Detall de Procediment

Presentació de sol·licituds per part de les entitats d'iniciativa social per a la concertació de serveis addicionals o de nova creació per al període 2023-2026.

Codi SIA: 1996561
Codi GUC: 19735
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: TANCAT
(01-06-2023
30-06-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

L'objecte del concert és la convocatòria de places per al Servei de centre d'acolliment residencial per a persones menors d'edat que es troben sota la guarda o tutela de la Generalitat són llars obertes d'atenció integral i caràcter educatiu per a xiquets, xiquetes i adolescents en situació de guarda i/o tutela que es troben privats d'un ambient familiar idoni, proporcionant-los un lloc de residència i convivència i una atenció orientada al seu desenvolupament holístic i comunitari.

Requisits

Requisits

a) Estar degudament inscrites en l'àrea d'atenció corresponent a infància i adolescència en el Registre General de Titulars d'Activitats, de Serveis i de Centres de Serveis Socials de la Conselleria competent en matèria de serveis socials. b) Comptar amb l'acreditació administrativa exigida per la normativa sectorial. c) Trobar-se al corrent en el pagament de les obligacions tributàries i de la seguretat social. d) Disposar el centre o servei d'autorització de funcionament, conforme a la normativa general de serveis socials i la normativa sectorial, o estar en disposició d'obtindre-la amb anterioritat a la data de resolució de la present convocatòria. En tot cas, en el moment de l'adjudicació del concert, l'entitat haurà de disposar de l'autorització de funcionament. En el cas d'aquells serveis d'acció concertada de la present convocatòria que no compten amb normativa sectorial d'aplicació, hauran de presentar al costat de la seua sol·licitud una declaració responsable per la qual es comprometen a complir tots els requisits de funcionament exigits en l'annex tècnic de la present convocatòria. (Annex VI) e) Acreditar o estar en condicions de disposar d'un certificat de qualitat del centre o servei. En el cas de no constar amb aquest certificat, l'entitat haurà de presentar una declaració responsable, en els termes previstos en la disposició transitòria cinquena del Decret 181/2017. En tot cas haurà d'acreditar-se abans de la corresponent pròrroga. f) En el cas dels centres, acreditar la titularitat del centre o la disponibilitat per qualsevol títol jurídic vàlid per un període no inferior al de la vigència del concert, així com l'autorització de l'entitat o persona titular del local on està situat el centre i mantindre-la durant tot l'acord d'acció concertada, exceptuant el que està disposat en l'article 24 del Decret 181/2017. g) No estar incurs en les prohibicions que estableix l'article 8 del Decret 181/2017 per a concertar amb l'administració. h) Compromís de comunicar els canvis en la titularitat o autoritzacions del centre objecte del concert i qualsevol trasllat o modificació substancial que afecte la naturalesa del concert. i) Posar a la disposició de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives com a mínim el 85% de les places autoritzades del centre o servei per a la seua inclusió en el Sistema Públic Valencià de Serveis Socials mitjançant la concertació d'aquestes, aquest percentatge podrà ser superior tal com es dispose en els annexos tècnics dels sectors de l'acció concertada. En casos excepcionals i degudament justificats, es podrà prendre com a referència el percentatge d'ocupació real del centre d'acord amb l'última convocatòria d'acció concertada. j) El percentatge restant de les places restants no posades a disposició per part de les entitats en l'acció concertada a la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, no podran ser cobertes mitjançant prestacions vinculades al servei o prestacions vinculades de garantia de les tipologies de places o serveis vinculades al propi objecte de les convocatòries d'acció concertada.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podran sol·licitar el concert entitats d'iniciativa social que complisquen els requisits per a accedir al règim d'acció concertada i per a actuar com a institucions col·laboradores en l'àmbit de la infància i l'adolescència. D'acord amb l'article 180 de la Llei 26/2018, poden ser entitats col·laboradores en l'execució de mesures de justícia juvenil i la protecció de la infància i l'adolescència, les associacions, fundacions, cooperatives i altres entitats sense ànim de lucre.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà des de l'endemà de la publicació de l'anunci fins al dia 30-06-2023, d'acord amb els article 37 a 39 del Decret 181/2017, de 17 de novembre, del Consell, pel qual es desenvolupa l'acció concertada per a la prestació de serveis socials en l'àmbit de la Comunitat Valenciana per entitats d'iniciativa social i l'article 35 de l'Annex I de la Resolució de 21 de juny de 2022 de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es convoquen els acords d'acció concertada en matèria de serveis socials.

