Detall de Procediment

Convocatòria dels premis projecte fi de grau en accessibilitat al medi físic Concha Aldomar, per a l'exercici 2019

Codi SIA: 1988296
Codi GUC: 19910
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: TANCAT
(28-12-2018
18-01-2019)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Participar en la convocatòria dels premis projecte fi de grau en accessibilitat al medi físic Concha Aldomar, per a l'exercici 2019. Els premis es convoquen per a premiar projectes o treballs de fi de grau, que hagen sigut aprovats per la universitat corresponent, en el curs acadèmic 2017-2018, com a requisit necessari per a obtindre la titulació corresponent i el contingut de la qual aborde el tema de l'accessibilitat al medi físic, i signifique una millora en la qualitat de vida de la ciutadania. Els premis s'adjudicaran en quatre seccions diferents: a) Estudis/projectes d'accessibilitat: treballs/projectes específics que tinguen per objecte conéixer, analitzar i investigar l'estat actual d'edificacions i medi urbà i natural existents, parcialment o totalment, en relació amb la seua adequació a la legislació vigent en matèria d'accessibilitat, amb l'elaboració de propostes i valoracions de les solucions per a la seua millora i compliment. b) Projectes d'edificació accessible: treballs que desenvolupen un projecte concret d'edificació amb especial atenció a la seua accessibilitat. c) Disseny d'ajudes tècniques: productes de suport que permeten a les persones amb diversitat funcional tindre més autonomia personal i proporcionar-los una millora en la seua qualitat de vida. d) Treballs monogràfics: treballs que tinguen com a objecte l'accessibilitat en parcs i jardins urbans i espais naturals, que prevegen l'adaptació d'aquests sota un criteri de disseny per a tots, i abasten la totalitat dels elements i espais que els integren.

Observacions

Observacions

Quantia dels premis. 1. S'estableix un premi de tres mil euros (3.000 €) per a cada una de les seccions regulades en l'article 4 d'aquesta ordre. 2. L'import del premi correspondrà a l'autor del projecte fi de grau.

Requisits

Requisits

1) Haver sigut alumne o alumna d'alguna de les universitats de la Comunitat Valenciana. 2) Presentar un projecte o treball de fi de grau, que haja sigut aprovat per la universitat corresponent, en el curs acadèmic 2017-2018. 3) No trobar-se en cap dels supòsits de prohibició per a obtindre la condició de persona beneficiària establits en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podrà participar l'alumnat de les universitats de la Comunitat Valenciana que presente un projecte o treball de fi de grau, que haja sigut aprovat per la universitat corresponent, en el curs acadèmic 2017-2018, com a requisit necessari per a obtindre la titulació corresponent i el contingut del qual aborde el tema de l'accessibilitat al medi físic i signifique una millora en la qualitat de vida de la ciutadania.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • RESOLUCIÓ de 19 de desembre de 2018, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es convoquen per a l'exercici 2019 els Premis Projecte Fi de Grau en Accessibilitat al Medi Físic Concha Aldomar

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de les sol·licituds serà de 15 dies hàbils des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm 8452, de 27.12.2018.

Formularis documentació

a) Sol·licitud electrònica o presencial segons l'annex I de l'ordre. b) Còpia del projecte final de grau que incloga tot el material gràfic que forme part d'aquest, acompanyat d'una memòria que ha d'especificar les solucions d'accessibilitat del projecte, escrites i gràfiques, de manera separada, en la qual es detallen els aspectes del treball i les solucions pràctiques que proposa i que, segons el parer de la persona aspirant, puguen ser, posteriorment, valorades per la comissió tècnica de valoració des del punt de vista de l'accessibilitat. L'extensió de la memòria esmentada no pot superar els quatre folis. c) Certificat emés per la universitat corresponent, a què es refereix l'article 3.1 de l'ordre que aprova les bases reguladores, en el qual conste la data en què ha sigut aprovat el projecte. d) Dades del projecte presentat, en concret: Projecte: títol i secció a la qual es presenta. Autor/autora: nom i cognoms, domicili, telèfon, adreça electrònica i DNI o NIF. e) Breu memòria sobre la perspectiva de gènere que incloga, si escau, el treball fi de grau. f) Si escau, acreditació del grau de discapacitat necessari per a dirimir els empats conforme a l'article 10.4 de l'ordre que aprova les bases reguladores. Els treballs es poden presentar en castellà o en valencià.

