Detall de Procediments

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    ECOVUT 2021- Programa de subvencions destinades a fomentar la conversió a indefinit de contractes temporals de col·lectius vulnerables.

    Objecte del tràmit

    Aquesta convocatòria té per objecte la concessió de subvencions per a fomentar, en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, la conversió a indefinit de contractes temporals de les persones ocupades amb contractes de caràcter no indefinit que figuren inscrites com a demandants d'ocupació en LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació (motiu demanda: buscar ocupació) fins al moment de la conversió a indefinit del seu contracte (no s'entendrà complit aquest requisit si la inscripció es produeix el dia de la conversió), que en el moment de la conversió a indefinit del seu contracte temporal pertanguen a algun dels col·lectius següents:

    a) Persones en situació o risc d'exclusió social, acreditats pels serveis socials de qualsevol administració pública.
    b) Persones menors de 30 anys.
    c) Persones majors de 50 anys.
    d) Persones amb diversitat funcional.
    e) Dones.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Pot ser beneficiària d'aquestes ajudes qualsevol entitat ocupadora, incloses les persones treballadores autònomes, amb centre de treball a la Comunitat Valenciana.

    Requeriments

    REQUISITS DE LES ENTITATS BENEFICIÀRIES:

    No haver incorregut en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari assenyalades en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; a aquest efecte, les entitats han de presentar la declaració responsable corresponent.

    EXCLUSIONS:

    * En cap cas poden resultar beneficiàries les agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, les societats civils, les comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat que, encara que no tinguen personalitat jurídica, puguen dur a terme les actuacions subvencionables.
    * Aquestes ajudes se sotmeten al règim de minimis que estableix el Reglament (UE) núm. 1407/2013, de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis, publicat en el DOUE L352, de 24 de desembre de 2013. Per aquest motiu, no podran concedir-se a empreses dels sectors següents:
    a) Pesca i aqüicultura, regulats pel Reglament (CE) núm. 104/2000, del Consell.
    b) Producció primària dels productes agrícoles (que figuren en la llista de l'annex I del tractat).
    c) Les ajudes concedides a les empreses que operen en el sector de la transformació i la comercialització de productes agrícoles, en els casos següents:
    c.1) Quan l'import de l'ajuda es determine en funció del preu o de la quantitat de productes d'aquest tipus adquirits a productors primaris o comercialitzats per les empreses interessades.
    c.2) Quan l'ajuda estiga supeditada al fet que una part d'aquesta, o la totalitat, es repercutisca als productors primaris.
    d) Activitats relacionades amb l'exportació a tercers països o estats membres, és a dir, les ajudes directament vinculades a les quantitats exportades, a l'establiment i l'explotació d'una xarxa de distribució o a altres despeses corrents vinculades a l'activitat exportadora.
    e) Ajudes condicionades a la utilització de productes nacionals en lloc d'importats.

    L'aplicació d'aquest règim suposa que l'import total de les ajudes de minimis concedides a una única empresa (s'entendrà per única empresa la definició que estableix l'apartat 2 de l'article 2 del Reglament (UE) núm. 1407/2013, de la Comissió) no excedirà 200.000 euros durant qualsevol període de tres exercicis fiscals. Quan una única empresa faça per compte d'altri operacions de transport de mercaderies per carretera, l'import total de les ajudes de minimis concedides no pot excedir els 100.000 euros durant qualsevol període de tres exercicis fiscals.

    REQUISITS DE LES CONTRACTACIONS:

    * La conversió a indefinit del contracte s'ha d'efectuar amb posterioritat a la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria de subvencions per a l'exercici 2021.
    * La persona treballadora ha d'haver figurat d'alta de manera ininterrompuda (mitjançant un o successius contractes) en l'entitat ocupadora durant almenys els 30 dies previs a la conversió.