Formularis documentació

a) Sol·licitud de participació en el concert social, conformement a l'annex VI. b) Certificat acreditatiu de l'acord adoptat per l'òrgan competent de l'entitat en el qual s'autoritze el representant legal la participació en el procediment de selecció i la sol·licitud del concert social (apartat E de l'annex VI). c) Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Hisenda estatal i autonòmica i de les obligacions amb la Seguretat Social, en cas que no autoritzen la consulta interactiva d'aquesta documentació (apartat F de l'annex VI). d) Declaració responsable de l'entitat de no estar incursa en cap causa de prohibició per a concertar (apartat G de l'annex VI). e) Fitxa Tècnica de funcionament del servei i activitats del centre (apartat A de l'annex VII). f) Relació de professionals i personal d'atenció directa amb què compta el Servei, amb indicació del nom i cognoms dels seus components, lloc de treball, titulació, habilitació, homologació o certificació de les capacitats professionals i formació adequada per a l'acompliment de les tasques que realitza, tipus de relació laboral dels mateixos amb l'entitat titular, antiguitat, nombre d'hores setmanals de dedicació de cadascun d'ells i funcions que realitzen. En el cas que es tracte de serveis o centres de nova creació s'aportarà un compromís de contractació del personal requerit per al correcte funcionament d'aquest recurs, havent d'aportar la documentació prèviament indicada en el termini d'un mes després de la formalització de l'acord d'acció concertada, així com una adscripció dels mitjans necessaris. g) Declaracions responsables corresponents a les clàusules socials, conformement a l'apartat H de l'annex VI. h) Document d'autobaremació, conformement a l'annex VIII. i) Documents acreditatius dels mèrits i protocols computats en el document d'autobaremació, en el seu cas. j) En cas de canvi de domiciliació bancària, així com per a centres nous, document d'alta de domiciliació bancària amb el compte designat per a la percepció de concerts socials, conforme al model que consta en els Annexos. k) Declaració responsable subscrita pel representant de l'entitat que tot el personal que presta el Servei, en exercir professió, ofici i activitat que implica contacte habitual amb persones menors d'edat, compleix el requisit previst en l'article 57.1 de la Llei orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i l'adolescència enfront de la violència, relatiu a no haver sigut condemnat per sentència ferma en els delictes indicats en aquests preceptes. En el cas que un treballador o treballadora de manera sobrevinguda incomplisca aquesta obligació, l'entitat haurà de substituir de manera immediata a aquest. Les certificacions, declaracions responsables i els informes hauran d'estar signats electrònicament per la persona representant legal de l'Entitat o persona que corresponga en cada cas. Durant la fase d'instrucció l'Administració comprovarà d'ofici: a) Certificat o document acreditatiu de la inscripció de l'entitat titular en el Registre General de Titulars d'Activitats, de Serveis i Centres de Serveis Socials de la Comunitat Valenciana, amb data d'inscripció en aquest, per a acreditar l'antiguitat. b) Certificat o document acreditatiu de la inscripció d'autorització de funcionament del centre o de la inscripció en el Registre General de Titulars d'Activitats, de Serveis i Centres de Serveis Socials de la Comunitat Valenciana, amb data d'autorització o d'inscripció. Als Annexos a què es fa referència en aquest apartat es poden trobar en el següent enllaç: https://sede.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=19735

