TECE - Alta telemàtica de justificació d'ingressos de la unitat de convivència o del fet que resideixen persones amb diversitat funcional o majors de 65 anys per a l'ajuda complementària de rehabilitació d'edificis. Pla estatal d'habitatge 2018-2021.

Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda

Codi SIA: 1287293
|
Codi GVA: 19582
Descarregar informació
Termini obert

Des de 04-06-2021

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Justificar que la unitat de convivència, beneficiària de les ajudes, que resideix en l'habitatge, té uns ingressos inferiors a 3 vegades l'IPREM (Indexe de Preus de Referència d'Efectes Múltiples), a fi d'obtindre una subvenció complementària per una quantia del 35% del pressupost subvencionable de l'actuació repercutit a aquest habitatge en funció del seu coeficient de participació (%) en les despeses de la comunitat que figure en la seua escriptura o en els possibles acords de la comunitat en el repartiment de les despeses, de conformitat amb el que es disposa en el Reial decret 106/2018, de 9 de març, pel qual es regula el Pla Estatal d'Habitatge 2018-2021.

 

També aquest tràmit s'utilitzarà per a justificar, en el cas d'actuacions de millora de l'accessibilitat de l'edifici, que en l'habitatge en qüestió resideix alguna persona amb diversitat funcional o major de 65 anys a l'efecte d'obtindre l'ajuda complementària del 35% citada en el paràgraf anterior

 

No serà necessària la realització d'aquest tràmit quan s'hagueren sol·licitat en la convocatòria corresponent a l'any 2020 i la documentació aportada en el seu moment estiguera en poder de l'administració, sempre que no s'haja produït variació quant al seu contingut i que la sol·licitud de l'ajuda general figure en el llistat de sol·licituds denegades per agotamento pressupostari

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Des de 04-06-2021
Observacions

Més informació en: ajudesrehabilitacio@gva.es

 

L'atenció presencial d'assessorament s'oferirà en les dependències dels serveis territorials de la Conselleria situats a l'avinguda Aguilera, número 1 (03007 Alacant); avinguda de la Mar, número 16 (12003 Castelló de la Plana), i en el PROP I, al carrer Gregorio Gea, número 27 (46009 València). En aquestes últimes dependències, mitjançant cita prèvia que es pot sol·licitar a través del telèfon d'informació 012 (o 963866000, des de fora de la Comunitat) o per Internet:

 

https://sige.gva.es/qsige/citaprevia.prop/#!/es/home?uuid=4a86-87ca8-9257-816be

Normativa
  • Ordre 7/2018, de 25 de juny, de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, per la qual s'aproven les bases reguladores de les ajudes de rehabilitació d'edificis del Programa de foment de la conservació, de la millora de la seguretat d'utilització i de...
  • Resolució de de 27 de maig de 2021, de la Direcció General de Qualitat, Rehabilitació i Eficiència Energètica, per la qual es convoquen per a l'exercici 2021 les ajudes de rehabilitació d'edificis del Programa de foment de la conservació, de la millora de la seguretat d'utilització i de...

A qui va dirigit

Ciutadania
Administració
Persones interessades

El representant / administrador de la comunitat de propietaris que haja formulat, per autorització d'aquesta, la sol·licitud telemàtica d'ajudes per a la rehabilitació de l'edifici.

 

En el cas d'habitatge unifamiliar que complisca els requisits per a rebre l'ajuda complementària, el sol·licitant de l'ajuda haurà de realitzar aquest tràmit telemàtic de justificació.

Requisits

Haver sol·licitat l'ajuda per a la rehabilitació d'edificis: Actuacions de conservació, seguretat i accessibilitat (RHB-CA).

Com es tramita

Procés de tramitació

L'alta de justificació es formalitzarà telemàticament. El representant/administrador de la comunitat, una vegada haja formulat la sol·licitud d'ajudes de rehabilitació de l'edifici, haurà d'incorporar a l'expedient de tramitació d'ajudes, mitjançant aquest tràmit, la justificació, una a una,...

Saber més
Òrgans de tramitació
La tramitació dels expedients correspondrà als serveis territorials competents en matèria d'habitatge i rehabilitació, en el seu àmbit d'actuació.

Sol·licitud

Termini
Des de 04-06-2021

Obert fins que concloga el període d'esmena d'objeccions a les sol·licituds d'ajudes que a aquest efecte es publique en la WEB de la conselleria.

Documentació
Per cada habitatge que complisca algun dels requisits que condueixen al fet que aqueix habitatge puga rebre la subvenció complementària, l'administrador o representant de la comunitat de propietaris que va formular la sol·licitud telematica d'ajudes, haurà de realitzar aquest tràmit telemàtic per...
Saber més
Forma de presentació

Resolució

Òrgans resolució
La persona titular de la direcció general competent en matèria d'habitatge i rehabilitació, per delegació de la persona titular de la Conselleria d'Habitatge, Rehabilitació i Vertebració del Territori, competència que mitjançant aquesta ordre li confereix, resoldrà sobre la concessió de l'ajuda...
Saber més

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Ciutadania
    • Ajudes, beques i subvencions
      • Habitatge i urbanisme
    • Habitatge i urbanisme
      • Rehabilitació
        • Altres Tràmits
  • Administracions
    • Ajudes i subvencions
      • Administracions locals
        • Obres públiques, urbanisme i habitatge