Detall de Procediment

Esmena de documentació per a la convocatòria de places en les residències juvenils de l'IVAJ per al curs acadèmic 2023/2024 per a joves

Codi SIA: 1279118
Codi GUC: 19552
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE LA JOVENTUT IVAJ
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit permet l'aportació de documents a un expedient de sol·licitud per a la convocatòria de places en les residències juvenils de l'IVAJ per al curs acadèmic 2023/2024 per a joves. L'aportació es pot realitzar: - Per iniciativa de la persona interessada. - A conseqüència d'un requeriment d'esmena a petició de l'administració.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones titulars, o els seus/les seues representants legals, de les sol·licituds de places.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

L'aportació de documents es pot dur a terme en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat. Si ja se li ha requerit, la documentació s'ha d'aportar en el termini que l'Administració establisca.

Formularis i documentació

Quan siga per iniciativa de la persona interessada, pot aportar la documentació que considere pertinent. Si es tracta de requeriment administratiu, la que se li sol·licite en aquest requeriment.

Presentació

Presentació

Presencial
Les sol·licituds es presentaren PREFERENTMENT de manera telemàtica (apartats "Per internet" o "Com es tramita telemàticament?". De manera presencial Les sol·licituds podran presentar-se en el Registre de l'IVAJ, en els de les unitats territorials de l'IVAJ d'Alacant o de Castelló, en les residències juvenils o en qualsevol d'aquests llocs: - En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol Administració de les Comunitats Autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions Provincials, Capítols i Consells Insulars, als Ajuntaments dels Municipis segons Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a les entitats que integren l'Administració Local si té subscrit el conveni. - En les oficines de Correus. - En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. - En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
Telemàtica
Aquest tràmit es presentarà preferentment de manera telemàtica.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. La persona interessada s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, emés per una entitat autoritzada. 2. Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i s'adjuntaran els documents electrònics que haja d'aportar. 3. La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal competent en aqueixa matèria.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE, núm. 236, de 02/10/15).

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa