Detall de Procediments

  • Què es pot sol·licitar?

    Nom del tràmit

    Mòdul General. Valoració del sistema de prevenció de riscos laborals. INVASSAT

    Objecte del tràmit

    L'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT), en funció dels plans d'actuació contra la sinistralitat laboral, sol·licita i posa a disposició de determinades empreses l'ompliment del tràmit "Mòdul General", a fi que l'empresa, juntament amb la seua modalitat preventiva, s'avalue en el desenvolupament i la implantació de l'activitat preventiva, segons la Llei 31/1995, de prevenció de riscos laborals.

    Inici
  • Qui pot sol·licitar-ho?

    Interessats/Sol·licitants

    Totes les empreses/organismes/autònoms que els siga requerit per l'INVASSAT segons els plans d'actuació contra la sinistralitat laboral

    Inici
  • Quan s'ha de sol·licitar?

    Termini de presentació

    Obertura el dia 9 de març de 2020 (disponible fins a final d'any).

    Inici
  • On s'ha d'anar?

    Presencial

    S'accedeix al tràmit telemàticament.

    Per internet

    A través de l'enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=INV_ANEXAR_ENCUESTA&version=2&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=20108

    Inici
  • Què s'ha de presentar?

    Al tràmit s'accedeix telemàticament i requereix aportació documental.

    Impresos associats

    MÒDUL GENERAL. VALORACIÓ DEL SISTEMA DE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS

    Inici
  • Com sol·licitar-ho?

    Passos

    L'accés al tràmit es realitza de manera telemàtica i requereix aportació documental.
    1.- Per a poder realitzar el tràmit, ha de descarregar-se l'"INFORME DE SINISTRALITAT DE L'EMPRESA (*)" http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17962&version=amp
    2.- IMPORTANT: Abans de realitzar el tràmit ha d'emplenar, validar i enviar el formulari telemàtic que s'adjunta:
    http://www.invassat.gva.es/es/questionaris-de-pre-registre
    3.- Després de validar i enviar el formulari del pas 2, ha d'accedir a "tramitar amb certificat" (part superior d'aquest procediment)
    4.- Al final del tràmit se li sol·licitarà que aportació el document signat i escanejat de "MÒDUL GENERAL. VALORACIÓ DEL SISTEMA DE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS.pdf"
    Aquest document puc obtindre'l mitjançant la descàrrega del "pdf" MÒDUL GENERAL. VALORACIÓ DEL SISTEMA DE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS en l'apartat Impresos associats o mitjançant el formulari que sale imprés del pas 2 del tràmit.

    Inici
  • Com es tramita telemàticament?

    A través de l'enllaç corresponent:

    Tramitar amb certificat electrònic:

    https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=INV_ANEXAR_ENCUESTA&version=2&login=c&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=20108

    Tramitació

    Tramitar amb certificat electrònic:

    - Feu clic en la part superior "Tramitar amb certificat".
    - Per a poder tramitar electrònicament, heu de disposar d'un certificat electrònic reconegut en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana segons la normativa vigent. Podeu consultar ací la llista completa de certificats admesos:
    https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados
    - Si s'hi accedeix mitjançant un certificat electrònic de persona física, se sol·licitarà l'acceptació per part del peticionari del fet que "disposa d'un document d'autorització per part de l'empresa per a l'accés a l'informe de sinistralitat, el qual és confidencial i d'ús exclusiu de l'empresa i, així mateix, que dona el seu consentiment perquè quede registrat el seu accés com a persona física".
    - Les empreses que NO hagen tingut accidents amb baixa l'any de referència, únicament podran accedir a l'aplicació amb el certificat digital d'empresa.
    - Si teniu alguna incidència tècnica, podeu dirigir-vos a: generalitat_en_red@gva.es i, si és un dubte funcional, podeu dirigir-vos a: servplanesactuacionestadistica@gva.es, i indicar en l'assumpte "Informe de sinistralitat-Nom de l'empresa" i adjuntar el formulari: Sol·licitud de modificació de dades de l'informe anual de sinistralitat emés per l'INVASSAT (*).

    Inici
  • Fonts jurídiques i/o documentals

    Normativa

    - Decret 48/2016, de 22 d'abril, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de l'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT).
    - Decret 157/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

    Llista de normativa

    Veure Decret 48/2016, de 22 de abril, del Consell

    Veure Decret 157/2015, de 18 de septiembre

    Inici

  • La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.

    La present informació té exclusivament caràcter il·lustratiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.