Taxa o pagament

Taxa o pagament

No hi ha

Presentació

Presentació

Telemàtica
La presentació de sol·licituds i documentació annexa s'ha de fer de manera telemàtica, per a la qual cosa les persones i entitats interessades han d'utilitzar l'aplicació dissenyada i que estarà disponible en el catàleg de serveis públics interactius de la Generalitat a través de la seu electrònica portal https://sede.gva.es, apartat «Serveis en línia», d'acord amb l'article 14.1 Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics. Tal com disposa l'article 68.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en aquest cas es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en què s'ha realitzat l'esmena. Direcció Territorial Alacant: secció_acolliment_alc@gva.es Direcció Territorial Castelló: querol_josmol@gva.es Direcció Territorial València: paes_ana@gva.es;

Procés de tramitació

Procés de tramitació

La tramitació d'aquest procediment, la seua sol·licitud, l'exercici dels drets i obligacions, així com l'esmena de la sol·licitud, es realitzaran per mitjans telemàtics. El procediment de tramitació consta dels següents passos: 1.- El procediment de concertació s'iniciarà d'ofici, amb la publicació de l'anunci d'obertura del termini de presentació de sol·licituds. 2. Presentació de la sol·licitud i documentació requerida. 3.- Instrucció de l'expedient: realització d'ofici de les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut dels quals s'ha de pronunciar la resolució. Una vegada revisada la documentació, quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, no haguera presentat la sol·licitud per mitjans electrònics o no s'acompanye la documentació preceptiva, l'òrgan d'instrucció requerirà a l'entitat sol·licitant perquè, de conformitat amb l'exigit en la llei i en les seues disposicions de desenvolupament, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si no ho fera en el termini de 10 dies hàbils, se li tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en la legislació de procediment administratiu comú. 4.- Proposta de resolució de la Comissió d'Avaluació òrgan competent per a resoldre. 5.- Resolució de concessió o denegació de concert social.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Els criteris de selecció i valoració d'entitats s'efectuaran d'acord amb els següents criteris establits en la convocatòria: a) Els anys d'experiència acreditada en la prestació de serveis dirigits a la infància i adolescència: 20 punts b) La continuïtat en l'atenció en relació amb la qualitat prestada: 20 punts b.1.Criteri comú: tindre establit una Carta de Servei que es facilite a les persones usuàries, amb compromisos de gestió, indicadors detallats per al seu seguiment, sistema de gestió de queixes i reclamacions, i mesures d'esmena àgils en cas d'incompliment: 5 punts b.2.Criteris segons l'annex de condicions tècniques al qual s'opte: amb un màxim de 15 punts: b.2.1. Servei de formació i supervisió de l'equip professional de la Llar o Residència, realitzat per personal extern especialitzat en motivació i cohesió grupal, en inclinació, trauma, en l'àrea d'infància i adolescència amb experiència de 300 hores, orientat a la millora permanent de l'organització i el funcionament del centre, amb la finalitat d'optimitzar la qualitat de l'atenció educativa que reben els adolescents i els joves internats (fins a 5 punts): - 90 hores anuals: 5 punts. - 80 hores anuals: 4 punts. - 70 hores anuals: 3 punts. - 60 hores anuals: 2 punts. - 50 hores anuals: 1 punt. b.2.2. Programes específics d'intervenció. Aquest criteri es valorarà amb un màxim de 6 punts, havent de contemplar en cada programa: objectius generals i específics, indicadors concrets, metodologia, activitats, i avaluació: -Programes d'entrenament en habilitats socials (resolució de conflictes, comunicació, conducta pro-social i altruista, raonament moral, autocontrol, etc.): 1 punt. - Programa de prevenció i detecció de situacions de violència de gènere: 1 punt. - Programa informatiu, preventiu i de detecció de consum de substàncies addictives: 1 punt. - Programes de preparació per a la vida independent: 1 punt. - Programa de bones pràctiques en l'ús de les noves tecnologies i les xarxes socials: 1 punt. - Programa de promoció dels drets de la infància i de l'adolescència: 1 punt. b.2.3. Servei de suport a les famílies. Treball grupal de pares i mares. En el cas de llar o residència amb programa de projecte migratori hauran de presentar un sistema de promoció de l'acolliment familiar en el seu context cultural. En tots dos casos