Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV)

Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 1778556
|
Codi GVA: 19684
Descarregar informació
Temini tancat

Des de 25-07-2024

Fins 07-08-2024

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Sol·licitar la reclamació de la qualificació de les proves de llenguatges específics: Llenguatge administratiu, Llenguatge als mitjans de comunicació i Correcció de textos

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 25-07-2024 fins a 07-08-2024

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Les persones que hagen obtingut la qualificació de NO APTE en les proves de la JQCV de la convocatòria de 2024.

Com es tramita

Procés de tramitació

- El president de la Comissió Coordinadora de les proves de la JQCV emetrà una resolució sobre la
ratificació o la rectificació de la qualificació contra la qual es presenta la reclamació.

- La JQCV contestarà totes les reclamacions, notificant la resolució corresponent a través de notificació electrònica a la carpeta ciutadana de la GVA (en cas que s'haja usat el tràmit electrònic) o de carta certificada al domicili de l'interessat.

- Les reclamacions seran resoltes en el termini de tres mesos des de la finalització del termini per a presentar la reclamació, transcorregut el qual es consideraran desestimades les reclamacions no resoltes.

Sol·licitud

Termini
Des de 25-07-2024 fins a 07-08-2024

- Termini per a presentar la sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de llenguatges específics és del 25 de juliol fins al 7 d'agost de 2024 (tots dos inclosos).

- Les sol·licituds de reclamació presentades abans o després del termini establit, es consideraran fora de termini per extemporànies.

Documentació
- La sol·licitud de reclamació de la qualificació ha d'estar suficientment motivada i ha d'ajustar-se a algun dels motius que s'especifiquen en el formulari de sol·licitud; en cas contrari, no es prendrà en consideració. El desacord amb la qualificació obtinguda no és un motiu de reclamació de la...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat....
Saber més
    Presencial

    - L'imprés de sol·licitud de reclamació, una vegada omplit, s'ha d'imprimir, signar i presentar en el registre d'entrada de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, de les direccions territorials de València, Alacant o Castelló, a les oficines d'assistència en matèria de registres, o bé mitjançant qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. A la sol·licitud de reclamació podeu adjuntar qualsevol altre escrit o documentació addicional que considereu oportuna.

    - En cas que es presente en una oficina de correus, cal que es remeta la sol·licitud per correu certificat i en sobre obert perquè siga segellada per l'oficina de Correus, amb la data de presentació, tal com s'estableix reglamentàriament. Si no s'acompleix aquest requisit, la data de presentació que es tindrà en compte serà la data d'entrada en el registre de l'organisme.

    - Preferentment a les oficines de registre de:

    On dirigir-se

    Resolució

    Termini màxim
    Les reclamacions seran resoltes pel president de la Comissió Coordinadora de la JQCV en el termini de tres mesos des de la finalització del termini per a presentar la reclamació, transcorregut el qual es consideraran desestimades les reclamacions no resoltes.
    Efecte silenci / Esgota via administrativa
    Desestimatori
    / No
    Recurs que procedeix contra la resolució
    Alçada
    Observacions

    Contra la resolució de la reclamació, que no posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació de la resolució, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015,...

    Saber més