    EXCLUSIONS:

    Queden exclosos d'aquest programa els casos següents:
    * Contractes que tinguen un període de prova igual o superior a 2 mesos; els contractes fixos discontinus i els contractes de servei de la llar familiar.
    * Contractes a temps parcial, excepte en el cas de persones amb diversitat funcional severa la jornada de les quals podrà ser de, com a mínim, 15 hores setmanals.
    * Persones treballadores que hagen finalitzat la seua relació laboral amb l'entitat ocupadora en els sis mesos previs a la contractació.
    * Contractacions realitzades per empreses de treball temporal per a la posada a la disposició de la persona treballadora en empreses usuàries en les quals prestaran els seus serveis.
    * Contractacions fetes per empreses que hagen sigut excloses com a beneficiàries de programes d'ocupació.
    * Contractacions realitzades per ocupadors sancionats en els dos anys anteriors a la presentació de la sol·licitud per la comissió d'infraccions greus o molt greus en matèria de prevenció de riscos laborals o Seguretat Social.
    * Relacions laborals de caràcter especial de l'article 2.1 de l'Estatut dels treballadors.
    * Contractacions en què l'entitat ocupadora o els càrrecs directius o membres dels òrgans d'administració de les empreses que revestisquen la forma jurídica de societat o de les entitats privades sense ànim de lucre mantinguen amb la persona treballadora contractada una relació de cònjuge, ascendent, descendent o altres parents, per consanguinitat o afinitat, fins al segon grau, i les seues anàlogues en el cas de les parelles de fet.

    Inici
  • Quantia de l'ajuda / Procediment de pagament

    L'import de la subvenció ascendirà a 11.970 €. Si en la persona contractada concorre, addicionalment, la condició de dona o de persona amb diversitat funcional, l'import ascendirà a 13.300 € €; si concorre la de víctima de violència sobre la dona o la de persona amb diversitat funcional severa, ascendirà a 26.600 €.

    Els contractes a jornada parcial de les persones amb diversitat funcional severa resultaran subvencionables amb la reducció proporcional de la quantia de l'ajuda (contractes d'almenys 15 hores setmanals).

    La liquidació de les ajudes es farà una vegada s'hagen justificat les condicions establides i s'entregarà d'una sola vegada l'import de l'ajuda concedida. No obstant això, aquestes ajudes queden condicionades a l'existència de crèdit suficient.

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    El termini per a la presentació de sol·licituds s'iniciarà l'endemà de la publicació de l'extracte de la resolució d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i finalitzarà el 30 d'abril de 2021 (DOGV nº9026 de 23/02/2021)

    Amb caràcter addicional a aquest termini general, les sol·licituds s'han de presentar en el termini de dos mesos des de la conversió objecte de la subvenció.

    Inici
  • On s'ha d'anar?

    Presencial

    Les persones jurídiques o els seus representants (que han d'estar prèviament autoritzats a través del registre de representants - https://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/) han de presentar la seua sol·licitud (juntament amb la documentació indicada) de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana a través del procediment habilitat a aquest efecte i denominat "ECOVUT 2021 - Programa de subvencions destinades a fomentar la conversió a indefinit de contractes temporals de col·lectius vulnerables".

    Les persones físiques i les persones autoritzades per aquestes a través del registre de representants (https://www.accv.es/va/ciutadans/registre-de-representants/) han de presentar la sol·licitud preferentment segons el que s'ha indicat en el paràgraf anterior amb el certificat reconegut per a ciutadans, sense perjudici de poder presentar-la davant de la corresponent direcció territorial de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació i la resta de llocs que preveu la normativa de procediment administratiu comú, per a la qual cosa ha d'utilitzar els impresos normalitzats localitzats en la pàgina web de LABORA (https://labora.gva.es/va/ciutadania), en l'apartat corresponent a aquesta convocatòria (ECOVUT 2021), llevat que la persona interessada o el seu representant estiguen obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques; en aquest cas, s'ha de presentar segons el que s'ha indicat en el paràgraf anterior.

    Qualsevol sol·licitud presentada seguint un procediment diferent dels que es descriuen ací serà inadmesa.

    Tot això, sense perjudici que es puga presentar en la resta dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    Registres dels òrgans administratius de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació:

    REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL DE LABORA - ALACANT
    C/ PINTOR LLORENÇ CASANOVA, 6Ver plano
    03003 Alacant/Alicante
    Tel: 012
    REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL DE LABORA - VALÈNCIA
    AV. DE L'OEST, 36Ver plano
    46001 València
    Tel: 012
    REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL DE LABORA - CASTELLÓ
    C/ HISTORIADOR VICIANA, 8Ver plano
    12002 Castelló de la Plana
    Tel: 964558657
    REGISTRE GENERAL DE LABORA SERVICI VALENCIÀ D'OCUPACIÓ I FORMACIÓ
    AV. NAVARRO REVERTER, 2Ver plano
    46004 València
    Tel: 963869160