s'atorgaran 4 punts. b.2.4. Servei complementari de seguiment de la integració i evolució del xiquet, xiqueta i/o adolescent després del retorn familiar o procés d'emancipació, que haurà de prestar l'equip tècnic del centre en col·laboració amb el corresponent Equip Municipal de Serveis Socials o l'Equip específic d'intervenció amb infància i adolescència o xarxa d'emancipació (fins a 5 punts): - 6 mesos de seguiment: 5 punts - 3 mesos de seguiment: 2 punts. c) El treball desenvolupat en l'àmbit comunitari i el grau d'inserció de l'entitat, centre o servei en el territori, desenvolupant accions i programes en col·laboració amb altres centres i serveis socials, culturals, sanitaris, d'ocupació, municipals o de la Generalitat: 25 punts. c.1. La coordinació amb altres entitats de l'àrea d'actuació del centre o servei es valorarà amb 10 punts. Aquest punt s'acreditarà mitjançant certificació electrònica del representant legal de l'altra entitat de l'àrea d'actuació, tant pública com privada. c.2. La participació en estructures de coordinació o representacions municipals o supramunicipals (òrgans municipals de participació, òrgans territorials de coordinació en l'àmbit de la protecció d'infància de la comunitat valenciana), es valorarà amb 10 punts. S'acreditarà mitjançant certificació electrònica dels òrgans municipals de participació o òrgans territorials de coordinació. c.3. La coordinació amb serveis de caràcter educatiu, sanitari, social i/o laboral de l'àrea d'actuació es valorarà fins a un màxim de 5 punts, (fixant-se 1 punt per cadascun dels sectors acreditats). d) les bones pràctiques socials i de gestió de personal, en relació amb les clàusules socials de creació d'ocupació per a persones amb dificultats, plans d'igualtat entre dones i homes, i altres de caràcter social, especialment establides en l'execució de les prestacions objecte de l'acció concertada, màxim 25 punts: d.1. Tindre incorporats temporal o indefinidament, treballadors/as que es troben inclosos en algun dels col·lectius d'especial atenció, considerant-se com a tals (màxim 15 punts): - Dones víctimes de violència de gènere. Aquesta circumstància es tindrà en compte per a les unitats de convivència en les quals existisca alguna víctima de violència de gènere acreditada, i no sols en els casos de la titular del contracte. - Persones amb diversitat funcional amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100. Aquesta circumstància es tindrà en compte no sols per als titulars del contracte, sinó per a qualsevol membre de la unitat de convivència. - Persones que siguen beneficiàries de la Renda Valenciana d'Inclusió o ho haja sigut fins al moment de la contractació. - Persones trans - Joves que hagueren estat en situació de risc o desemparament durant la seua minoria d'edat - Persones migrants o d'origen migrant - Persones que hagen complit una pena privativa de llibertat Si les persones en aquestes situacions suposen: -Més del 5%: 15 punts -Superior al 3 i fins al 5%: 10 punts -Entre l'1 i el 3%: 5 punts d.2. Tindre establit un Pla d'Igualtat de Dones i Homes, que assegure la igualtat de gènere i l'eventual millora dels mínims en matèria d'igualtat i de conciliació laboral establits en la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, i normativa autonòmica (Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat) (Màxim 10 p.) - Si s'acredita la inscripció en el registre de convenis i acords col·lectius: 5 punts. - Si s'acredita el visat del Pla per la D G de l'Institut Valencià de les Dones: 5 punts. e) Implantació de processos de participació i decisió de les persones usuàries en els plans de centres o serveis i en els seus projectes de vida: 20 punts f) Nivell de necessitat de les places. Aquest criteri es valorarà amb un màxim de 20 punts. - Per any de concert formalitzat o subvenció acreditada per al manteniment del centre o servei, en cas de centres en funcionament: 2 punts. També es valorarà aquest criteri d'acord amb els nivells de cobertura i l'índex de necessitat de places segons s'establisca en l'estratègia valenciana de Serveis Socials. La puntuació mínima per a accedir al règim d'acció concertada s'estableix en 65 punts.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

La instrucció dels procediments de concertació correspon als òrgans competents de les Direccions Territorials de la conselleria competent en la matèria de serveis socials de cada sector de l'acció concertada, que s'encarregarà de verificar la documentació presentada en el procediment i la seua baremació, així com avaluació tècnica.

Obligacions

Obligacions

Sense perjudici de les obligacions establides en les normes d'aplicació, són obligacions de les entitats titulars de centres i serveis concertats, les següents obligacions específiques a conseqüència de l'acord d'acció concertada i formalització del concert: a) Posar a la disposició de la Generalitat el servei o centre previst en el concert, així com admetre al servei o centre a totes les persones usuàries que se li designen pels òrgans competents. b) Mantindre els requisits i ràtios de personal en relació a les prestacions i nombre de persones ateses, segons es determina en la tipologia de cada recurs en els annexos de la convocatòria, durant el període de vigència del concert. c) Prestar el servei gratuïtament a les persones, de manera que no pot percebre quantitat que, directament o indirectament, supose una contrapartida econòmica pels serveis objecte del concert. d) Fer constar en la seua documentació i en la seua publicitat, al costat de la denominació de l'entitat, centre o servei, la condició de centre o servei concertat, integrat en el Sistema Públic Valencià de Serveis Socials. A aquest efecte, d'acord amb la disposició addicional novena del Decret 181/2017, hauran de fer constar en la seua documentació i en la seua publicitat la condició de centre o servei concertat, en el termini màxim de quinze dies des de la formalització del concert social; i igualment, els centres la totalitat de places dels quals estiguen subjectes al règim d'acord d'acció concertada faran constar en la seua denominació i en la seua publicitat la condició de centre concertat, tenint el termini màxim de quaranta-cinc dies des de la formalització del concert social, per a fer constar aquesta circumstància modificant, si escau, la seua retolació i publicitat exterior. e) Complir, en tot moment, les condicions tècniques a les quals se subjecta el concert i mantindre els nivells de qualitat en la prestació assistencial. f) Adoptar les mesures adequades per a establir un sistema intern àgil de recepció, seguiment i resolució de les queixes i reclamacions que poguera presentar-se per les persones usuàries. g) Complir i seguir les instruccions i directrius tècniques que formulen els òrgans competents de la Conselleria per al desenvolupament de l'activitat i garantir l'adequada prestació del servei. h) Disposar d'un Òrgan de Participació conforme a les indicacions establides en els Annexos tècnics. i) Tindre almenys la meitat del personal d'atenció directa de la plantilla del centre o servei amb una relació contractual de caràcter indefinit. j) Presentar una memòria justificativa de les accions, actuacions i compliment de les condicions que s'estableixen en el concert social (Annex XI), així com una memòria econòmica (resum econòmic) (Annex XII). k) Presentar un informe d'auditoria externa dels seus comptes en el qual conste l'aplicació del finançament rebut per part de l'entitat en concepte d'abonament derivat de l'acord d'acció concertada. l) Els serveis i centres de serveis socials de les entitats d'iniciativa social deuran així mateix obtindre l'acreditació per a accedir al règim de concerts i amb això al Sistema Públic Valencià de Serveis Socials, conforme al que es disposa en la normativa que desenvolupa l'acció concertada per a la prestació de serveis socials per entitats d'iniciativa social. m) Les plantilles desenvolupades en els diferents recursos no podran ser objecte de *subcontratatación en considerar-se activitats d'execució directa per part de l'acció concertada. 2. Com a condicions tècniques obligatòries, l'entitat concertant deurà: a) Subscriure les pòlisses d'assegurança que s'enumeren segons el que es disposa en l'article 11.2 del Decret 181 i la disposició addicional octava del Decret 188/2021, de 26 de novembre del Consell de modificació del Decret 181/2017, de 17 de novembre del Consell que estipula que les cobertures mínimes a contractar seran per defunció, 30.000 euros i per a invalidesa de 60.000 euros, sense que existisca limitació per anualitat d'assegurança. b) Desenvolupar les actuacions de control i seguiment de les actuacions concertades, que s'estipulen en l'article 29 de la present disposició amb la finalitat de garantir en tot moment la qualitat del servei. c) A adoptar totes les mesures necessàries per a complir amb les obligacions de protecció de dades de les persones usuàries i per a garantir el deure de reserva del seu personal, d'acord amb el que es preveu en l'article 13.3 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de Protecció Jurídica del Menor, de modificació parcial del Codi Civil i de la Llei d'Enjudiciament Civil. d) En el cas del servei de centre d'acolliment residencial per a persones menors d'edat que es troben sota la guarda o tutela de la Generalitat, les entitats hauran de comunicar qualsevol incidència, fets esdevinguts o informació rellevant seguint les instruccions establides per la Direcció General d'Infància i Adolescència. En la resta dels casos s'haurà de comunicar immediatament, en el termini màxim de 24 hores, per qualsevol mitjà escrit o telemàtic, qualsevol incidència greu esdevinguda durant l'estada de la persona en el centre o servei sent l'òrgan competent de l'Administració concertant la secció corresponent de la Direcció Territorial. 3. Igualment les entitats estan obligades a complir amb la legislació laboral vigent i les obligacions que comporta el conveni col·lectiu sectorial autonòmic d'aplicació vigent. 4. Així mateix, estan obligades a facilitar la funció inspectora per part dels Serveis d'Inspecció de Serveis Socials i assumir les actuacions de control financer que corresponga a la Intervenció General de la Generalitat 5. Les entitats signants dels concerts estaran obligades a justificar la prestació del servei i el compliment de les obligacions derivades del concert, estant supeditat el pagament de l'acció concertada a aquesta justificació. 6. Les entitats d'iniciativa social hauran de presentar en la direcció territorial competent dins dels deu primers dies des de la signatura de l'acord de l'acció concertada els següents documents: - Contractes laborals del personal adscrit - Documentació acreditativa de la titulació acadèmica dels professionals contractats - Còpia compulsada de la pòlissa d'assegurances

