Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) - GVA.ES
Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV)
Què és
Sol·licitar la reclamació de la qualificació de les proves de llenguatges específics: Llenguatge administratiu, Llenguatge als mitjans de comunicació i Correcció de textos
A qui va dirigit
Les persones que hagen obtingut la qualificació de NO APTE en les proves de la JQCV de la convocatòria de 2024.
Com es tramita
- El president de la Comissió Coordinadora de les proves de la JQCV emetrà una resolució sobre la
ratificació o la rectificació de la qualificació contra la qual es presenta la reclamació.
- La JQCV contestarà totes les reclamacions, notificant la resolució corresponent a través de notificació electrònica a la carpeta ciutadana de la GVA (en cas que s'haja usat el tràmit electrònic) o de carta certificada al domicili de l'interessat.
- Les reclamacions seran resoltes en el termini de tres mesos des de la finalització del termini per a presentar la reclamació, transcorregut el qual es consideraran desestimades les reclamacions no resoltes.
46015 - València/Valencia
46015 - València/Valencia
Sol·licitud
- Termini per a presentar la sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de llenguatges específics és del 25 de juliol fins al 7 d'agost de 2024 (tots dos inclosos).
- Les sol·licituds de reclamació presentades abans o després del termini establit, es consideraran fora de termini per extemporànies.
- L'imprés de sol·licitud de reclamació, una vegada omplit, s'ha d'imprimir, signar i presentar en el registre d'entrada de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, de les direccions territorials de València, Alacant o Castelló, a les oficines d'assistència en matèria de registres, o bé mitjançant qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. A la sol·licitud de reclamació podeu adjuntar qualsevol altre escrit o documentació addicional que considereu oportuna.
- En cas que es presente en una oficina de correus, cal que es remeta la sol·licitud per correu certificat i en sobre obert perquè siga segellada per l'oficina de Correus, amb la data de presentació, tal com s'estableix reglamentàriament. Si no s'acompleix aquest requisit, la data de presentació que es tindrà en compte serà la data d'entrada en el registre de l'organisme.
- Preferentment a les oficines de registre de:
On dirigir-se
46015 - València/Valencia
03007 - Alacant/Alicante
12003 - Castelló/Castellón
46009 - València/Valencia
Resolució
Contra la resolució de la reclamació, que no posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació de la resolució, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015,...
46015 - València/Valencia
46015 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Educació i formació
- Aprenentatge del valencià