    Per internet

    A través de l'enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_SUB_SUGUS&version=1&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=19632

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    Juntament amb la sol·licitud, s'ha d'aportar la documentació següent:

    a) Si la sol·licitud es presenta de manera no telemàtica per mitjà d'un representant, l'acreditació de la representació.

    b) Dades de domiciliació bancària, segons el model normalitzat. Si la sol·licitud es presenta de manera no telemàtica, se n'han de presentar dos exemplars.

    c) Declaració responsable que indique que la contractació no incorre en cap causa d'exclusió.

    d) Declaració responsable del compliment de la normativa sobre integració laboral de persones amb discapacitat o, si escau, l'exempció d'aquesta obligació.

    e) Declaració responsable sobre altres ajudes rebudes per als mateixos costos subvencionables o el mateix fet subvencionable, o de no haver-ne obtingut cap, a fi de comprovar que no se superen els límits de l'apartat 2 de l'article 5 del Reglament (UE) 1407/2013, de la Comissió.

    f) Declaració responsable de no haver incorregut en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària ni per a ser receptora del pagament al qual fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 13 i l'apartat 5 de l'article 34 de la Llei 38/2003, segons el model normalitzat.

    g) Declaració responsable de les ajudes de minimis concedides a la persona o l'entitat sol·licitant durant els dos exercicis fiscals anteriors i durant l'exercici fiscal en curs, segons el model normalitzat.

    h) Comunicació a la persona treballadora del cofinançament pel Fons Social Europeu de l'ajuda sol·licitada, segons el model normalitzat.

    i) Informe de la Tresoreria General de la Seguretat Social relatiu a la plantilla mitjana de l'entitat ocupadora de persones treballadores en situació d'alta entre els 30 dies previs a la conversió i el dia de la conversió (31 dies).

    j) Si escau, acreditació de la condició de dona víctima de la violència sobre la dona, de conformitat amb el que disposa l'article 9, apartats 1 i 2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

    k) Justificant de l'ompliment del formulari inicial d'indicadors per la persona treballadora (en la web de LABORA relativa a l'ajuda ECOVUT estan disponibles els enllaços per a omplir aquest formulari i el justificant que es generarà després de l'ompliment és el que cal aportar signat per la persona contractada).

    l) Contracte de treball que dona lloc a la subvenció.

    m) Acreditació, si escau, de la situació o el risc d'exclusió social dels serveis socials de qualsevol administració pública.

    n) Si escau, diagnòstic de malaltia o trastorn mental emés pel centre públic de salut mental, d'acord amb el que preveu la disposició addicional segona de l'Ordre 10/2018.

    Excepte que conste l'oposició expressa de l'entitat o la persona sol·licitant (en aquest cas, cal aportar la documentació acreditativa corresponent), LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació recaptarà, a través de la plataforma autonòmica d'intermediació (PAI) i altres sistemes habilitats a aquest efecte, la informació relativa als punts següents:

    a) Identitat de la persona física sol·licitant i, si escau, del seu representant.

    b) Comunicació a LABORA Servei d'Ocupació del contracte de treball que dona lloc a la subvenció.

    c) Alta en la Seguretat Social de la persona contractada.

    d) Certificació positiva de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, de la conselleria competent en matèria d'hisenda i de la Tresoreria General de la Seguretat Social, de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

    e) Acreditació que la persona contractada va romandre desocupada i inscrita com a demandant d'ocupació en LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació fins a la conversió a indefinit del seu contracte.

    f) Certificat o resolució acreditativa de la diversitat funcional de la persona contractada, d'acord amb el que preveu la disposició addicional segona de l'Ordre 10/2018.

    Impresos associats

    MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

    DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO TROBAR-SE EN CAP DELS SUPÒSITS DELS ARTICLES 13.2, 13.3 Y 34.5 DE LA LLEI 38/2003 GENERAL DE SUBVENCIONS

    DECLARACIÓ D'AJUDES DE MINIMIS

    [ANNEX I] ANNEX I. AJUDES PER LA CONVERSIÓ A INDEFINIT DE CONTRACTES TEMPORALS DE DETERMINATS COL·LECTIUS VULNERABLES

    [ANNEX II] ANNEX II. AJUDES PER A LA CONVERSIÓ A INDEFINITS DE CONTRACTES TEMPORALS DE DETERMINATS COL·LECTIUS VULNERABLES

    COMUNICACIÓ A LA PERSONA TREBALLADORA

    Inici
  • Com sol·licitar-ho?