Presentació

Presentació

Presencial
Tota la documentació acreditativa s'ha de presentar dirigida a la Subdirecció General de Planificació, Ordenació, Avaluació i Qualitat de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives: · De manera electrònica, https://sede.gva.es/ · Presencialment: Registre General de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. C/ de la Democràcia, 77. Ciutat Administrativa 9 d'Octubre - torre 4. 46018 València. Tel.: 012, o · En qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat. (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). IMPORTANT: abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit, amb l'objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en el qual heu de detallar l'objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això, cal tindre en compte que: 1- Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que esteu llegint. 2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls. 3- Si escau, cal procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament. 4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d'iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de "Tramitació telemàtica, que us portarà a identificar-vos mitjançant l'assistent de tramitació. PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Heu d'omplir el formulari de dades generals. b) * Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit. * Escriviu el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp "SOL·LICITUD". * Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud. * Indiqueu, igualment, l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant). c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau. d) Feu clic sobre el botó "Registrar" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació). e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre. La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. El procediment de concessió dels premis serà en règim de concurrència competitiva. 2. Els tràmits que s'han de fer en el procediment es notificaran per via telemàtica i seran publicats en la seu electrònica de la Generalitat, https://sede.gva.es/va 3. La comissió tècnica de valoració establida en l'article 8 de l'ordre per la qual s'aproven les bases reguladores examinarà les sol·licituds i propostes formulades, i tindrà en consideració la documentació presentada i els seus coneixements per a valorar aquestes propostes i, a través de l'òrgan instructor del procediment, elaborarà la proposta d'adjudicació d'aquests premis. 4. La resolució correspondrà a la persona titular de la Sotssecretaria de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. 5. Per a la proposta d'adjudicació, en cas d'empat de les millors proposicions, la comissió tècnica de valoració tindrà en compte els següents criteris amb caràcter successiu: - S'adjudicarà el premi a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat igual o superior al 33 % enfront de la que no l'acredite. - Si persisteix l'empat, el premi s'adjudicarà al sexe infrarepresentat de les persones aspirants a la convocatòria. L'òrgan encarregat de l'ordenació i instrucció del procediment serà la Subdirecció de Planificació, Ordenació, Avaluació i Qualitat que, d'ofici, acordarà totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'ha de dictar la resolució.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Subdirecció General de Planificació, Ordenació, Avaluació i Qualitat - Subsecretaria de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives

Obligacions

Obligacions

Les persones premiades, abans de l'abonament del premi i a l'efecte de procedir a aquest, han de presentar el model de domiciliació bancària, que s'adjunta com a annex II, degudament omplit.

Observacions

Observacions

La resolució de la convocatòria esgotarà la via administrativa i es podrà recórrer potestativament en reposició, o bé es podrà plantejar directament un recurs contenciós administratiu en contra, tal com estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 10, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Termini màxim

Termini màxim

1. La resolució d'aquesta convocatòria es dictarà sobre la base de la proposta vinculant de la comissió tècnica de valoració i esgotarà la via administrativa. 2. La resolució de la convocatòria tindrà lloc en el termini màxim de sis mesos des de la data de la publicació, i es farà pública en la web de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. 3. Transcorregut el termini assenyalat sense que s'haja produït cap resolució expressa s'entendrà que les sol·licituds han sigut desestimades, als efectes previstos per l'article 25 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques o de l'obligació de l'Administració de resoldre expressament.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

La persona titular de la subsecretaria de la conselleria competent en matèria de serveis socials.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa