Tràmit per a l'aportació de documentació a les sol·licituds de reconeixement de la condició de família nombrosa en la Comunitat Valenciana

Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda

Codi SIA: 2099924
|
Codi GVA: 19612
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Aquelles persones que han presentat sol·licitud de reconeixement de la condició de família nombrosa.

Requisits

Haver presentat la sol·licitud d'alta o renovació del reconeixement de la condició de família nombrosa.

Com es tramita

Procés de tramitació

En la instància telemàtica d'esmena, la persona interessada haurà d'indicar el número d'expedient, i adjuntar a la mateixa la documentació.

Òrgans de tramitació
Les direccions territorials de la Conselleria amb competències en matèria de família.

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

En el cas d'aportar documentació a la sol·licitud a iniciativa pròpia, fins que la mateixa haja sigut resolta per l'organisme competent.

En el cas d'haver rebut requeriment d'aportació de documentació, deu dies hàbils comptats des de l'endemà al de la recepció, per part de la persona interessada, de la notificació d'esmena de la sol·licitud.

Documentació

Es podrà presentar la documentació que la persona sol·licitant considere necessària aportar a la seua sol·licitud o aquella que haja sigut requerida la seua aportació per l'òrgan competent.

Forma de presentació
Telemàtica

EXCLUSIVAMENT per via electrònica en la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es/va/inicio