Tràmit per a l'aportació de documentació a les sol·licituds de reconeixement de la condició de família nombrosa en la Comunitat Valenciana - GVA.ES
Tràmit per a l'aportació de documentació a les sol·licituds de reconeixement de la condició de família nombrosa en la Comunitat Valenciana
Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
Què és
Possibilitar l'aportació de documentació que haja sigut requerida a les persones sol·licitants del reconeixement de la condició de família nombrosa en la Comunitat Valenciana durant la instrucció de la sol·licitud presentada.
- Reial decret 1621/2005, de 30 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció a les famílies nombroses (BOE núm. 15, de 18/1/06).
- Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció a les famílies nombroses (BOE núm. 277, de 19/11/03).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 21/10/15.
- Decret 14/2021, de 29 de gener, del Consell, de regulació del procediment d'emissió i renovació del títol i carnet de família nombrosa (DOGV núm. 9014, de 5/02/2021).
A qui va dirigit
Aquelles persones que han presentat sol·licitud de reconeixement de la condició de família nombrosa.
Haver presentat la sol·licitud d'alta o renovació del reconeixement de la condició de família nombrosa.
Com es tramita
En la instància telemàtica d'esmena, la persona interessada haurà d'indicar el número d'expedient, i adjuntar a la mateixa la documentació.
Sol·licitud
En el cas d'aportar documentació a la sol·licitud a iniciativa pròpia, fins que la mateixa haja sigut resolta per l'organisme competent.
En el cas d'haver rebut requeriment d'aportació de documentació, deu dies hàbils comptats des de l'endemà al de la recepció, per part de la persona interessada, de la notificació d'esmena de la sol·licitud.
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Què faig si... ?
- Vull informació sobre família
- Família nombrosa