    Passos

    Passos:

    1. Presentació de la sol·licitud i la documentació requerida.

    2. La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva, per a la qual cosa es tindrà en compte com a únic criteri el moment en què s'haja completat la presentació de la sol·licitud (que comprenga l'imprés de sol·licitud i la documentació restant exigida per la convocatòria) en qualsevol dels registres previstos en la normativa de procediment administratiu comú.

    3. La instrucció correspondrà a les direccions territorials de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació competents en matèria d'ocupació.

    4. L'òrgan instructor podrà demanar a les persones interessades l'aportació addicional de tots els documents i les dades aclaridores que estime necessaris per a resoldre sobre la sol·licitud presentada.

    5. Una vegada examinades les sol·licituds, l'òrgan instructor remetrà un informe en què farà constar que les entitats beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per a la concessió de les ajudes.

    6. En cada direcció territorial de LABORA del Servei Valencià d'Ocupació i Formació, es constituirà un òrgan col·legiat integrat per la persona titular del servei territorial competent en matèria d'ocupació o la persona que designe per a la seua substitució, que el presidirà; dos vocals i una persona que ocuparà la secretaria, amb veu però sense vot. Les persones que ocupen les vocalies i la secretaria les designarà la persona titular de la direcció territorial de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació entre personal funcionari adscrit al servei territorial competent en matèria d'ocupació. L'òrgan col·legiat emetrà periòdicament informes en els quals es concrete el resultat de les avaluacions dutes a terme en relació amb els períodes de temps que considere.

    7. En vista de l'informe de l'òrgan col·legiat, l'òrgan instructor formularà les propostes de concessió a l'òrgan concedent.

    8. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds presentades correspon, per delegació, a la persona titular de la direcció territorial de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació corresponent.

    Recursos que procedixen contra la resolució

    La resolució posa fi a la via administrativa i, contra aquesta, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, en un termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos computat en els mateixos termes, davant del jutjat contenciós administratiu de la província corresponent, de conformitat amb el que estableixen els articles 8 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

    Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través de l'enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=DGM_SUB_SUGUS&version=1&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=19632

    Tramitació

    S'ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat o certificat de representant d'entitat (si la sol·licitud l'efectuen les persones jurídiques o els seus representants) o certificat reconegut per a ciutadans (si la sol·licitud l'efectuen persones físiques o persones autoritzades per aquestes a través del Registre de representants).

    Informació adicional

    Enllaç d'aquesta guia "Tramitar amb certificat".

    Inici
  • Informació complementària

    Destinataris i beneficiaris finals de l'acció: entitats ocupadores de naturalesa privada, incloses les persones treballadores autònomes.

    Nombre de beneficiàries previstes: 700.

    Quantia/pressupost: 12.500.000 euros.

    Criteris de valoració

    La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva, per a la qual cosa es tindrà en compte com a únic criteri el moment en què s'haja completat la presentació de la sol·licitud (que comprenga l'imprés de sol·licitud i la documentació restant exigida per la convocatòria) en qualsevol dels registres que preveu la normativa de procediment administratiu comú.

    En cas que diferents expedients tinguen la mateixa data de criteri i no resultara possible prioritzar-los per hora de presentació, es prioritzarà la sol·licitud de subvenció per la contractació de persones amb diversitat funcional (prioritzades, al seu torn, en funció del grau de discapacitat més alt) i, en defecte d'això, la sol·licitud de subvenció per la contractació de dones; si l'empat persistira, es prioritzarà en funció de la data de sol·licitud més antiga i, si d'aquesta manera tampoc es resolguera l'empat, en funció del número d'expedient més baix.

