Comunicació de les actuacions de les entitats col·laboradores en matèria de qualitat ambiental en el camp de la contaminació atmosfèrica de les instal·lacions on es desenvolupen activitats de grup B, així com de les instal·lacions on es desenvolupen activitats de grup C que no incloguen activitats de grup A i B del CAPCA

Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori

Codi SIA: 2082541
|
Codi GVA: 19998
Descarregar informació
Termini obert

Des de 05-03-2019 00:00:00h

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Comunicar prèviament les actuacions a realitzar per les entitats col·laboradores en matèria de qualitat ambiental per al camp de la contaminació atmosfèrica, requerit en l'article 23 del Decret 228/2018, de 14 de desembre, del Consell, pel qual es regula el control de les emissions de les...

Saber més
Terminis
Sol·licitudTermini obert
Des de 05-03-2019 00:00:00h
Observacions

En cas de dubtes, poden fer consultes a través del correu electrònic següent: emisiones@gva.es

Normativa

A qui va dirigit

Empreses
Persones interessades

Entitats col·laboradores en matèria de qualitat ambiental per al camp de la contaminació atmosfèrica

Com es tramita

Procés de tramitació

1- Comunicació prèvia de les actuacions de les entitats col·laboradores en matèria de qualitat ambiental per al camp de la contaminació atmosfèrica, per via telemàtica a l'òrgan autonòmic competent per a la concessió de l'autorització corresponent. La comunicació es realitzarà amb caràcter previ a l'inici dels controls, i sempre que siga possible, almenys amb una setmana d'antelació a la data de realització en qüestió.

2- La comunicació prèvia contindrà com a mínim la informació especificada en l'annex VII del Decret 228/2018, de 14 de desembre, del Consell, pel qual es regula el control de les emissions de les activitats potencialment contaminadores de l'atmosfera.

3- En el cas de no realitzar-se finalment una actuació ja comunicada, s'avisarà de la seua anul·lació a l'òrgan competent, com més prompte millor, indicant les causes de la seua anul·lació i la data concreta prevista, si escau, per a la seua realització posterior. En aquest cas, no serà necessària una nova comunicació prèvia a l'òrgan competent si no varien les dades comunicades en el seu moment.

Òrgans de tramitació
En les Direccions Territorials de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural

Sol·licitud

Termini
Des de 05-03-2019 00:00:00h

La comunicació s'ha de fer amb caràcter previ a l'inici dels controls i, sempre que siga possible, almenys amb una setmana d'antelació a la data de realització de l'actuació en qüestió.

Documentació

La comunicació prèvia ha de contindre, com a mínim, la informació especificada en l'annex VII del Decret 228/2018, de 14 de desembre, del Consell, pel qual es regula el control de les emissions de les activitats potencialment contaminadores de l'atmosfera, que consisteix en:

 

1. Dades de la instal·lació:

a) NIMA

b) Nom

c) Adreça

d) Tel. contacte

e) Correu electrònic

f) Persona de contacte

g) Activitat

 

2. Dades de l'ECMCA

a) Nom

b) Núm. del registre

c) Tècnics responsables

 

3. Inspecció i mesuraments

a) Nre. de punts de mesura i període de mostreig

b) Identificació dels equips i focus d'emissió

c) Contaminants que cal mesurar

d) Data d'inici d'inspecció

e) Indicació de si es tracta d'un mesurament de seguiment

 

En el cas que no es realitze finalment una actuació ja comunicada, se n'avisarà de l'anul·lació a l'òrgan competent, com més prompte millor, i s'hi indicaran les causes de l'anul·lació i la data concreta prevista, si escau, per a la realització posterior. En aquest cas, no serà necessària una nova comunicació prèvia a l'òrgan competent si no varien les dades comunicades en el seu moment.

Forma de presentació
Telemàtica

Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligades a relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de...

Saber més

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Empreses
    • Medi ambient
      • Prevenció i control
      • Qualitat ambiental

TEMA

  • Administració pública
    • Investigació, estudis i anàlisis
  • Medi ambient
    • Gestió ambiental
    • Aire
  • Territori i paisatge. Urbanisme

PERFILS

  • Empresa
    • Petita i mitjana empresa
    • Gran empresa
    • Professionals i autònoms

SECTOR

  • Indústria
    • Indústria química i petroquímica
  • Construcció i instal·lacions
    • Treballar amb l’administració
  • Aigua, sanejament i residus
    • Sanejament i abocament

TEMÀTICA

  • Sostenibilitat
    • Afectació al medi
    • Medi ambient

CICLE VITAL

  • Créixer i consolidar

TIPUS

  • Autorizaciones, permisos, licencias y homologaciones