Entreu en https://www.accv.es/va/ per a obtindre més informació sobre aquest tema.
- En el requeriment rebut, o bé, si escau, en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert d'ajudes o subvencions a què es realitza l'aportació, es troba la llista de documents que s'han de presentar. També apareix la llista de documents en la pàgina corresponent a les subvencions de la web de LABORA (https://labora.gva.es).
- Si hi ha un model normalitzat del document que s'ha d'aportar, ha d'utilitzar-se aquest model (en molts casos està disponible en l'apartat "Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop a què correspon l'expedient obert).
Si no n'hi ha un model, els documents els ha de crear o demanar la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant aquest tràmit telemàtic.
Els documents que els interessats dirigisquen als òrgans de les administracions públiques es poden presentar:
a) En el registre electrònic de l'Administració o l'organisme al qual es dirigisquen, així com en la resta de registres electrònics de:
. L'Administració general de l'Estat.
. Les administracions de les comunitats autònomes.
. Les entitats que integren l'Administració local.
. El sector públic institucional
b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
d) En les oficines d'assistència en matèria de registres.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
Resolució
46004 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Ocupació
- Formació
- Ocupació
- Ajudes, beques i subvencions
- Ocupació