    Obligacions

    A més del que disposa l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, són obligacions del beneficiari:
    a) Formalitzar els contractes de treball per escrit.
    b) Els contractes a jornada parcial de persones amb diversitat funcional severa han de recollir expressament en el clausulat el nombre d'hores setmanals de treball; els contractes per obra o servei, la seua durada estimada expressada en mesos complets.
    c) Mantindre l'ocupació creada durant almenys vint-i-quatre mesos.
    d) Durant el període de manteniment del contracte subvencionat, no podrà disminuir la plantilla mitjana dels treballadors en situació d'alta en l'entitat beneficiària, llevat que aquesta situació responga a vacants originades per la baixa voluntària, la mort, la discapacitat sobrevinguda, la jubilació per motius d'edat o l'acomiadament disciplinari, o per causes objectives no declarades improcedents de la persona treballadora. A aquest efecte, es compararà la plantilla mitjana acreditada en la sol·licitud amb la que resulte dels informes a què fa referència la lletra e.
    e) Aportar, en el termini d'un mes després de la finalització del període de manteniment del contracte, l'informe de la Tresoreria General de la Seguretat Social relatiu a la plantilla mitjana de l'entitat ocupadora de les persones treballadores en situació d'alta durant aquest període de manteniment. L'obligació de manteniment s'entendrà complida si l'informe de plantilla mitjana dels 24 mesos és igual o superior a l'informe de plantilla mitjana dels 31 dies.
    f) Facilitar totes les dades i la informació, en qüestions relacionades amb les subvencions concedides, que li requerisca LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació.
    g) Comunicar a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, així com qualsevol incidència o variació que es produïsca en relació amb la subvenció concedida.
    h) Disposar dels llibres comptables, els registres diligenciats i altres documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial corresponent; així com conservar els documents (inclosos els electrònics) que justifiquen l'aplicació dels fons rebuts, mentre puguen ser objecte de control, que han de ser originals o còpies certificades d'acord amb aquests.
    i) Les persones jurídiques han de comptabilitzar el cobrament de la subvenció a través d'un codi comptable específic, l'extracte comptable del qual s'ha d'aportar a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació en el termini indicat en la lletra e del resolc setzé de la convocatòria, juntament amb el model normalitzat sobre el compliment d'aquesta obligació de comptabilitat separada.
    j) En el cas que la convocatòria d'aquestes ajudes resulte cofinançada pel Fons Social Europeu, la documentació justificativa (inclosos els documents electrònics) s'ha de conservar durant un termini de tres anys a partir del 31 de desembre següent a la presentació dels comptes en què estiguen incloses les despeses definitives de l'operació, tal com es defineix en l'article 140.1 del Reglament (UE) núm. 1303/2013, del Parlament Europeu i del Consell, de 17 de desembre de 2013, (que s'estima que puga tindre lloc al voltant de l'any 2025) o durant el termini que puga establir el reglament que el substituïsca o la normativa reguladora de qualsevol altre fons que aprove la Unió Europea.
    k) Atés que aquestes ajudes resulten cofinançades pel Fons Social Europeu, el beneficiari estarà subjecte a les normes d'informació i publicitat que estableix el Reglament (UE) 1303/2013, del Parlament Europeu i del Consell, de 17 de desembre de 2013, o el reglament que el substituïsca o la normativa reguladora de qualsevol altre fons que aprove la Unió Europea. Entre aquestes normes, cal destacar que la concessió de la subvenció implica l'acceptació de ser inclòs en una llista d'operacions, que es publicarà de manera electrònica o per qualsevol altre mitjà, en la qual figuraran els beneficiaris, l'operació finançada i l'import de l'ajuda. Així mateix, ha de comunicar a la persona contractada que aquestes ajudes estan cofinançades pel Fons Social Europeu. Així mateix, el beneficiari estarà subjecte a les normes d'informació i publicitat que recull el Reglament d'execució (UE) núm. 821/2014, de la Comissió, de 28 de juliol de 2014, pel qual s'estableixen disposicions d'aplicació del Reglament (UE) núm. 1303/2013, del Parlament Europeu i del Consell (o reglament que el substituïsca o la normativa reguladora de qualsevol altre fons que aprove la Unió Europea), pel que fa a les modalitats concretes de transferència i gestió de les contribucions del programa, la presentació d'informació sobre els instruments financers, les característiques tècniques de les mesures d'informació i comunicació de les operacions, i el sistema per al registre i l'emmagatzematge de dades.
    l) Complir les obligacions de transparència que estableix la legislació bàsica, de conformitat amb el que disposa l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, en cas que l'entitat perceba, durant el període d'un any, ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 100.000 euros, o quan almenys el 40 % del total dels seus ingressos anuals tinguen caràcter d'ajuda o de subvenció pública, sempre que arriben, com a mínim, a la quantitat de 5.000 euros. Sense perjudici del que s'ha dit amb anterioritat, qualsevol beneficiari que perceba, durant el període d'un any, ajudes o subvencions de l'Administració autonòmica o de qualsevol altra entitat enumerada en l'article 2 de la Llei 2/2015, per un import superior a 10.000 euros, ha de donar la publicitat adequada a aquesta, i ha d'indicar, almenys, l'entitat pública concedent, l'import rebut i el programa, l'activitat, la inversió o l'actuació subvencionades. La difusió d'aquesta informació s'ha de fer preferentment a través de les pàgines web corresponents. En cas que no disposen de pàgina web en què puguen fer aquesta publicitat, poden complir amb aquesta obligació a través del portal que pose a la seua disposició la Generalitat.
    m) Aportar, en el termini indicat en la lletra e del resolc setzé, una declaració en model normalitzat sobre el compliment de les obligacions de transparència a què fa referència la lletra anterior.
    n) Facilitar a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació les mesures d'acompanyament que propicien l'adequació de la inserció recollides en la disposició addicional quarta de l'Ordre. En aquest sentit, el beneficiari ha de concedir al treballador el permís necessari en horari laboral perquè acudisca a l'Espai LABORA, a fi que es facen les tasques d'acompanyament i orientació durant el període de manteniment del contracte.