Observacions

Observacions

La resolució posa fi a la via administrativa i contra aquesta es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la seua publicació o bé directament recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà al d'aquesta publicació, de conformitat amb el que es disposa en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que puga interposar qualsevol altre que estime pertinent.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

L'import del concert per a la gestió del Servei de centre d'acolliment residencial per a persones menors d'edat que es troben sota la guarda o tutela de la Generalitat s'efectuarà d'acord amb el mòdul econòmic establit en l'Annex III de la Resolució de 21 de juny de 2022 de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es convoquen els acords d'acció concertada en matèria de serveis socials en els sectors d'atenció a persones amb diversitat funcional, infància i adolescència, a persones en situació o risc d'exclusió pertanyents a col·lectius vulnerables i a persones majors dependents, per al període 2022-2026. PAGAMENT El règim del pagament del concert s'efectuarà mitjançant transferència bancària al compte designat per l'entitat concertada, a mes vençut previ document justificatiu de la correcta prestació del servei concertat.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a resoldre i notificar serà de sis mesos a comptar des de la data de publicació de la convocatòria. Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, hauran d'entendre's desestimades les sol·licituds formulades per les entitats participants en el procediment de concertació, per silenci administratiu.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

La persona que ocupe el lloc de director/a general Gestió i Organització del Sistema, per delegació de la persona titular de la Conselleria, a proposta de la Comissió d'Avaluació i tenint en compte les disponibilitats pressupostàries existents, resoldrà sobre la concessió o denegació de concerts socials.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

L'incompliment greu o reiterat de les obligacions per part de l'entitat concertada del servei podrà donar lloc a la resolució o extinció del concert, sense perjudici de les responsabilitats administratives, civils o penals en les quals s'haguera pogut incórrer d'acord amb el que es preveu en els articles 43 i 44 del Decret 181/2017, de 17 de novembre, del Consell, pel qual es desenvolupa l'acció concertada per a la prestació de serveis socials en l'àmbit de la Comunitat Valenciana per entitats d'iniciativa social.

Normativa

Normativa