Justificació de les subvencions per a infraestructures i equipament d'R+D+i (IDIFEDER) per al període 2021-2022, susceptibles de ser finançades pel programa operatiu FEDER. Anualitat 2022. - GVA.ES
Justificació de les subvencions per a infraestructures i equipament d'R+D+i (IDIFEDER) per al període 2021-2022, susceptibles de ser finançades pel programa operatiu FEDER. Anualitat 2022.
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud:
TANCAT
(06-07-2023
–
31-07-2023)
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Aquest tràmit permet l'aportació via telemàtica de documents per a la justificació de la subvenció IDIFEDER en la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.
Requisits
Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:
1.-Tenir un expedient obert en aquesta Conselleria de la subvenció IDIFEDER 2021-2022 al qual la persona interessada haja d'aportar documentació per a la justificació.
2.- La persona interessada (física o jurídica) haurà de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) o els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'admetran tots els certificats reconeguts inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.
Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados
- Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça:
https://valide.redsara.es/valide/inicio.html
Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'aquest.
Qui pot sol·licitar-ho?
Els representants legals de les entitats beneficiàries de les subvencions IDIFEDER concedides amb expedients oberts (i no arxivats) davant la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.
Normativa del procediment
- ORDRE 89/2016, de 22 de desembre, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions per a adquisició d'infraestructures i equipament d'I+D+i PO FEDER 2014-2020 Comunitat Valenciana.
- RESOLUCIÓ de 6 d'octubre de 2020, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen de manera anticipada, en l'exercici 2020, subvencions per a infraestructures i equipament d'I+D+I susceptibles de ser finançades pel programa operatiu FEDER, a executar durant el període 2021-2022. (DOGV nº 8922, de 08/10/2020)
Formularis i documents
Sol·licitud
- RELACIÓ DE DOCUMENTS A APORTAR EN FORMAT DIGITAL
- (ANNEX I) RELACIÓ CLASSIFICADA DE DESPESES
- (ANNEX II) MODEL DE SEGELL PER A ESTAMPILLAT
- (ANNEX III) MESURES DE PUBLICITAT COMUNITÀRIA
- (ANNEX IV) MODEL CARTELL-PLACA
- (ANNEX V) FOTOS GEO-REFERENCIADES
- (ANNEX VI) MATRIU RISCOS FRAU
- (ANNEX VII) DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL PROMOTOR DEL PROJECTE / SOL·LICITANT DE SUBVENCIÓ, EN CAS D'INEXISTÈNCIA D'ÒRGAN SUBSTANTIU
- (ANNEX VIII) DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL GESTOR D'ESPAI XARXA NATURA 2000 SOBRE PROJECTES DIRECTAMENT RELACIONATS AMB LA GESTIÓ DE L'ESPAI O NECESSARIS PER A AQUESTA GESTIÓ
- (ANNEX IX) DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL PROMOTOR DE PROJECTE / SOL·LICITANT DE SUBVENCIÓ
- (ANNEX X) DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE LA PERCEPCIÓ D'ALTRES FONS
Termini
Des de l'01/02/2023 fins al 28/02/2023.
Documentació
1.- Respecte a la documentació requerida:
- És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
- IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF.
Acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema.
- En l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert de sol·licitud d'ajudes o subvencions concedides al qual es realitza l'aportació, apareixerà el llistat de documents a presentar.
- Si existeix model normalitzat el document haurà de presentar-se en aquest (en molts casos està disponible en l'apartat "Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert).
Si no existeix tal model, els documents hauran de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant aquest tràmit telemàtic.
Impresos associats
- RELACIÓ DE DOCUMENTS A APORTAR EN FORMAT DIGITAL
- (ANNEX I) RELACIÓ CLASSIFICADA DE DESPESES
- (ANNEX II) MODEL DE SEGELL PER A ESTAMPILLAT
- (ANNEX III) MESURES DE PUBLICITAT COMUNITÀRIA
- (ANNEX IV) MODEL CARTELL-PLACA
- (ANNEX V) FOTOS GEO-REFERENCIADES
- (ANNEX VI) MATRIU RISCOS FRAU
- (ANNEX VII) DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL PROMOTOR DEL PROJECTE / SOL·LICITANT DE SUBVENCIÓ, EN CAS D'INEXISTÈNCIA D'ÒRGAN SUBSTANTIU
- (ANNEX VIII) DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL GESTOR D'ESPAI XARXA NATURA 2000 SOBRE PROJECTES DIRECTAMENT RELACIONATS AMB LA GESTIÓ DE L'ESPAI O NECESSARIS PER A AQUESTA GESTIÓ
- (ANNEX IX) DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL PROMOTOR DE PROJECTE / SOL·LICITANT DE SUBVENCIÓ
- (ANNEX X) DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE LA PERCEPCIÓ D'ALTRES FONS
Presentació
Telemàtica
L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE FORMA TELEMÀTICA.
Punxant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se o en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web de sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre [(que també estarà disponible en l'Àrea Personal de la persona sol·licitant, a la qual pot accedir-se des de la web de la Generalitat (Web de la Generalitat > Àrea personal) o des de la seua Seu Electrònica (Web de la Generalitat > Seu Electrònica > Accés a l'àrea personal)].
L'interessat s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada.
Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntaran els documents electrònics que haja d'aportar.
Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà d'entrada mitjançant el registre telemàtic i podrà imprimir una
còpia d'aquest.
La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la Conselleria competent en aqueixa matèria, que procedirà en conseqüència.
On consultar dubtes sobre el tràmit
Procés de tramitació
És un tràmit exclusivament telemàtic.
òrgans de tramitació
Els competents en l'expedient al qual aporta la documentació.
- Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Òrgans resolució
El competent en l'expedient al qual aporta la documentació.
- Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Sí