    Sancions

    Els incompliments que puguen qualificar-se com a infracció administrativa donaran lloc a la incoació del procediment sancionador, d'acord amb els articles 52 i següents de la Llei general de subvencions, i els articles 173 i següents de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.

    Enllaços

    Aportació de documentació a un expedient obert del SERVEF

    Inscripció en el Registre de representants.

    Informació sobre l'obligatorietat de relacionar-se amb l'Administració electrònicament.

    Informació per a la presentació telemàtica.

    Per a qualsevol informació addicional (normativa, notes aclaridores, etc.), es pot consultar la convocatòria (ECOVUT 2021) en l'apartat "Empreses" de la web de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació (http://www.labora.es).

    Comunicació 1/2017, de 3 d'abril, del Servei Nacional de Coordinació Antifrau de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat.

    Inici
  • Fonts jurídiques i/o documentals

    Normativa

    - ORDRE 10/2018, de 12 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores del programa de foment d'ocupació per a la contractació de persones pertanyents a col·lectius vulnerables. (DOGV núm. 8339, 16.07.2018)
    - RESOLUCIÓ de 30 de desembre de 2020, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoca per a l'exercici 2021 el Programa de foment de la conversió a indefinit de contractes temporals de determinats col·lectius vulnerables en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, regulat en l'Ordre 10/2018, de 12 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball (AVALEM EXPERIÈNCIA)(DOGV núm. 9026, de 23/02/2021).
    - Extracte de la Resolució de 30 de desembre de 2020, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoca per a l'exercici 2021 el Programa de foment de la conversió a indefinit de contractes temporals de determinats col·lectius vulnerables en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 9026, de 23/02/2021).
    - -RESOLUCIÓ de 26 de juliol de 2021, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual s'incrementa i distribueix l'import global màxim establit en la Resolució de 30 de desembre de 2020, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoca, per a l'exercici 2021, el Programa de foment de la conversió a indefinit de contractes temporals de
    determinats col·lectius vulnerables en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, regulat en l'Ordre 10/2018, de 12 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball (AVALEM EXPERIÈNCIA). (DOGV 9139 de 30/07/2021)
    - Extracte de la Resolució de 26 de juliol de 2021, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual s'incrementa i distribueix l'import
    global màxim establit en la R esolució de 30 de desembre de 2020, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoca, per a l'exercici 2021, el Programa de foment de la conversió a indefinit de contractes temporals de determinats col·lectius vulnerables en l'àmbit territorial de la Comunitat. Valenciana, regulat en l'Ordre 10/2018, de 12 de juliol, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius i Treball (AVALEM EXPERIÈNCIA). (DOGV 9139 de 30/07/2021)

    Llista de normativa

    Annex I del Tractat de funcionament de la Unió Europea.

    Vegeu la RESOLUCIÓ de 30 de desembre de 2020, del director general de LABORA.

    Vegeu l'extracte de la Resolució de 30 de desembre de 2020, del director general de LABORA.

    RESOLUCIÓ de 26 de juliol de 2021, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual s'incrementa i distribueix l'import global màxim establit en la Resolució de 30 de desembre de 2020.

    Extracte de la Resolució de 26 de juliol de 2021, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual s'incrementa i distribueix l'import global màxim establit en la Resolució de 30 de desembre de 2020.

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.