Aportació del certificat d'adequació de les instal·lacions on es desenvolupen activitats de grup A del CAPCA - GVA.ES
Aportació del certificat d'adequació de les instal·lacions on es desenvolupen activitats de grup A del CAPCA
Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori
Des de 05-03-2019 00:00:00h
Què és
Aportar el certificat, emés per una entitat col·laboradora en matèria de qualitat ambiental per al camp de la contaminació atmosfèrica, requerit en la corresponent autorització d'emissions a l'atmosfera.
- Directiva 2010/75/UE, del Parlament Europeu i del Consell, de 24 de novembre de 2010, sobre les emissions industrials (prevenció i control integrats de la contaminació)
- Llei 34/2007, de 15 de novembre, de qualitat de l'aire i protecció de l'atmosfera.
- Reial decret 100/2011, de 28 de gener, pel qual s'actualitza el Catàleg d'activitats potencialment contaminadores de l'atmosfera i s'estableixen les disposicions bàsiques per a l'aplicació.
- Reial decret 117/2003, de 31 de gener, sobre limitació d'emissions de compostos orgànics volàtils originades per l'ús de dissolvents en determinades activitats.
- Reial decret legislatiu 1/2016, de 16 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de prevenció i control integrats de la contaminació.
- Llei 6/2014, de la Generalitat, de 25 de juliol, de prevenció, qualitat i control ambiental d'activitats a la Comunitat Valenciana.
- Decret 228/2018, del Consell, de 14 de desembre, pel qual es regula el control de les emissions de les activitats potencialment contaminadores de l'atmosfera.
- CORRECCIÓ d'errors del Decret 228/2018, de 14 de desembre, del Consell, pel qual es regula el control de les emissions de les activitats potencialment contaminadores de l'atmosfera.
A qui va dirigit
Titular o representant legal d'una instal·lació que estiga tramitant que haja obtingut la preceptiva autorització d'emissions a l'atmosfera (Grup A).
Com es tramita
L'òrgan de tramitació dels procediments en matèria d'autorització d'emissions a l'atmosfera és el Servei de Canvi Climàtic i Protecció de l'Atmosfera.
Sol·licitud
En el termini màxim de tres mesos des de la posada en marxa o, si escau, la modificació de la instal·lació, el titular ha de remetre a l'òrgan que atorgue l'autorització d'emissions a l'atmosfera un certificat realitzat per una entitat col·laboradora en matèria de qualitat ambiental (ECMQA) per...
Saber mésCertificat requerit en la corresponent autorització d'emissions a l'atmosfera, degudament signat per l'entitat col·laboradora en matèria de qualitat ambiental per al camp de la contaminació atmosfèrica.
Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estan obligats a relacionar-se amb aquestes per mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de...
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Empreses
- Medi ambient
- Prevenció i control
- Qualitat ambiental
- Medi ambient
TEMA
- Administració pública
- Indústria i energia
- Aparells de mesura i metrologia
- Medi ambient
- Aire
PERFILS
- Empresa
- Gran empresa
- Petita i mitjana empresa
SECTOR
- Indústria
- Indústria química i petroquímica
- Construcció i instal·lacions
- Instal·lacions
TEMÀTICA
- Sostenibilitat
- Medi ambient
CICLE VITAL
- Planificar un negoci
- Créixer i consolidar
TIPUS
- Autorizaciones, permisos, licencias y homologaciones