Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) - GVA.ES
Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV)
Què és
- Sol·licitar la reclamació de la qualificació de les proves dels certificats de capacitació tècnica: Llenguatge administratiu, Llenguatge als mitjans de comunicació i Correcció de textos.
El tràmit de reclamació de la qualificació s'ha de sol·licitar amb posterioritat al tràmit de revisió de la prova. Pot consultar el tràmit de revisió de la prova en l'apartat "procediments relacionats".
A qui va dirigit
Les persones que hagen obtingut la qualificació de NO APTE en les proves de Llenguatge administratiu, Llenguatge als mitjans de comunicació o Correcció de textos de la convocatòria de proves de 2025.
Com es tramita
- Les reclamacions seran resoltes per la Comissió Coordinadora en el termini de tres mesos des de la finalització del termini per a interposar la reclamació, transcorregut el qual es consideraran desestimades les reclamacions no resoltes i es consideraran definitius els resultats no modificats amb efecte de la data de la resolució per la qual es feia pública la llista provisional.
- La JQCV contestarà totes les reclamacions, per la qual cosa notificarà la resolució corresponent a través de notificació telemàtica (en cas que s'haja utilitzat el tràmit electrònic) o de carta certificada en el domicili de la persona interessada.
- La presentació telemàtica de la sol·licitud de reclamació comportarà l'autorització perquè la JQCV notifique la resolució corresponent per mitjans electrònics
46015 - València/Valencia
46015 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
- La reclamació de la qualificació es podrà interposar en el termini de cinc dies, a comptar des de l'endemà de la finalització del termini de revisió de la prova, publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.(DOGV núm 10152 de 16.07.2025).
- Les sol·licituds presentades abans o després del termini establit es consideraran fora de termini per extemporànies.
- Termini per a presentar la sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves dels certificats de capacitació tècnica: Llenguatge administratiu, Mitjans de comunicació i Correcció de textos: del 24 al 30 de juliol de 2025.
- La sol·licitud de reclamació de la qualificació ha d'estar suficientment motivada i ha d'ajustar-se a algun dels motius que s'especifiquen en el formulari de sol·licitud; en cas contrari, no es prendrà en consideració. El desacord amb la qualificació obtinguda no és un motiu de reclamació de la qualificació.
-Si ho desitgeu, podeu adjuntar al formulari de reclamació qualsevol escrit addicional que considereu oportú.
Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat....
- L'imprés de sol·licitud de reclamació, una vegada omplit, s'ha d'imprimir, signar i presentar en el registre d'entrada de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, de les direccions territorials de València, Alacant o Castelló, a les oficines d'assistència en matèria de registres, o bé mitjançant qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. A la sol·licitud de reclamació podeu adjuntar qualsevol altre escrit o documentació addicional que considereu oportuna.
- En cas que es presente en una oficina de correus, cal que es remeta la sol·licitud per correu certificat i en sobre obert perquè siga segellada per l'oficina de Correus, amb la data de presentació, tal com s'establix reglamentàriament. Si no s'acompleix aquest requisit, la data de presentació que es tindrà en compte serà la data d'entrada en el registre de l'organisme.
- Preferentment a les oficines de registre de:
On dirigir-se
46015 - València/Valencia
03007 - Alacant/Alicante
12003 - Castelló/Castellón
46009 - València/Valencia
Resolució
Les reclamacions seran resoltes per la Comissió Coordinadora en el termini de tres mesos des de la finalització del termini per a interposar la reclamació, transcorregut el qual es consideraran desestimades les reclamacions no resoltes i es consideraran definitius els resultats no modificats amb efecte de la data de la resolució per la qual es feia pública la llista provisional de resultats.
Contra la resolució de la Comissió Coordinadora, que no posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada davant la Direcció General d'Ordenació Educativa i Política Lingüística en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació de la resolució, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
46015 - València/Valencia
46015 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Educació i formació
- Aprenentatge del valencià
- Educació i formació
PERFILS
- Ciutadania
- Docents
- Estudiants